Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SarahAa skriver: Det ville ikke gøre noget, for så er det jo lige om hjørnet
Det ville ikke gøre noget, for så er det jo lige om hjørnet
Har du nogen tegn på at der snart sker noget?? Tiltagende plukveer eller??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mortilfreja skriver: Har du nogen tegn på at der snart sker noget?? Tiltagende plukveer eller??
Ja det havde jeg i går aftes, men de gik i sig selv igen da jeg gik i seng ØV!
I dag har jeg lidt, men intet videre endnu.
SarahAa skriver: Ja det havde jeg i går aftes, men de gik i sig selv igen da jeg gik i seng ØV! I dag har jeg lidt, men intet videre endnu.
Satser stadig på i morgen.. Ellers må jeg jo lave en ny tipning
Måske jeg skulle begynde at tippe på om min mens kommer.. Negativ test men ingen tegn på mens.. Hmmm
mortilfreja skriver: Satser stadig på i morgen.. Ellers må jeg jo lave en ny tipning Måske jeg skulle begynde at tippe på om min mens kommer.. Negativ test men ingen tegn på mens.. Hmmm
Jamen jeg er yderst tilfreds med din tipning
Jamen jeg for en positiv test snarest!
SarahAa skriver: Jamen jeg er yderst tilfreds med din tipning Jamen jeg for en positiv test snarest!
Tak... Glæder mig til at høre om du har flere tegn på at fødslen snart er forestående i morgen
mortilfreja skriver: Tak... Glæder mig til at høre om du har flere tegn på at fødslen snart er forestående i morgen
Jeg vender tilbage med en melding
for der sker noget snarest.
Haha piger hvor sjovt at der tippes! Jeg har jo termin d. 3., så hvornår kommer Alfred?? Nogen som tør tippe? Min JM sagde 10. eller 11. marts
baby2010 skriver: Haha piger hvor sjovt at der tippes! Jeg har jo termin d. 3., så hvornår kommer Alfred?? Nogen som tør tippe? Min JM sagde 10. eller 11. marts
Så vil jeg tippe på at du føder den 7
SarahAa skriver: Så vil jeg tippe på at du føder den 7
Ej hvor fedt!!! Kun 2 dage over termin - det kan jeg godt klare
Hvor er du sjov
baby2010 skriver: Ej hvor fedt!!! Kun 2 dage over termin - det kan jeg godt klare Hvor er du sjov
Kunne også være sjovt hvis du fødte den 5, det er nemlig min kære kærestes fødselsdag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128