Så nu har jeg gjort det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2010

baby2010

Ja nu har jeg drukket en hel kande siden kl. 14 og intet er sket endnu...  Føler mig lidt dum, men ok det kan være at det lige skal nå at virke? Tager en kande mere i morgen  Og hvis jeg bliver rigtig desperat skulle jeg måske prøve eddike - ej det ved jeg slet ikke om jeg kan klare, haha 

Jeg har købt det i en urtekost butik 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2010

baby2010

ønskebarn74 skriver:

En orkan af Vestøv hermed sendt fra fyn... Må man spørge hvordan det smager....????

Knus Lene

Takker for vestøv!

Jeg havde bare håbet at det smagte lidt af hindbær - det lyder jo lækkert! Men det smager ikke godt - eller dårligt. Bare sådan lidt kedeligt... Sorry, jeg ikke kan være lidt mere specifik! Men det glider ned, og det er jo det vigtigste 

Anmeld

27. februar 2010

wamse

Sender en masse ve-støv til dig Jeg prøvede the´en da jeg ventede Lærke, og må sige at hunkom da hun var klar Jeg drak det i 3 uger, og hun kom 40+3

Anmeld

27. februar 2010

Lise

baby2010 skriver:

Hi hi er du også i gang?? Du havde jo også gode erfaringer med det sidst, ikke? 

Ja, gu er jeg så   Jeg er jo desperat for snart at føde! Fandt noget til mega overpris i en helsekostbiks i Valby i denne uge... Købte det, og begyndte at drikke løs.

Sidst købte jeg det en fredag og tog en kop, fik de første veer lørdag først på dagen, vandet gik søndag aften og mandag morgen kom Simon. (Det lyder som en lang fødsel når jeg skriver det sådan, men jeg opdagede kun de sidste 8 timer af den).

Men jeg har nu drukket et par kander, og der sker jo INTET!!!  Og du har ret - det smager jo ikke engang godt. Hvis du kan lide lakridsrod kan du dog putte det i - det gør jeg, og det giver det en lidt "rundere" smag

Anmeld

27. februar 2010

Pia.

ÅÅÅ hvor er i dejlige skøre ... I skønne-tykke-runde-kvinder... Bliver så glad af at læse jeres indlæg... For gud hvor jeg føler med jer - hvor man bare kæmper det sidste stykke tid og hvor vil man bare gerne have den lille trold ud i armene - IKKE NU MEN NUUUU....

pøj pøj, I skønne gravide madammer, Håber ikke I tisser i sengen i nat af alt den the i drikker...

Knus fra Pia, som sidder her og smiler af jeres dejlige indlæg, og lige måtte sende jer en hilsen fyldt med VESTØV.... Pust pust...

Anmeld

27. februar 2010

Pige2009

Slår mig lige på lårene af grin

Tænk, at I virkelig vil udsætte jer selv for det. I er skøre, som Pia skriver

Alle historier om, hvad der får fødslen i gang er jo en komplet omgang ammestuesnak, men jeg må da sige, det er meget underholdende at læse de forskellige indlæg i de tråde der løbende bliver oprettet om emnet.

Baby kommer, når den vil og ikke fordi mor løber på trapper, drikker the, dyrker sex eller hvad der nu ellers er af kreative forslag

Knus Linda, som fødte 42+1

Anmeld

28. februar 2010

Mathilde

Jeg drak det også og fødte to dage før termin

Jeg hepper

Anmeld

28. februar 2010

NoName

baby2010 skriver:

Nu har jeg købt hindbær bladte og er i gang med at drikke det  Lidt pinligt for det virker garanteret ikke, men jeg er bare villig til at prøve hvad som helst nu!

Hepper I på mig?

Julie 39+4

Jo jo vi hepper skam på dig...

puster vestøv i din retning, xer fingre til den store guldmedalje...

For som Rosa siger, så vil vi gerne læse en god FB og se billeder...

Håber du får din vilje og får ham i armene meget snart...

Knus herfra

Anmeld

28. februar 2010

baby2010

Pia. skriver:

ÅÅÅ hvor er i dejlige skøre ... I skønne-tykke-runde-kvinder... Bliver så glad af at læse jeres indlæg... For gud hvor jeg føler med jer - hvor man bare kæmper det sidste stykke tid og hvor vil man bare gerne have den lille trold ud i armene - IKKE NU MEN NUUUU....

pøj pøj, I skønne gravide madammer, Håber ikke I tisser i sengen i nat af alt den the i drikker...

Knus fra Pia, som sidder her og smiler af jeres dejlige indlæg, og lige måtte sende jer en hilsen fyldt med VESTØV.... Pust pust...

Sikke en sød og dejlig besvarelse - denne tid er nemlig helt særlig, og så må man gerne være lidt fjollet 

Julie 39+4

Anmeld

28. februar 2010

baby2010

Mathilde skriver:

Jeg drak det også og fødte to dage før termin

Jeg hepper

Hvor er det godt at høre! Dvs. jeg føder i morgen!? - Hvis jeg er ligesom dig  Så er jeg jo lige nødt til at spørge: hvor meget te drak du? Og hvornår begyndte du på det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.