baby2010 skriver:
Haha medisterfarvet - samme her - og helt udspilet som en pølse, så det passer meget godt
Faktisk har teen ikke gjort min halsbrand værre - og tro mig, den har jeg ellers døjet meget med. Jeg tror jeg har spist 300 Balancid'er and counting! 
Medisterfarvet er meget rammende, ja, - sådan gråbeige krydret med med rødlige og blålige nuancer indimellem:-)
Mht halsbranden så var jeg efterhånden oppe på egenhændigt at æde sådan en af maxi-pakkerne om ugen, og mange dage hjalp det bare stadig ikke godt nok!! Så nu har jeg optrappet kampen og har været ved doktormanden og få skrappere midler på recept - Galviscon, hedder det. Dét virker altså. Men nu er du jo så tæt på mål, så ved ikke om det er noget du synes der kan betale sig for dig:-)
Men jeg kan i øvrigt huske at du og jeg talte om det der med om halsbranden og fordøjelsen i det hele taget letter sidst i graviditeten når maven "synker ned". Det oplever jeg faktisk lidt lige nu. Det er som om det hele er sunket lidt syd på og det har levnet LIDT mere plads til mave og organer i øvrigt. Men altså, jeg glæder mig nu stadig til at få "den normale plads" tilbage til mave og lunger igen, åhh at kunne trække vejret sådan helt og fuldt ind....:-)
Anmeld