Savner lige for tiden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2010

N&J

Linda2009 skriver:

Jeg vil bare ikke glæde mig for tidligt, hvilket også er derfor jeg tager én dag ad gangen

Ja.. men er det ikke sådan man bliver nødt til at tage ihvertfald det første år, når man bliver mor..  men håber for dig at det løser sig som du håber.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

Pige2009

NikitasMoar skriver:

Ja.. men er det ikke sådan man bliver nødt til at tage ihvertfald det første år, når man bliver mor..  men håber for dig at det løser sig som du håber.. 

Tak Tiden må som sagt arbejde for os Der må dog godt  for at det hele ender til min fordel.

Knus.

Anmeld

18. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

NikitasMoar skriver:

Den tanke har jeg heldigvis sluppet, og jeg kan komme videre.. tror da altid at man vil have en snert af den følelse i sig fordi man netop har skabt et barn sammen, men jeg fortjener sku en bedre mand.. og det gør du også Louise.. men kan godt forstå du blev glad over hans besked.. 

Men vi må bare finde ud af noget med at finde en dag hvor vi kan finde nogle mænd!!!

Knuz

Jeg har også taget dig som forbillede
Og det virker til du er kommet videre, eller i hvert fald godt på vej. Så kan jeg også

Ja vi må helt klart finde en dag.. Ku da være enormt hyggeligt

Anmeld

18. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Linda2009 skriver:

Tak Tiden må som sagt arbejde for os Der må dog godt  for at det hele ender til min fordel.

Knus.

Jeg i hvert fald til din fordel Søde

Anmeld

18. februar 2010

N&J

Linda2009 skriver:

Knus.

Jeg skal nok  finger for at det lykkes.. og indtil der er styr på tingene, så må du jo bare bruge os herinde hvis du vil af med lidt "brok"/frustationer.. 

Anmeld

18. februar 2010

N&J

Astrids-mor skriver:

Jeg har også taget dig som forbillede
Og det virker til du er kommet videre, eller i hvert fald godt på vej. Så kan jeg også

Ja vi må helt klart finde en dag.. Ku da være enormt hyggeligt

Tror vi allesammen kan lære noget af hinanden når det kommer til det her, så ja vi skal da mødes en dag.. 

Anmeld

18. februar 2010

Pige2009

NikitasMoar skriver:

Jeg skal nok  finger for at det lykkes.. og indtil der er styr på tingene, så må du jo bare bruge os herinde hvis du vil af med lidt "brok"/frustationer.. 

Tak for det

Knus Linda

Anmeld

24. februar 2010

N&J

Og så for st følge en smule op på historien i denne tråd, så lørdag morgen kl. lidt i halv syv, ja hvem ringer der, sørme et nummer der tilhører min kære datters far, nå men da jeg tager telefonen og ja, hallo eller noget ligende (jeg sov altså ret godt på det tidspunkt) så lægger han på, nå men jeg skriver så en besked, hvor jeg bare skriver Tue, så ringer han kort efter igen og jeg forsøger så flere gange at sige hans navn, uden at han svarer, og det lød ærligt talt som om han var på vej hjem fra byen.. great..

Så min humør har været meget op og ned, for ja hvafd ville han og skulle jeg skrive en besked for at høre om han var okey, eller var det fordi hans mor havde fortalt ham noget, tankerne fløj rundt i mit hovedet og ja gør det stadig.. altså man tror endelig at man er ved at lægge det bag sig.. men ja åbenbart ikke.. det har ikke ligefrem hjulpet på savnet vel..  nå men det er så derfor jeg ikke har været så aktiv de seneste par dage herinde.. 

Anmeld

24. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

NikitasMoar skriver:

Og så for st følge en smule op på historien i denne tråd, så lørdag morgen kl. lidt i halv syv, ja hvem ringer der, sørme et nummer der tilhører min kære datters far, nå men da jeg tager telefonen og ja, hallo eller noget ligende (jeg sov altså ret godt på det tidspunkt) så lægger han på, nå men jeg skriver så en besked, hvor jeg bare skriver Tue, så ringer han kort efter igen og jeg forsøger så flere gange at sige hans navn, uden at han svarer, og det lød ærligt talt som om han var på vej hjem fra byen.. great..

Så min humør har været meget op og ned, for ja hvafd ville han og skulle jeg skrive en besked for at høre om han var okey, eller var det fordi hans mor havde fortalt ham noget, tankerne fløj rundt i mit hovedet og ja gør det stadig.. altså man tror endelig at man er ved at lægge det bag sig.. men ja åbenbart ikke.. det har ikke ligefrem hjulpet på savnet vel..  nå men det er så derfor jeg ikke har været så aktiv de seneste par dage herinde.. 

Hvor 'spændene' eller. Øv så er resten af ens dag ødelagt.
Kender det SÅ godt.. Og du har stadig ikke hørt fra ham?

Anmeld

24. februar 2010

N&J

Astrids-mor skriver:

Hvor 'spændene' eller. Øv så er resten af ens dag ødelagt.
Kender det SÅ godt.. Og du har stadig ikke hørt fra ham?

Nej og har mere eller mindre gjort op med mig selv at han må skrive eller ringe igen, også selv om jeg allermest har lyst til at skrive for at være sikker på at han er okey.. træls.. 

Knuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.