Hvem skal snart føde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2010

LMM

baby2010 skriver:

Hvor mange er vi som snart er i "mål"?

Jeg ved vi er mange, som har termin lige om hjørnet - dvs. lige indenfor de næste par uger, men HVOR mange er vi egentlig?

Nogen som har lyst til at lave et lille væddeløb her til sidst?  

Jeg er i dag 38+0 og havde regelmæssige plukveer i går aftes. Her til morgen er de godt nok forsvundet...

Så sig mig piger - hvor langt er I - og hvilke "symptomer" har I?

Knus Julie 

jeg har termin 4. marts og skal forhåbelig føde om kun 9. dag!! min lille dreng ligger lagt nede i mit bækken, så det er lige om hjørnet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2010

bagger26

LMM skriver:

jeg har termin 4. marts og skal forhåbelig føde om kun 9. dag!! min lille dreng ligger lagt nede i mit bækken, så det er lige om hjørnet!

Kan se vi har termin samme dag... årh syntes bare der er en evighed til 4. marts... Men kan jo være vi ses på fødegangen hehe..

Anmeld

23. februar 2010

baby2010

LMM skriver:

Det er godt nok spændende... Jeg har termin d.3., så det er om præcis 1 uge i morgen. Jeg skal til JM i morgen og så er jeg spændt på om han sidder fast nede i bækkenet. Sidst havde han vendt sig, men sad ikke fast... Det håber jeg han gør nu 

Anmeld

24. februar 2010

LMM

baby2010 skriver:

Det er godt nok spændende... Jeg har termin d.3., så det er om præcis 1 uge i morgen. Jeg skal til JM i morgen og så er jeg spændt på om han sidder fast nede i bækkenet. Sidst havde han vendt sig, men sad ikke fast... Det håber jeg han gør nu 

bettemanden har sat sig fast, alt er klar - så nu er det bare at vendte!!han vejer ca 3,3 kg nu.

Anmeld

24. februar 2010

LMM

bagger26 skriver:

Kan se vi har termin samme dag... årh syntes bare der er en evighed til 4. marts... Men kan jo være vi ses på fødegangen hehe..

ha ha ja det kan være, du er fra Aalborg ik? Jeg håber ikke at jeg går over tid, når det nu er den første.. pyhhaa kan ikke vendte mere!

8 dage tilbage

Anmeld

24. februar 2010

SarahAa

Ja her jeg alt hvad jeg kan for at min lille prinsesse vil komme ud snarest

Havde termin den 19 feb, så ud må hun gerne komme NU!

Anmeld

24. februar 2010

baby2010

LMM skriver:

bettemanden har sat sig fast, alt er klar - så nu er det bare at vendte!!han vejer ca 3,3 kg nu.

FEDT Alfred har sat sig fast, han vejer omkring 3500, så han har det godt! Kom nu ud lille mand 

Anmeld

24. februar 2010

LMM

baby2010 skriver:

FEDT Alfred har sat sig fast, han vejer omkring 3500, så han har det godt! Kom nu ud lille mand 

juhuuu det var godt!! så er det bare at læne sig tilbage og vendte og nyde den sidste tid

Anmeld

24. februar 2010

baby2010

LMM skriver:

juhuuu det var godt!! så er det bare at læne sig tilbage og vendte og nyde den sidste tid

Ja, det er vi jo nødt til! Altså de små basser skal jo nok komme og i mellemtiden har vi noget at glæde os til. Jeg har personligt ALDRIG glædet mig så meget til noget i hele mit liv, så det er jo en meget særlig ventetid 

Anmeld

24. februar 2010

mortilfreja

SarahAa skriver:

Ja her jeg alt hvad jeg kan for at min lille prinsesse vil komme ud snarest

Havde termin den 19 feb, så ud må hun gerne komme NU!

Vil lige lave en lille tipning på hvornår du føder..

Jeg satser på d. 27. Så må vi se om det holder stik

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.