Savner lige for tiden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Linda2009 skriver:

Det er skønt med afklaring Vi må håbe for både Astrid og hendes fars skyld, at han på sigt gerne vil se hende...

Jeg sidder her med lidt ny udvikling. Lauras far har meddelt at han gerne vil skilles for at vi kan være sammen Det kom noget bag på mig, og lige nu sidder jeg og fordøjer nyheden og ikke aner hvad jeg skal sige. Puha...

Knus Linda

Det er så skønt med afklaringer.
Jeg har flere gange spurgt ham, hvad jeg må fortælle hende. Altså når hun begynder at spørge.
Kan intet dårligt sige om hendes far, han er min første og største rigtige kærlighed, det eneste jeg har på ham er at han ikke var der da det gik galt.
Men hans svar til mit spørgsmål er bare: Vent nu og se, de første 10 år er der ingen bekymring. Og når hun bliver 12 år må hun selv bestemme..

Hmm, så tænker jeg, det ku jeg så ikke rigtig bruge søde ven.. !

Ejh hvor en fantastisk nyhed, men gud hvor må det være en totalt underlig følelse. Du får lige en KÆMPE af mig..

Sødeste- Kærligheden lever-måske-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

N&J

Astrids-mor skriver:

Undksyld i to Søde Piger (NikitasMoar og Linda2009)

Men har lige læst lidt med

Og jeg synes det er total sejt det i har gjort for tøserne

Vil lige fortælle jer at jeg også er ved at have fået et endeligt svar fra min sag af
Jeg har i de sidste to uger, én gang om ugen snakket med Astrid's far. Og i mens vi har fået snakket er der bare kommet en masse ting ud, ang. med Astrid.
Han har fortalt sin familie det og mange af sine venner det, men vil intet have med hende at gøre (Det gør mig ikke noget, hovedesagen er at han har fortalt dem at hun findes )
Hans forældre har valgt de ikke vil se hende, hvorfor ved jeg ikke, men ka' forstille mig at det for ikke at have kontakt med et barnebarn, deres søn ikke selv vil have kontakt med.
Jeg fik ud af ham, at han vil have taget blodprøver fordi at han har været i tvivl om han var faren, pga jeg har haft en 'kæreste' indtil marts 08. Da jeg så fik ham fortalt at Astrid altså er 'lavet' i juni 08 anede han ikke hvad han skulle sige- Det havde han altså ikke selv regnet ud. Så tror han har fortrudt det lidt, altså at han har valgt blodprøver.

Men men men, det bedste af alt er, han sluttede af med at sige: Men du har en rigtig sød og lækker pige...
Uf der smeltede mit hjerte altså!!!!

Ville lige fortælle det Vi venter dog stadig på de 6uger mht blodprøver er gået..
Stort knus fra en lykkelig mor

Hvor er det fantastisk for dig Louise.. håber virkelig også at han skifter mening på sigt.. i det mindste så har han endelig valgt at anerkende hende ift sin familie, det er da et kæmpe skridt på vejen.. 

Knuz fra Jane

Anmeld

18. februar 2010

N&J

Linda2009 skriver:

Det er skønt med afklaring Vi må håbe for både Astrid og hendes fars skyld, at han på sigt gerne vil se hende...

Jeg sidder her med lidt ny udvikling. Lauras far har meddelt at han gerne vil skilles for at vi kan være sammen Det kom noget bag på mig, og lige nu sidder jeg og fordøjer nyheden og ikke aner hvad jeg skal sige. Puha...

Knus Linda

Det var da noget af en udvikling.. hvordan har du det ovenpå den udvikling, på den syvende sky eller mere forvirret end før??

Anmeld

18. februar 2010

Pige2009

NikitasMoar skriver:

Det var da noget af en udvikling.. hvordan har du det ovenpå den udvikling, på den syvende sky eller mere forvirret end før??

