Hvem skal snart føde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2010

Michala

Jeg er så 41+1 idag håbede ellers igår at det var vandet der gik, men bedste forklaring må være, at det kun var den yderste hinde, så hun stadig ligger lidt for godt inde i maven.

Har hele tiden regnet med at gå over tid, men nu er jeg altså så utålmodig at jeg bliver frustreret, og lidt misundelig over dem der allerede har fået deres babyer, selvom de har termin efter mig

Fokuserer så bare på at jeg bliver sat i gang på tirsdag, hvis der ikke sker noget selv- hjælper at kunne tælle ned end at gå i uvished.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

baby2010

Michala skriver:

Jeg er så 41+1 idag håbede ellers igår at det var vandet der gik, men bedste forklaring må være, at det kun var den yderste hinde, så hun stadig ligger lidt for godt inde i maven.

Har hele tiden regnet med at gå over tid, men nu er jeg altså så utålmodig at jeg bliver frustreret, og lidt misundelig over dem der allerede har fået deres babyer, selvom de har termin efter mig

Fokuserer så bare på at jeg bliver sat i gang på tirsdag, hvis der ikke sker noget selv- hjælper at kunne tælle ned end at gå i uvished.

Stakkels pus! Jeg kan virkelig godt forstå du er utålmodig nu! Håber virkelig for dig, at der snart sker noget. Om ikke andet er det snart overstået - og du glemmer sikkert hele ventetiden, når du ser dit barn 

Julie 38+1

Anmeld

18. februar 2010

baby2010

lion skriver:

Jeg vil gerne føde nu. Ryggen er begyndt at gøre ret ondt og det jager i underlivet, men er han som sin søster, skal jeg gå 14 dage over tid.

Det passer også bedst hvis jeg føder i denne uge, hvor det meste af familien rundt i landet har ferie.

Jeg har termin om 2 dage. d. 19 feb.

Ih hvor er det bare spændende!!!! Sender lige en masse vestøv i din retning!

Julie 38+1

Anmeld

18. februar 2010

baby2010

Sabrina17 skriver:

Miiiig Jeg er også 38+0 og jeg håber det snart sker!!! Jeg har regelmæssige plukveer og har haft det i mange døgn efterhånden, men de niver ikke eller gør specielt ondt, de er der bare - så

Ellers har jeg "tabt" min slimprop for snart 14 dage siden og Lillemanden presser forfærdelig meget på!

at det sker inden termin om 14 dage

Sabrina 38+0, YAY

Bliver spændende at se hvem af os to som kommer først - hehe 

Julie 38+1

Anmeld

18. februar 2010

MorTilSnartFire <3

baby2010 skriver:

Bliver spændende at se hvem af os to som kommer først - hehe 

Julie 38+1

Jeps

Anmeld

18. februar 2010

Jane31

Hej

Jeg er 40 +6 så det kan ske når som helst. Vil meget gerne ha lillemanden ud nu.

Hilsen jane

Anmeld

18. februar 2010

baby2010

janey skriver:

Hej

Jeg er 40 +6 så det kan ske når som helst. Vil meget gerne ha lillemanden ud nu.

Hilsen jane

Det kan jeg virkelig godt forstå!!! Jeg kan potentielt have 1 måned igen - hvis jeg går 14 dage over tid, og jeg tænker allerede nu, at jeg savner bassemanden og gerne vil have, at han kommer ud snart!

for han snart kommer!

Julie 38+1

Anmeld

23. februar 2010

baby2010

Michala skriver:

Hvis du ikke har født endnu, vil jeg bare ønske dig held og lykke med igangsættelsen i dag  Vi glæder os til at høre om forløbet!

Julie

Anmeld

23. februar 2010

Bayze

baby2010 skriver:

Det kan jeg virkelig godt forstå!!! Jeg kan potentielt have 1 måned igen - hvis jeg går 14 dage over tid, og jeg tænker allerede nu, at jeg savner bassemanden og gerne vil have, at han kommer ud snart!

for han snart kommer!

Julie 38+1

Iihh, hvor er du bare tæt på nu hva´!

Hvordan har du det nu hvor fødslen er så tæt på - er du blevet tiltagende nervøs eller er du bare "klar på præstationen"?

Jeg tager mig selv i at tænke mere og mere på fødslen og når tanken om den sådan lige kommer dumpende, så får jeg sådan et helt jag i maven af sommerfugle eller nerver.... Jeg er godt nok spændt:-)

Anmeld

23. februar 2010

baby2010

tinpou skriver:

Iihh, hvor er du bare tæt på nu hva´!

Hvordan har du det nu hvor fødslen er så tæt på - er du blevet tiltagende nervøs eller er du bare "klar på præstationen"?

Jeg tager mig selv i at tænke mere og mere på fødslen og når tanken om den sådan lige kommer dumpende, så får jeg sådan et helt jag i maven af sommerfugle eller nerver.... Jeg er godt nok spændt:-)

ja, det er vildt spændende! I morgen er der 1 uge til termin - men jeg går sikkert over som de fleste 1. gangsfødende. Er det dit første barn du venter dig?

Jeg har dage hvor jeg er nervøs, men som regel har jeg det fint. Det har hjulpet mig meget at få tasken til fødegangen pakket, så nu er vi helt klar. Men det er lidt underligt, at man ikke ved hvornår/hvordan det sker - det synes jeg næsten er det "værste". De seneste par nætter er jeg vågnet med voldsomme smerter i venstre side af ryggen, tror det er nerver som kommer i klemme, når Alfred trykker hovedet ned i bækkenet. Det er bare vildt ufedt at have smerter, som ikke er veer!!! Det er bare så formålsløst...

Hvornår er det du har termin? Har du nogle overvejelser omkring hvordan fødslen skal foregå?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.