Savner lige for tiden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.517 visninger
53 svar
0 synes godt om
10. februar 2010

N&J

Lige for tiden går jeg rundt og savner min datters far.. altså selvom vores forhold var kompliceret og vi ikke var kæreste i ordets forstand, så opførte vi os indimellem sådan og det går jeg og savner lige nu, at sidde og se film med ham, holde i hånd, bare at diskutere og at han laver mad til mig.. alt sådan noget, jeg tænker at det nok sandsynligvis er fordi jeg for et års tid siden gik rundt ,med vores lille baby inden i maven, men ja ved det ikke, skulle bare lige af med det.. lidt træls, når jeg jo egentlig stadig er ret vred, men savner ham sku!! ÆV ÆV ÆV, skal sku have fundet mig en mand - basta!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

Unalisa

NikitasMoar skriver:

Lige for tiden går jeg rundt og savner min datters far.. altså selvom vores forhold var kompliceret og vi ikke var kæreste i ordets forstand, så opførte vi os indimellem sådan og det går jeg og savner lige nu, at sidde og se film med ham, holde i hånd, bare at diskutere og at han laver mad til mig.. alt sådan noget, jeg tænker at det nok sandsynligvis er fordi jeg for et års tid siden gik rundt ,med vores lille baby inden i maven, men ja ved det ikke, skulle bare lige af med det.. lidt træls, når jeg jo egentlig stadig er ret vred, men savner ham sku!! ÆV ÆV ÆV, skal sku have fundet mig en mand - basta!! 

til dig

det er da fint, at du savner din datters far, det ville jeg i hvert fald gør, selv hvis vi var meget uvenner.

Han er trods ald Nikitas far, ikke--

Anmeld

10. februar 2010

CS

NikitasMoar skriver:

Åhhh kan så godt følge dig, til trods for at jeg ikke har født endnu - pyha så savner jeg også en at dele det hele med. Så kan følge hvert et ord du skriver, uanset hvor meget man har været igennem alle ups and downs så er det bare noget særligt at have skabt en lille mirakel.

Er ganske sikker på at du finder en skøn mand, der er den du går og drømmer om og mere til - så det er ud på jagtmarkerne igen

Anmeld

10. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

NikitasMoar skriver:

Ejh sødeste.
For hver gang du skriver noget mht din datters far og sådan, minder det bare mere og mere om det jeg havde med Astrid's far.
Vores historier er så ens, synes jeg..

Men søde, jeg kan virkelig godt følge dig, har det på samme måde :s
Vi skal sq på mande jagt

Men endtil skal du have den største og varmeste krammer fra mig, og mine tanker er hos dig

Knuser Louise

Anmeld

10. februar 2010

MorTilGustav

Hehe, jeg vil sgu med dig og Louise på mandejagt!
Jeg kender det selv rigtig godt.. Meget ambivalente følelser når det kommer til ens barns far! Jeg har mest negativer tanker omkring Gustavs far men tænker ofte tilbage på dengang jeg mødte ham og hvor super dejlig han var dengang.. Jeg var SÅ forelsket i ham! Men nu er mit største problem at skulle indse hvor hurtigt folk kan ændre sig..! Man tror man kender folk men alt kan pludselig vende 180 grader  
D. 30 januar var det PRÆCIS 1 år siden jeg forelskede mig i Søren og lille Gustav blev skabt. Det har fyldt meget i mine tanker på det sidste. Det hele har været så underligt og er gået så stærkt..!
Men ja, du er ikke alene med de følelsesmæssige rutchebaneture

Anmeld

11. februar 2010

Pige2009

Jeg kan kun tilslutte mig flokken her. Lauras far og jeg havde/har et meget kompliceret forhold, eftersom han jo har en anden familie. Han har dog hele tiden ville være der for Laura, og var jo også med til fødslen, og har besøgt sin datter 3-4 gange ugentligt siden hun kom til verden.

Nu er der imidlertid sket det, at han er blevet stillet et ultimatum fra hjemmefronten, så vi har ikke set ham i over en uge nu, og han er meget i vildrede over, hvad han skal. Jeg vil ikke blandes ind i deres forhold, men det gør ondt på mig, at han  ikke en eneste gang har spurgt til, hvordan Laura har det. Så lige nu synes jeg bare han er verdens største idiot. ØV.

Derudover tilslutter jeg mig jagten på manden som forhåbentlig findes derude til os et sted.

Knus Linda

Anmeld

11. februar 2010

N&J

Limya skriver:

til dig

det er da fint, at du savner din datters far, det ville jeg i hvert fald gør, selv hvis vi var meget uvenner.

Han er trods ald Nikitas far, ikke--

Ja det er jo netop det, når man har skabt noget så fantastisk sammen, så er det svært ikke at føle en anerledes kontakt.. 

Men tak for krammet

Knuz fra Jane

Anmeld

11. februar 2010

N&J

ChristinaS skriver:

Åhhh kan så godt følge dig, til trods for at jeg ikke har født endnu - pyha så savner jeg også en at dele det hele med. Så kan følge hvert et ord du skriver, uanset hvor meget man har været igennem alle ups and downs så er det bare noget særligt at have skabt en lille mirakel.

Er ganske sikker på at du finder en skøn mand, der er den du går og drømmer om og mere til - så det er ud på jagtmarkerne igen

Ja, og det bliver ikke mindre man mangler det når babyen først er født.. :O) 

Tak for de positive tanker om fremtiden, håber at alle os enlige mødre finder en dejlig mand, der er værdig til os og vores børn.. 

Anmeld

11. februar 2010

N&J

Astrids-mor skriver:

Ejh sødeste.
For hver gang du skriver noget mht din datters far og sådan, minder det bare mere og mere om det jeg havde med Astrid's far.
Vores historier er så ens, synes jeg..

Men søde, jeg kan virkelig godt følge dig, har det på samme måde :s
Vi skal sq på mande jagt

Men endtil skal du have den største og varmeste krammer fra mig, og mine tanker er hos dig

Knuser Louise

Tak Louise, det varmer.. ja nogen gange skulle man tro at vi havde været sammen med den samme fyr..

Men er helt sikkert med på den mandejagt.. hihi 

Anmeld

11. februar 2010

N&J

Cecilia84 skriver:

Hehe, jeg vil sgu med dig og Louise på mandejagt!
Jeg kender det selv rigtig godt.. Meget ambivalente følelser når det kommer til ens barns far! Jeg har mest negativer tanker omkring Gustavs far men tænker ofte tilbage på dengang jeg mødte ham og hvor super dejlig han var dengang.. Jeg var SÅ forelsket i ham! Men nu er mit største problem at skulle indse hvor hurtigt folk kan ændre sig..! Man tror man kender folk men alt kan pludselig vende 180 grader  
D. 30 januar var det PRÆCIS 1 år siden jeg forelskede mig i Søren og lille Gustav blev skabt. Det har fyldt meget i mine tanker på det sidste. Det hele har været så underligt og er gået så stærkt..!
Men ja, du er ikke alene med de følelsesmæssige rutchebaneture

Jeg har svært ved at komme væk fra den tanke at den fyr jeg faldt for/blev forelsket i er derinde et eller andet sted, men lige nu er det jo for ham, out of sight, out of mind, men jeg skal jo bare se på Nikita så ser jeg jo på en del af ham.. 

Men er glad for jeg ikke er den eneste der har følelsesmæssige rutcheture. men du skal da helt sikkert med på mandejagt.. vi må bare håbe at mændene er klar til os.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.