Så nu har jeg gjort det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2010

Pige2009

baby2010 skriver:

Hvor fantastisk at du bare  VIDSTE du selv ville føde! Jeg håber også selv jeg kan gå i gang... Det er næsten mit største håb nu... Så hellere gå det længere for at kroppen er helt klar. Jeg må lige ind og læse din FB - det lyder bare så spændende! 

Julie

Det var også lidt underligt, at min fornemmelse sagde, jeg ville føde. Har også bare hørt en masse skrækhistorier om, at der er gået flere dage fra kvinder er blevet sat i gang med en stikpille og til de endelig har født Jeg regnede også med, at når jeg var åbnet 4 cm uden at mærke noget, så ville der ikke gå lang tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

Bayze

baby2010 skriver:

Hej søde,

hvor er det pænt af dig at "huske" mig - nej du lod mig ikke hænge i en anden tråd, ikke så vidt jeg kan huske ihvertfald.

Det var da enormt kedeligt med Roskilde - men dejligt at lille bebs har det godt, det er jo det vigtigste! 

Og ja, vi har prøvet "det andet" for at få det hele til at gå i gang, desværre uden held...

Men altså jeg har jo også først termin på onsdag, så måske vil han ikke komme for tidligt? Det er jo også lidt uhøflig opførsel 

Julie

Normalt uhøfligt at komme for tidligt, ja, men nu havde vi jo "bestilt" en lidt tidlig ankomst, ikke:-)

God damned at "det andet" ikke virker! Men det er taget til efterretning. Som tingenes tilstand er (altså at jeg er stor, besværet og medisterfarvet) så giver jeg mig under ingen omstændigheder i kast med "det andet" når termin nærmer sig med mindre det har dokumenteret effekt på veer. Så ak, kan vel også lige så godt traske i den nærmeste helsekostbix efter noget hindbærte. Hhmm, synes ikke umiddelbart det lyder som noget der gør noget godt for halsbranden dog.....:-)

Anmeld

1. marts 2010

baby2010

kitty skriver:

Ja, jeg venter også.. Men jeg venter på at kunne teste... Så det er lidt en anden venten tror jeg

Jeg håber snart der sker noget, så du/I kan få den lille gut i armene!

Du får lige en sending mere ******************

Åh ja, den venten kan jeg godt huske - den er jo meget værre. Her ved jeg i det mindste at jeg får noget ud af det i den sidste ende.

Jeg testede faktisk for tidligt - og fik et negativt svar, en uge senere var testen positiv, så det gælder om ikke at teste for tidligt 

for den snart er der for dig!

Anmeld

1. marts 2010

baby2010

tinpou skriver:

Normalt uhøfligt at komme for tidligt, ja, men nu havde vi jo "bestilt" en lidt tidlig ankomst, ikke:-)

God damned at "det andet" ikke virker! Men det er taget til efterretning. Som tingenes tilstand er (altså at jeg er stor, besværet og medisterfarvet) så giver jeg mig under ingen omstændigheder i kast med "det andet" når termin nærmer sig med mindre det har dokumenteret effekt på veer. Så ak, kan vel også lige så godt traske i den nærmeste helsekostbix efter noget hindbærte. Hhmm, synes ikke umiddelbart det lyder som noget der gør noget godt for halsbranden dog.....:-)

Haha medisterfarvet - samme her - og helt udspilet som en pølse, så det passer meget godt  Faktisk har teen ikke gjort min halsbrand værre - og tro mig, den har jeg ellers døjet meget med. Jeg tror jeg har spist 300 Balancid'er and counting! 

Anmeld

2. marts 2010

Bayze

baby2010 skriver:

Haha medisterfarvet - samme her - og helt udspilet som en pølse, så det passer meget godt  Faktisk har teen ikke gjort min halsbrand værre - og tro mig, den har jeg ellers døjet meget med. Jeg tror jeg har spist 300 Balancid'er and counting! 

Medisterfarvet er meget rammende, ja, -  sådan gråbeige krydret med med rødlige og blålige nuancer indimellem:-)

Mht halsbranden så var jeg efterhånden oppe på egenhændigt at æde sådan en af maxi-pakkerne om ugen, og mange dage hjalp det bare stadig ikke godt nok!! Så nu har jeg optrappet kampen og har været ved doktormanden og få skrappere midler på recept - Galviscon, hedder det. Dét virker altså. Men nu er du jo så tæt på mål, så ved ikke om det er noget du synes der kan betale sig for dig:-)

Men jeg kan i øvrigt huske at du og jeg talte om det der med om halsbranden og fordøjelsen i det hele taget letter sidst i graviditeten når maven "synker ned".  Det oplever jeg faktisk lidt lige nu. Det er som om det hele er sunket lidt syd på og det har levnet LIDT mere plads til mave og organer i øvrigt. Men altså, jeg glæder mig nu stadig til at få "den normale plads" tilbage til mave og lunger igen, åhh at kunne trække vejret sådan helt og fuldt ind....:-) 

Anmeld

2. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Noget nyt fra medister-fronten (og nej - ikke på den frække måde)?

Spytter du ikke snart den unge ud baby2010??? Jeg vil se billeder og læse FB!!!

Kh

Rosa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.