Uha, jeg ved det ikke mit sind er splittet i to. Jeg elsker ham jo nok stadig, hvilket jeg har fortalt ham efter han sagde til mig, han elskede mig, såååå...

Jeg tager en dag ad gangen, og jeg har så fortalt ham, at jeg giver ham til 1. juli til at få tingene på plads, og hvis han ikke har fået afklaring der, skal det ikke være os to, så nu må vi se

Anmeld

18. februar 2010

N&J

Linda2009 skriver:

Uha, jeg ved det ikke mit sind er splittet i to. Jeg elsker ham jo nok stadig, hvilket jeg har fortalt ham efter han sagde til mig, han elskede mig, såååå...

Jeg tager en dag ad gangen, og jeg har så fortalt ham, at jeg giver ham til 1. juli til at få tingene på plads, og hvis han ikke har fået afklaring der, skal det ikke være os to, så nu må vi se

Er glad på dine vejne Linda.. 

Anmeld

18. februar 2010

Pige2009

NikitasMoar skriver:

Er glad på dine vejne Linda.. 

Jeg vil bare ikke glæde mig for tidligt, hvilket også er derfor jeg tager én dag ad gangen

Anmeld

18. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

NikitasMoar skriver:

Hvor er det fantastisk for dig Louise.. håber virkelig også at han skifter mening på sigt.. i det mindste så har han endelig valgt at anerkende hende ift sin familie, det er da et kæmpe skridt på vejen.. 

Knuz fra Jane

Tusinde tak Jane.. Uha ved ikke helt om jeg egentlig ønsker han skifter mening, tror lidt jeg bare håber på han kommer til fornuft og vil dele resten af livet sammen (Lyder vildt) ..
Men hver gang jeg forhøre mig om det hos ham, er det som om han skubber det et par måneder væk. Hans svar er altid: ikk endnu.

Og så sidder jeg tilbage og tænker på hvad det betyder. Men jeg skal videre med livet, og jeg kæmoer hver dag..

Men det lettede rigtig meget fra hjertet da han fortalte det

Anmeld

18. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Linda2009 skriver:

Jeg vil bare ikke glæde mig for tidligt, hvilket også er derfor jeg tager én dag ad gangen

Kan godt følge dig søde Linda..
Han lyder som en go' mand så ønsker virkelig for både Dig og lille Laura at han holder det han nu siger!

Du får lige en kæmpe knuser

Anmeld

18. februar 2010

Pige2009

Astrids-mor skriver:

Kan godt følge dig søde Linda..
Han lyder som en go' mand så ønsker virkelig for både Dig og lille Laura at han holder det han nu siger!

Du får lige en kæmpe knuser

Tak. Nu skal tiden så bare arbejde for mig og måske os

Knus Linda

Anmeld

18. februar 2010

N&J

Astrids-mor skriver:

Det er så skønt med afklaringer.
Jeg har flere gange spurgt ham, hvad jeg må fortælle hende. Altså når hun begynder at spørge.
Kan intet dårligt sige om hendes far, han er min første og største rigtige kærlighed, det eneste jeg har på ham er at han ikke var der da det gik galt.
Men hans svar til mit spørgsmål er bare: Vent nu og se, de første 10 år er der ingen bekymring. Og når hun bliver 12 år må hun selv bestemme..

Hmm, så tænker jeg, det ku jeg så ikke rigtig bruge søde ven.. !

Ejh hvor en fantastisk nyhed, men gud hvor må det være en totalt underlig følelse. Du får lige en KÆMPE af mig..

Sødeste- Kærligheden lever-måske-

Den tanke har jeg heldigvis sluppet, og jeg kan komme videre.. tror da altid at man vil have en snert af den følelse i sig fordi man netop har skabt et barn sammen, men jeg fortjener sku en bedre mand.. og det gør du også Louise.. men kan godt forstå du blev glad over hans besked.. 

Men vi må bare finde ud af noget med at finde en dag hvor vi kan finde nogle mænd!!!

Knuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.