Så nu har jeg gjort det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.692 visninger
45 svar
0 synes godt om
27. februar 2010

baby2010

Nu har jeg købt hindbær bladte og er i gang med at drikke det  Lidt pinligt for det virker garanteret ikke, men jeg er bare villig til at prøve hvad som helst nu!

Hepper I på mig?

Julie 39+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2010

BinaMor

hep hep... baby kommer sikkert snart.. og så bander du dine hindbærblade væk.. hehe.. altså ihvertfal indtil bebs er ude.

Anmeld

27. februar 2010

Lise

SKÅL, siger jeg bare

Hilsen en hindbærbladstebællende søster

Anmeld

27. februar 2010

baby2010

Lise skriver:

SKÅL, siger jeg bare

Hilsen en hindbærbladstebællende søster

Hi hi er du også i gang?? Du havde jo også gode erfaringer med det sidst, ikke? 

Anmeld

27. februar 2010

Tullebobs

Drink up og fød så!

Jeg drak det også i de sidste uger af min sidste graviditet - og vandet gik da også dagen efter termin (desværre uden gode veer, så jeg måtte sættes i gang med drop efter 24 timer), men måske var theen skyld i at vandet gik?!

Kh Trine, som nu overvejer om man skulle gøre forsøget igen...

Anmeld

27. februar 2010

Mettemus

Hep hep - hvad med at føde mandag, den officielle første forårsdag - kunne ikke forestille mig en bedre forårsbebuder

Anmeld

27. februar 2010

4kløver

nu fortæller jeg noget sjovt.. og nej jeg tror ikke selv på det

Min kæreste læste om en der sagde at vis man drak 1dl eddike ville man føde/fødsel igang inden 24 timer..

Så det skulle prøves  jeg drak det om aften og hun er født om morgen.. Men det var bare lige et held for jeg var gået 4 dage over tid men ulækker var det at drikke

Anmeld

27. februar 2010

mum2010

Hvor køber i det der te henne. Kan ikk finde det nogen steder

Anmeld

27. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

********************VESTØV***********************

Kom så igang og få den lille spyttet ud, så jeg kan få lov at læse en god fødselsberetning og se billeder

Stort knus og kram

Rosa - som helt sikkert også vil drikke the, løbe op og ned ad trapper og alt muligt andet når tiden kommer!!!

Anmeld

27. februar 2010

ønskebørn74

baby2010 skriver:

Nu har jeg købt hindbær bladte og er i gang med at drikke det  Lidt pinligt for det virker garanteret ikke, men jeg er bare villig til at prøve hvad som helst nu!

Hepper I på mig?

Julie 39+4

En orkan af Vestøv hermed sendt fra fyn... Må man spørge hvordan det smager....????

Knus Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.