tinpou skriver:
Iihh, hvor er du bare tæt på nu hva´!
Hvordan har du det nu hvor fødslen er så tæt på - er du blevet tiltagende nervøs eller er du bare "klar på præstationen"?
Jeg tager mig selv i at tænke mere og mere på fødslen og når tanken om den sådan lige kommer dumpende, så får jeg sådan et helt jag i maven af sommerfugle eller nerver.... Jeg er godt nok spændt:-)
ja, det er vildt spændende! I morgen er der 1 uge til termin - men jeg går sikkert over som de fleste 1. gangsfødende. Er det dit første barn du venter dig?
Jeg har dage hvor jeg er nervøs, men som regel har jeg det fint. Det har hjulpet mig meget at få tasken til fødegangen pakket, så nu er vi helt klar. Men det er lidt underligt, at man ikke ved hvornår/hvordan det sker - det synes jeg næsten er det "værste". De seneste par nætter er jeg vågnet med voldsomme smerter i venstre side af ryggen, tror det er nerver som kommer i klemme, når Alfred trykker hovedet ned i bækkenet. Det er bare vildt ufedt at have smerter, som ikke er veer!!! Det er bare så formålsløst...
Hvornår er det du har termin? Har du nogle overvejelser omkring hvordan fødslen skal foregå?
Anmeld