Så nu har jeg gjort det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2010

baby2010

Lise skriver:

Ja, gu er jeg så   Jeg er jo desperat for snart at føde! Fandt noget til mega overpris i en helsekostbiks i Valby i denne uge... Købte det, og begyndte at drikke løs.

Sidst købte jeg det en fredag og tog en kop, fik de første veer lørdag først på dagen, vandet gik søndag aften og mandag morgen kom Simon. (Det lyder som en lang fødsel når jeg skriver det sådan, men jeg opdagede kun de sidste 8 timer af den).

Men jeg har nu drukket et par kander, og der sker jo INTET!!!  Og du har ret - det smager jo ikke engang godt. Hvis du kan lide lakridsrod kan du dog putte det i - det gør jeg, og det giver det en lidt "rundere" smag

Irriterende at det ikke virker helt så effektivt denne gang!  Hvad gav du for det? Jeg købte for 27 kroner eller noget i den retning. Det er jo ok pris...

Men tak for tippet om lakridsrod, det må jeg da lige prøve 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2010

baby2010

Baagøe skriver:

Slår mig lige på lårene af grin

Tænk, at I virkelig vil udsætte jer selv for det. I er skøre, som Pia skriver

Alle historier om, hvad der får fødslen i gang er jo en komplet omgang ammestuesnak, men jeg må da sige, det er meget underholdende at læse de forskellige indlæg i de tråde der løbende bliver oprettet om emnet.

Baby kommer, når den vil og ikke fordi mor løber på trapper, drikker the, dyrker sex eller hvad der nu ellers er af kreative forslag

Knus Linda, som fødte 42+1

Ja Linda du har fuldstændig ret - det er jo pjattet, men man kan bare ikke lade være med at prøve, vel?  Pyh, det var også længe du gik - kom baby af sig selv, eller blev du sat i gang?

Anmeld

28. februar 2010

Mathilde

baby2010 skriver:

Hvor er det godt at høre! Dvs. jeg føder i morgen!? - Hvis jeg er ligesom dig  Så er jeg jo lige nødt til at spørge: hvor meget te drak du? Og hvornår begyndte du på det?

Jeg drak 2-3 kopper om dagen...STORE kopper jeg mener jeg gik igang 2½ uge før termin..

Ja da, du føder da imorgen

Anmeld

1. marts 2010

baby2010

Mathilde skriver:

Jeg drak 2-3 kopper om dagen...STORE kopper jeg mener jeg gik igang 2½ uge før termin..

Ja da, du føder da imorgen

Juhuu så sker der nok noget snart  Jeg har drukket 1 kande i går og 1 i forgårs, og har netop lavet en nu... Så må vi håbe det virker 

Anmeld

1. marts 2010

Loa

for at det sker idag....

Anmeld

1. marts 2010

Lone Jakobsen

baby2010 skriver:

Juhuu så sker der nok noget snart  Jeg har drukket 1 kande i går og 1 i forgårs, og har netop lavet en nu... Så må vi håbe det virker 

hep hep ku være dejligt med en fødsel på så smuk en dag

Anmeld

1. marts 2010

Pige2009

Ja Linda du har fuldstændig ret - det er jo pjattet, men man kan bare ikke lade være med at prøve, vel?  Pyh, det var også længe du gik - kom baby af sig selv, eller blev du sat i gang?

Jeg havde fået en tid til at få kørt strimmel lørdag den 24-10 kl. 9, og med mulighed for efterfølgende igangsættelse bagefter. Hjertelyden var fin og der var masser af fostervand i livmoderen, dog ingen veaktivitet. Jordemoderen oplyste, at jeg var åbnet 4 cm uden jeg har mærket det, så de kunne sagtens prikke mit vand opppe på fødegangen, men jeg ville alligevel blive sendt hjem efterfølgende.

Derfor frabad jeg mig igangsættelse, da jeg sagde jeg ville føde om natten, og fik så en tid til mandag morgen, hvor jeg skulle sættes igang, såfremt der ikke var sket noget inden. Jeg fødte ganske rigtigt naturligt natten til søndag den 25-10

Se evt. min FB her
https://www.baby.dk/debat/31464pi1/foedselsberetninger/lauras-vej-til-verden.aspx

Håber ikke du kommer til at gå lige så meget over tid, som jeg gjorde det.

K.h. Linda

Anmeld

1. marts 2010

Mathilde

baby2010 skriver:

Jeg krydser

Anmeld

1. marts 2010

Lise

baby2010 skriver:

Irriterende at det ikke virker helt så effektivt denne gang!  Hvad gav du for det? Jeg købte for 27 kroner eller noget i den retning. Det er jo ok pris...

Men tak for tippet om lakridsrod, det må jeg da lige prøve 

Jamen, det var helt vanvittigt. Havde jo set på nettet at det kostede et-par-og-tyve kroner de fleste steder (og så en fragt på kr. 50 ), og kan også huske at det var det jeg gav sidst i Matas (for tre år siden), men ham i Valby ville altså have 69 kr  For 100 gram vel at mærke, men kunne snildt have nøjedes med 50! Men det var det første sted jeg fandt det, og jeg havde ledt i en uge, så jeg sked på hans overpris og købte det. Men tror egentlig ikke jeg besøger hans dyre biks igen, for han var også en irriterende type.

Men lortet viker jo ikke!!!  Barnet er jo stadig indeni min mave, for hulan. Jeg havde bestilt ham til at komme i den netop forgangne weekend, hvor min mor var på besøg fra Jylland torsdag til søndag. Men nej, jeg/vi må vente...  Nu er det også bedst at vente til næste weekend, da Simon netop idag er startet i ny institution, og min kæreste skal være i Jylland hele onsdag..

Hvad med dig, Julie - er du igang med at føde idag?

Lise - sidder i sofaen med en kop hindbærbladte   

Anmeld

1. marts 2010

Snuffler25

baby2010 skriver:

æv søde, gætter på der ik er sket noget eftersom du er online idag igen hehe

ih det spændende hva!!!  for at det må blive lige om snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.