Savner lige for tiden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

NikitasMoar skriver:

Tak Louise, det varmer.. ja nogen gange skulle man tro at vi havde været sammen med den samme fyr..

Men er helt sikkert med på den mandejagt.. hihi 

Dejligt at hører sødeste.
Thihi, ja. Meget skræmmende..

Uh det lyder godt, så kan vi jo snart lave en helt flok singel mødre der skal på jagt, ku da være skide hygge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

N&J

Low skriver:

Hvor kan jeg bare følge dig! Jeg har det på samme måde.

Alt det du nævnte ville jeg ønske mig og min eks kæreste gjorde igen. Jeg venter vores barn og jeg har prøvet at forklare ham at jeg bliver jaloux over det mindste fordi jeg savner ham så meget og så siger han: Slap nu helt af søde, jeg er ikke sammen med nogle eller den anden vej, jeg slapper bare af her for tiden

Det er jeg da ked af at høre, men alle de graviditetshormoner hjælper jo heller ikke ligefrem.. 

Anmeld

16. februar 2010

Pige2009

NikitasMoar skriver:

Lige for tiden går jeg rundt og savner min datters far.. altså selvom vores forhold var kompliceret og vi ikke var kæreste i ordets forstand, så opførte vi os indimellem sådan og det går jeg og savner lige nu, at sidde og se film med ham, holde i hånd, bare at diskutere og at han laver mad til mig.. alt sådan noget, jeg tænker at det nok sandsynligvis er fordi jeg for et års tid siden gik rundt ,med vores lille baby inden i maven, men ja ved det ikke, skulle bare lige af med det.. lidt træls, når jeg jo egentlig stadig er ret vred, men savner ham sku!! ÆV ÆV ÆV, skal sku have fundet mig en mand - basta!! 

Hvordan går det med brevet til farmor?

Knus Linda

Anmeld

16. februar 2010

N&J

Astrids-mor skriver:

Dejligt at hører sødeste.
Thihi, ja. Meget skræmmende..

Uh det lyder godt, så kan vi jo snart lave en helt flok singel mødre der skal på jagt, ku da være skide hygge

Det er jeg helt sikkert med på.. 

Anmeld

16. februar 2010

N&J

Linda2009 skriver:

Hvordan går det med brevet til farmor?

Knus Linda

Ja, det er sendt, og er ikke kommet tilbage, men har ikke hørt fra hende eller fra Tue, hvilket fortæller mig at hun ikke har sagt noget til ham, ellers havde jeg nok haft ham i telefonen, tror måske ikke han har været hjemme endnu eller også vælger hun at vente til han selv fortæller det, hvilket jeg udemærket godt kan forstå, men jeg har ligesom fået en afklaring på det, så det er dejlig..

Hvad er det med din status,... forklar forklar, har han endelig fået styr på sine prioteter??

Anmeld

16. februar 2010

Pige2009

NikitasMoar skriver:

Ja, det er sendt, og er ikke kommet tilbage, men har ikke hørt fra hende eller fra Tue, hvilket fortæller mig at hun ikke har sagt noget til ham, ellers havde jeg nok haft ham i telefonen, tror måske ikke han har været hjemme endnu eller også vælger hun at vente til han selv fortæller det, hvilket jeg udemærket godt kan forstå, men jeg har ligesom fået en afklaring på det, så det er dejlig..

Hvad er det med din status,... forklar forklar, har han endelig fået styr på sine prioteter??

Uha, hvor er det spændende. Jeg  for, at I snart hører positivt fra hende. Har du sendt hende billeder af Nikita?

Status quo hos mig er, at Johnny er helt afklaret med, at han vil se Laura og være en del af hendes liv og opvækst, uagtet hjemmefrontens mening, så det er jo virkelig super Det er så meningen, at vi på sigt skal deles om at have Laura, men så længe hun er så lille skal hun være hos mig. Vi skal snart have lavet forældremyndigheden om, så vi har fælles forældremyndighed over hende, i stedet for at jeg har fuld.

Knus Linda

Anmeld

16. februar 2010

N&J

Linda2009 skriver:

Uha, hvor er det spændende. Jeg  for, at I snart hører positivt fra hende. Har du sendt hende billeder af Nikita?

Status quo hos mig er, at Johnny er helt afklaret med, at han vil se Laura og være en del af hendes liv og opvækst, uagtet hjemmefrontens mening, så det er jo virkelig super Det er så meningen, at vi på sigt skal deles om at have Laura, men så længe hun er så lille skal hun være hos mig. Vi skal snart have lavet forældremyndigheden om, så vi har fælles forældremyndighed over hende, i stedet for at jeg har fuld.

Knus Linda

Hvor er det fantastisk dejligt.. jeg er rigtig glad på dine og ikke mindst Lauras vejne..   må være en lettelse at have en afklaring, så man i det mindste har noget at forholde sig til, og så er det jo positivt at Laura får mulighed for at have hendes far og sine søskende i sit liv.. 

