Hvem skal snart føde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2010

Lise

Mig!

Er 36+6 idag, og håber at føde lillebror før termin, ligesom med Simon (38+3).

Har haft regelmæssige (plukke)veer i nat hvert femte minut i to timer, som strålede ned i benene - men håbede faktisk de ville gå i sig selv igen. Og det gjorde de. Havde glemt hvor ubehageligt det var   og så vil jeg jo også gerne slappe lidt af på barsel inden han kommer ud.

Ellers synes jeg ikke jeg er "plaget" af plukkeveer, eller måske lægger jeg bare ikke mærke til dem. Men jeg har meget ondt nederst i maven - især om natten.

Lise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

rup

Hej

Jeg vil også være med. Er idag 38+3, så det begynder virkelig at komme tæt på.

Synes dog ikke der er tegn på noget som helst..... Så venter stadig. Men det gør nu ikke så meget, da jeg har det super godt og er faktisk ikke er træt af at være gravid og desuden har vi ikke værelset klar endnu. Men i næste uge må der da gerne komme nogle tegn...

Held og lykke til jer alle

Rikke

Anmeld

17. februar 2010

Bayze

UUHH altså hvor er det spændende med alle jer der snart er i mål, jeg sidder og får helt kildren i maven af bar spænding på jeres vegne. Det kunne være så spændende hvis I fortsatte denne tråd med opdateringer både mht når fødslen nærmer sig, går i gang og endelig håber jeg I har lyst til at dele en masse fødselsberetninger med os der endnu ikke er helt så langt:-)

Al held og lykke til jer allesammen:-)

Kh Tina, 32+2

Anmeld

17. februar 2010

Mette - mor til Gustav og Marcus

Jeg er også snart i mål  har nemlig termin søndag d. 21/2 så det er også lige om hjørnet. synes dog godt han må komme lidt før for nu er vi altså ved at være meget spændte

Anmeld

17. februar 2010

bagger26

Åh endelig kan jeg også melde mig under fanen som en af dem der snart er i mål..  Jeg er 38+0 i morgen, virker bedre end at sige jeg er 37+6 idag...

Har ingen symptomer på snarlig fødsel, har MASSER af plukveer, men det har jeg haft hele tiden, gået sygemeldt pga plukveer siden midt december.. Så det tager jeg ikke som et tegn på snarlig fødsel.. øv bøv...  

Får dagligt at vide ,at jeg ligner en der er SÅ klar til at føde, og ingen gætter på jeg kommer til at gå over tid.. Men det har jeg nu desværre selv på fornemmelsen at jeg gør, omkring en uges tid...

Var til jordemoder igår, og hun står med hovedet nedaf, juhuuuu, og sidder fast, endnu mere juhuuu....

Så nu er venter vi bare... Glæder mig til at følge jer alle det sidste stykketid vi har tilbage..

Knus Christine Termin 4. marts.....

Anmeld

17. februar 2010

SarahAa

Jeg melder mig også ind her

Jeg har termin om 2 dage, altså den 19

Ved ikke om jeg har tegn på en snarlig fødsel, men hvis det står til mig så må hun gerne komme ud snarest. JM skønnede nemlig min "lille" pige til de 3800.

Så nu må det være på tide at komme ud

Knus utålmodige Sarah 39+5

Anmeld

17. februar 2010

molle85

Hej piger.

Jeg vil os lige melde mig på banen.. Jeg er idag 39+5 og har termin d.19 feb.

Har en smule pluk veer men ikke noget vildt, nogle gange om dagen niver det i underlivet, men syntes dsv ikke der er nogle tegn på at prinsessen vil ud til os endnu.

Men vi venter spændt

Maria

Anmeld

17. februar 2010

Janep

jeg havde termin i går

men lillemanden vil desvære ikke ud endnu
sidst fødte jeg 3 uger før tid så jeg er da liiidt utålmodig
Min ryg gør os bare sååh forfærdeligt ondt og er træt af at skule muffe mig ud af sengen og trille ned af sofaen
min slimprop gik også foe et par uger siden.
så vi håber da på at der sker noget li om snart

Anmeld

17. februar 2010

SarahAa

Janep skriver:

jeg havde termin i går

men lillemanden vil desvære ikke ud endnu
sidst fødte jeg 3 uger før tid så jeg er da liiidt utålmodig
Min ryg gør os bare sååh forfærdeligt ondt og er træt af at skule muffe mig ud af sengen og trille ned af sofaen
min slimprop gik også foe et par uger siden.
så vi håber da på at der sker noget li om snart

Sender dig hermed en kæææmpe ve-storm

Anmeld

17. februar 2010

FrkC

Undskyld jeg lige blander mig  Det ska ikke ske igen Ville bare sige "Neeej hvor er det spændende" Sender ve-støv til jer alle og  for at der snart sker noget !!!

Skynder mig ud igen ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.