Savner lige for tiden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2010

N&J

Linda2009 skriver:

Jeg kan kun tilslutte mig flokken her. Lauras far og jeg havde/har et meget kompliceret forhold, eftersom han jo har en anden familie. Han har dog hele tiden ville være der for Laura, og var jo også med til fødslen, og har besøgt sin datter 3-4 gange ugentligt siden hun kom til verden.

Nu er der imidlertid sket det, at han er blevet stillet et ultimatum fra hjemmefronten, så vi har ikke set ham i over en uge nu, og han er meget i vildrede over, hvad han skal. Jeg vil ikke blandes ind i deres forhold, men det gør ondt på mig, at han  ikke en eneste gang har spurgt til, hvordan Laura har det. Så lige nu synes jeg bare han er verdens største idiot. ØV.

Derudover tilslutter jeg mig jagten på manden som forhåbentlig findes derude til os et sted.

Knus Linda

Så kan jeg bedre forstå din statusbesked.. det er jeg ked af Linda.. Håber du klare dig igennem, selv det ikke kan være sjovt at pludselig igen ikke vide hvor det hele står til...

Men du kan altid komme med på mandejagt.. men måske vi skulle finde en "ven" der skal finde mænd til os, så vi kan være lidt heldige fremover.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

qp

NikitasMoar skriver:

Lige for tiden går jeg rundt og savner min datters far.. altså selvom vores forhold var kompliceret og vi ikke var kæreste i ordets forstand, så opførte vi os indimellem sådan og det går jeg og savner lige nu, at sidde og se film med ham, holde i hånd, bare at diskutere og at han laver mad til mig.. alt sådan noget, jeg tænker at det nok sandsynligvis er fordi jeg for et års tid siden gik rundt ,med vores lille baby inden i maven, men ja ved det ikke, skulle bare lige af med det.. lidt træls, når jeg jo egentlig stadig er ret vred, men savner ham sku!! ÆV ÆV ÆV, skal sku have fundet mig en mand - basta!! 

Savner hvad?  En fucked up drengerøv der ikke er voksen nok til, at tage ansvar for sit barn? ........ Ja det er liiiiige sådan en du ikke kan leve uden!

Tror du ikke, at det handler mere om din egen illusion af hvem du troede han var og ikke så meget ham som den han er?

Anmeld

11. februar 2010

Pige2009

NikitasMoar skriver:

Så kan jeg bedre forstå din statusbesked.. det er jeg ked af Linda.. Håber du klare dig igennem, selv det ikke kan være sjovt at pludselig igen ikke vide hvor det hele står til...

Men du kan altid komme med på mandejagt.. men måske vi skulle finde en "ven" der skal finde mænd til os, så vi kan være lidt heldige fremover.. 

Min statusbesked? Troede ikke jeg havde en. Men ja, det er lidt noget møg det hele lige nu, og Laura kan også mærke min uro, for hun er meget ked af det hele tiden.

Anmeld

11. februar 2010

N&J

qp skriver:

Savner hvad?  En fucked up drengerøv der ikke er voksen nok til, at tage ansvar for sit barn? ........ Ja det er liiiiige sådan en du ikke kan leve uden!

Tror du ikke, at det handler mere om din egen illusion af hvem du troede han var og ikke så meget ham som den han er?

Uhh vi har jo diskuteret det her mange gange.. men nej, jeg savner det vi havde sammen, ikke hans opførsel efter jeg fandt ud af at jeg var gravid, men cuz jeg savner ham bare... men det var også første gang jeg rigtig faldt for en fyr i ja laang tid.. 

men ja skal bare tilbage til kbh, så jeg kan finde mig en mand.. crist altså, hvor er der bare ikke nogen mænd her i byen.. 

