Hvem skal snart føde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2010

bagger26

LMM skriver:

ha ha ja det kan være, du er fra Aalborg ik? Jeg håber ikke at jeg går over tid, når det nu er den første.. pyhhaa kan ikke vendte mere!  

8 dage tilbage

Jo, eller bor i Sønderholm, mellem Frejlev og Nibe..

Kan godt huske fra den første at jeg var utålmodig, men det var først da jeg nåede min terminsdato, at jeg blev det. Denne her gang har jeg været det de sidste 2 uger hehe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

LMM

bagger26 skriver:

Jo, eller bor i Sønderholm, mellem Frejlev og Nibe..

Kan godt huske fra den første at jeg var utålmodig, men det var først da jeg nåede min terminsdato, at jeg blev det. Denne her gang har jeg været det de sidste 2 uger hehe..

Jeg har været utålmodig i llaaaaaanngg tid!! pyhha. og så er der også de kommende bedsteforældre (deres første barnebarn) pyhhaaa hvis jeg ikke lige ringer eller tage min mobil, så tror de at jeg er ved at føde

Anmeld

24. februar 2010

LMM

baby2010 skriver:

Ja, det er vi jo nødt til! Altså de små basser skal jo nok komme og i mellemtiden har vi noget at glæde os til. Jeg har personligt ALDRIG glædet mig så meget til noget i hele mit liv, så det er jo en meget særlig ventetid 

det samme her, har svært ved at forstille mig det hele, er det virkelig rigtigt?? kan man være så heldig at få en baby i sine arme, om få uger! som er "skabt" af min kæreste og jeg, fordi vi elsker hinanden, det er så vildt!

Det bliver bare så dejligt, har inen ord for det!!

Anmeld

24. februar 2010

bagger26

LMM skriver:

Jeg har været utålmodig i llaaaaaanngg tid!! pyhha. og så er der også de kommende bedsteforældre (deres første barnebarn) pyhhaaa hvis jeg ikke lige ringer eller tage min mobil, så tror de at jeg er ved at føde

Ja det hjælper ikke helt på tålmodigheden, at folk hele tiden spørg om man ikke snart får veer..

Men krydser da finger for du snart får han ud til dig..

Anmeld

24. februar 2010

baby2010

LMM skriver:

det samme her, har svært ved at forstille mig det hele, er det virkelig rigtigt?? kan man være så heldig at få en baby i sine arme, om få uger! som er "skabt" af min kæreste og jeg, fordi vi elsker hinanden, det er så vildt!

Det bliver bare så dejligt, har inen ord for det!!

Tror ordet er kærlighedsbarn  Det er skræmmende, at man bliver så fyldt op af lykke, så det hele bliver sukkersødt, ikke?  Andre mennesker får hul i tænderne af at høre på det! Hihi

Anmeld

24. februar 2010

LMM

baby2010 skriver:

Tror ordet er kærlighedsbarn  Det er skræmmende, at man bliver så fyldt op af lykke, så det hele bliver sukkersødt, ikke?  Andre mennesker får hul i tænderne af at høre på det! Hihi

ja ha ha det har du ret i, men det er svært at lade være

Anmeld

24. februar 2010

LMM

bagger26 skriver:

Ja det hjælper ikke helt på tålmodigheden, at folk hele tiden spørg om man ikke snart får veer..

Men krydser da finger for du snart får han ud til dig..

mange tak i lige måde

Anmeld

25. februar 2010

baby2010

baby2010 skriver:

Bliver spændende at se hvem af os to som kommer først - hehe 

Julie 38+1

Så vandt du!!! Tillykke med din lille bebs - bare det snart bliver min tur! Julie 39+1

Anmeld

26. februar 2010

@spire

Så nåede jeg min termin.. Stadig ingen baby..

Var til JM igår, og der kun et par centimeter tilbage af min livmoderhals og livmodermunden er så småt begyndt at åbne sig.. Inden for en uge siger hun jeg har min bebs i armene, men suuuuk det virker bare som alt for lang tid lige nu..!

Tillykke til alle jer der har fået jeres små vidunderer ud..

Knuz @spire 40+0

Anmeld

26. februar 2010

SarahAa

mortilfreja skriver:

Vil lige lave en lille tipning på hvornår du føder..

Jeg satser på d. 27. Så må vi se om det holder stik

Kram

Det ville ikke gøre noget, for så er det jo lige om hjørnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.