Jeg har simpelthen sendt billeder fra det "første" år og så et par billeder af mig som gravid og den første skanning, valgte dog at lade være med at sende billederne af Tue og Nikita fra de to gange han har set hende.. tænkte at det måske ville være endnu sværere, så.. nu må vi se, jeg forventer intet, men håber selvfølgelig for Nikita at hun har lyst til at være en del af hendes liv på en eller anden måde.. 

Anmeld

16. februar 2010

Pige2009

NikitasMoar skriver:

Hvor er det fantastisk dejligt.. jeg er rigtig glad på dine og ikke mindst Lauras vejne..   må være en lettelse at have en afklaring, så man i det mindste har noget at forholde sig til, og så er det jo positivt at Laura får mulighed for at have hendes far og sine søskende i sit liv.. 

Jeg har simpelthen sendt billeder fra det "første" år og så et par billeder af mig som gravid og den første skanning, valgte dog at lade være med at sende billederne af Tue og Nikita fra de to gange han har set hende.. tænkte at det måske ville være endnu sværere, så.. nu må vi se, jeg forventer intet, men håber selvfølgelig for Nikita at hun har lyst til at være en del af hendes liv på en eller anden måde.. 

Ja, det er skønt!

Det bliver virkelig spændende at følge med i, hvad hun beslutter sig for, og om hun konfronterer Tue på et tidspunkt. Hvis der er nogen, der kan give mænd dårlig samvittighed, er det deres
mødre

Anmeld

17. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Linda2009 skriver:

Ja, det er skønt!

Det bliver virkelig spændende at følge med i, hvad hun beslutter sig for, og om hun konfronterer Tue på et tidspunkt. Hvis der er nogen, der kan give mænd dårlig samvittighed, er det deres
mødre

Undksyld i to Søde Piger (NikitasMoar og Linda2009)

Men har lige læst lidt med

Og jeg synes det er total sejt det i har gjort for tøserne

Vil lige fortælle jer at jeg også er ved at have fået et endeligt svar fra min sag af
Jeg har i de sidste to uger, én gang om ugen snakket med Astrid's far. Og i mens vi har fået snakket er der bare kommet en masse ting ud, ang. med Astrid.
Han har fortalt sin familie det og mange af sine venner det, men vil intet have med hende at gøre (Det gør mig ikke noget, hovedesagen er at han har fortalt dem at hun findes )
Hans forældre har valgt de ikke vil se hende, hvorfor ved jeg ikke, men ka' forstille mig at det for ikke at have kontakt med et barnebarn, deres søn ikke selv vil have kontakt med.
Jeg fik ud af ham, at han vil have taget blodprøver fordi at han har været i tvivl om han var faren, pga jeg har haft en 'kæreste' indtil marts 08. Da jeg så fik ham fortalt at Astrid altså er 'lavet' i juni 08 anede han ikke hvad han skulle sige- Det havde han altså ikke selv regnet ud. Så tror han har fortrudt det lidt, altså at han har valgt blodprøver.

Men men men, det bedste af alt er, han sluttede af med at sige: Men du har en rigtig sød og lækker pige...
Uf der smeltede mit hjerte altså!!!!

Ville lige fortælle det Vi venter dog stadig på de 6uger mht blodprøver er gået..
Stort knus fra en lykkelig mor

Anmeld

17. februar 2010

Pige2009

Astrids-mor skriver:

Undksyld i to Søde Piger (NikitasMoar og Linda2009)

Men har lige læst lidt med

Og jeg synes det er total sejt det i har gjort for tøserne

Vil lige fortælle jer at jeg også er ved at have fået et endeligt svar fra min sag af
Jeg har i de sidste to uger, én gang om ugen snakket med Astrid's far. Og i mens vi har fået snakket er der bare kommet en masse ting ud, ang. med Astrid.
Han har fortalt sin familie det og mange af sine venner det, men vil intet have med hende at gøre (Det gør mig ikke noget, hovedesagen er at han har fortalt dem at hun findes )
Hans forældre har valgt de ikke vil se hende, hvorfor ved jeg ikke, men ka' forstille mig at det for ikke at have kontakt med et barnebarn, deres søn ikke selv vil have kontakt med.
Jeg fik ud af ham, at han vil have taget blodprøver fordi at han har været i tvivl om han var faren, pga jeg har haft en 'kæreste' indtil marts 08. Da jeg så fik ham fortalt at Astrid altså er 'lavet' i juni 08 anede han ikke hvad han skulle sige- Det havde han altså ikke selv regnet ud. Så tror han har fortrudt det lidt, altså at han har valgt blodprøver.

Men men men, det bedste af alt er, han sluttede af med at sige: Men du har en rigtig sød og lækker pige...
Uf der smeltede mit hjerte altså!!!!

Ville lige fortælle det Vi venter dog stadig på de 6uger mht blodprøver er gået..
Stort knus fra en lykkelig mor

Det er skønt med afklaring Vi må håbe for både Astrid og hendes fars skyld, at han på sigt gerne vil se hende...

Jeg sidder her med lidt ny udvikling. Lauras far har meddelt at han gerne vil skilles for at vi kan være sammen Det kom noget bag på mig, og lige nu sidder jeg og fordøjer nyheden og ikke aner hvad jeg skal sige. Puha...

Knus Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.