Linda2009 skriver:
Ja, det er skønt!
Det bliver virkelig spændende at følge med i, hvad hun beslutter sig for, og om hun konfronterer Tue på et tidspunkt. Hvis der er nogen, der kan give mænd dårlig samvittighed, er det deres
mødre
Undksyld i to Søde Piger (NikitasMoar og Linda2009)
Men har lige læst lidt med
Og jeg synes det er total sejt det i har gjort for tøserne

Vil lige fortælle jer at jeg også er ved at have fået et endeligt svar fra min sag af

Jeg har i de sidste to uger, én gang om ugen snakket med Astrid's far. Og i mens vi har fået snakket er der bare kommet en masse ting ud, ang. med Astrid.
Han har fortalt sin familie det og mange af sine venner det, men vil intet have med hende at gøre (Det gør mig ikke noget, hovedesagen er at han har fortalt dem at hun findes

)
Hans forældre har valgt de ikke vil se hende, hvorfor ved jeg ikke, men ka' forstille mig at det for ikke at have kontakt med et barnebarn, deres søn ikke selv vil have kontakt med.
Jeg fik ud af ham, at han vil have taget blodprøver fordi at han har været i tvivl om han var faren, pga jeg har haft en 'kæreste' indtil marts 08. Da jeg så fik ham fortalt at Astrid altså er 'lavet' i juni 08 anede han ikke hvad han skulle sige- Det havde han altså ikke selv regnet ud. Så tror han har fortrudt det lidt, altså at han har valgt blodprøver.
Men men men, det bedste af alt er, han sluttede af med at sige: Men du har en rigtig sød og lækker pige...
Uf der smeltede mit hjerte altså!!!!
Ville lige fortælle det

Vi venter dog stadig på de 6uger mht blodprøver er gået..
Stort knus fra en lykkelig mor