Hvem skal snart føde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2010

mum2010

Jeg har os snart termin  Er i dag 37+6 og meget utålmodig. Synes tiden går såååå langsomt  Synes ikk rigtig jeg mærker til noget som helst - ikk engang en enkelt plukve, så tror ikk der sker noget foreløbigt her.

Gad vide om de manglende plukveer er tegn på at jeg er en af de uheldige som må gå 14 dage over tid???

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

baby2010

Fedt, fedt, fedt hvor er det hyggeligt, at vi er så mange som er så tæt på nu - vildt nok!

Alle er iøvrigt velkomne i denne tråd - man må selvfølgelig gerne skrive, selvom man ikke er tæt på termin  - især hvis man kommer med vestøv, hehe 

Julie

Anmeld

17. februar 2010

Linea

Jeg vil da også lige være med i denne tråd. Jeg er også ved at nærme mig det at skulle møde vores lille datter for første gang - og det er bare så vildt spændende og en smule surrealistisk. Jeg er i dag i uge 37 + 6 og har termin d. 4. marts. Jeg har lige været til jordemoder i dag, og alt var som det skulle være. Lillepigen er på vej nedad i mit bækken og hun blev skønnet til at være omkring en 3500/3700 g, hvis hun kommer ud til terminen. Held og lykke til jer allesammen - håber I får jer nogle gode fødsler og snar får lov tit at se jeres lille Bebsebarn

Mange hilsner Linea

Anmeld

17. februar 2010

RikkeR

Jeg melder mig - er idag 37+6 og har termin 4. marts.

Var til jordemoder igår og det er en ordenlig basse jeg render rundt med. Han blev skønnet til at veje 3.400 gram allerede nu.

Jeg har det fantastisk og har ikke rigtig nogen gener - har en del plukveer, men ikke noget der tyder på at han vil ud nu.

Held og lykke til Jer alle

Anmeld

17. februar 2010

nynne-l

jeg vil også være med,

jeg er 39+2 idag og har termin den 22 feb har ikke nogen plukveer men min jm tror ikke der går så længe så håber og stoler på hende

Anmeld

17. februar 2010

Sujan

Caroline86 skriver:

mig mig mig

Jeg er 38+5 og mine symptomer er en prinsesse i UK 

Gætter på jeg føder i morgen!

Knus Caroline - okay okay.. snyder lidt

ej er det i morgen... hmmm da jeg startede på siden havde du lige fundet ud af du var gravid... Som tiden flyver.. og ja hos mig er der desværre intet sket.. Men jeg vil tænke på dig i morgen og ønsker dig alt held og lykke..

Anmeld

17. februar 2010

@spire

Også her... Er idag 38+5 og vågnede imorges af hvad jeg bestemt mener var veer...!- Men de er gået i sig selv igen.. Øv!

ved ikke om jeg har tegn på snarlig fødsel da jeg ikke har prøvet det før, men har mange mens-agtige smerte og lillepigen presser godt på nede ved udgangen...

Sidst jeg var ved JM sidste torsdag blev hun skønnet til 28-2900 gram, og min JM mener hun måske kommer op på 31-3200 så ikke nogen stor baby til mig

Anmeld

17. februar 2010

Trolde_mor

louiseandersen85 skriver:

Hey Kvinder.

Jeg er også på i morgen. PKS.

Har ikke sovet hele natten da vi skal til forberedende samtale her i dag. Jeg er sindsyg spændt. Synes godt nok det er kommet tæt på.

Hilsen Louise 39+4

Alt muligt held og lykke til dig også - imorgen bliver en stor dag, og der er ikke længe til - iiiih SÅ spændende

for at det bliver en fantastisk oplevelse, og glæder mig til at se billeder og læse FB

Anmeld

17. februar 2010

Trolde_mor

Held og lykke til jer alle - sender lige lige ve-støv afsted..

Må i få nogle fantastiske oplevelser / fødsler

Anmeld

17. februar 2010

lisbethita

Hejsa :-)

Jeg er i 37 + 0 og jeg har det egentligt fint - bortset fra, at jeg har influenza og for jeg ikke kunne mærke liv i morges. Heldigvis mærker jeg hende nu.

Jeg kan godt mærke, at jeg har fået mere ondt i bækkenet, men plukveerne er ikke slemme. 

KH Lisbeth, 37+0.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.