Anmeld

11. februar 2010

qp

NikitasMoar skriver:

Uhh vi har jo diskuteret det her mange gange.. men nej, jeg savner det vi havde sammen, ikke hans opførsel efter jeg fandt ud af at jeg var gravid, men cuz jeg savner ham bare... men det var også første gang jeg rigtig faldt for en fyr i ja laang tid.. 

men ja skal bare tilbage til kbh, så jeg kan finde mig en mand.. crist altså, hvor er der bare ikke nogen mænd her i byen.. 

Hehe ja I know.. ku bare ik la være

Jamen her er masser af mænd og masser af SEX

Anmeld

11. februar 2010

N&J

Linda2009 skriver:

Min statusbesked? Troede ikke jeg havde en. Men ja, det er lidt noget møg det hele lige nu, og Laura kan også mærke min uro, for hun er meget ked af det hele tiden.

det var den der sidder med sorteper, jeg kunne huske.. hehe havde ikke set du havde slettet den igen...

jeg har også haft perioder hvor jeg var trist og selvfølgelig mærker de det, men vi er mennesker, og det er jo kun fordi vi vil det bedste for de små dejlige børn..  håber virkelig at han beslutter sig for at han vil alle sine børn..

Knuz

Anmeld

11. februar 2010

N&J

qp skriver:

Hehe ja I know.. ku bare ik la være

Jamen her er masser af mænd og masser af SEX

I know.. bare rub it in.. den sidste jeg har været sammen med er så Tue, deprimerende tanke...  hvis jeg nu ønsker det længe nok, tror du så at der kommer en fyr flyvende.. selv postmanden begynder at se sød ud og han er 40 eller deromkring.. hehe 

Anmeld

11. februar 2010

Pige2009

NikitasMoar skriver:

det var den der sidder med sorteper, jeg kunne huske.. hehe havde ikke set du havde slettet den igen...

jeg har også haft perioder hvor jeg var trist og selvfølgelig mærker de det, men vi er mennesker, og det er jo kun fordi vi vil det bedste for de små dejlige børn..  håber virkelig at han beslutter sig for at han vil alle sine børn..

Knuz

Nå, ja den Jeg tror nu nok han ender med at ville være en del af hendes liv, for han har aldrig selv kendt sin egen far, og er i stor sorg pga. dette. Desuden har han også fået et forhold til Laura, da han har været her så meget og har passet hende, så min fornemmelse siger han vil, men det er bare utrolig hårdt lige nu...

Anmeld

11. februar 2010

qp

NikitasMoar skriver:

I know.. bare rub it in.. den sidste jeg har været sammen med er så Tue, deprimerende tanke...  hvis jeg nu ønsker det længe nok, tror du så at der kommer en fyr flyvende.. selv postmanden begynder at se sød ud og han er 40 eller deromkring.. hehe 

Hahaha ... I like rubbing IT in

Ejh jamen for helvede du skal da bare have noget sex for faen, så svært kan det sgu ikke være, at finde en frivillig

Anmeld

12. februar 2010

Low

NikitasMoar skriver:

Lige for tiden går jeg rundt og savner min datters far.. altså selvom vores forhold var kompliceret og vi ikke var kæreste i ordets forstand, så opførte vi os indimellem sådan og det går jeg og savner lige nu, at sidde og se film med ham, holde i hånd, bare at diskutere og at han laver mad til mig.. alt sådan noget, jeg tænker at det nok sandsynligvis er fordi jeg for et års tid siden gik rundt ,med vores lille baby inden i maven, men ja ved det ikke, skulle bare lige af med det.. lidt træls, når jeg jo egentlig stadig er ret vred, men savner ham sku!! ÆV ÆV ÆV, skal sku have fundet mig en mand - basta!! 

Hvor kan jeg bare følge dig! Jeg har det på samme måde.

Alt det du nævnte ville jeg ønske mig og min eks kæreste gjorde igen. Jeg venter vores barn og jeg har prøvet at forklare ham at jeg bliver jaloux over det mindste fordi jeg savner ham så meget og så siger han: Slap nu helt af søde, jeg er ikke sammen med nogle eller den anden vej, jeg slapper bare af her for tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.