Savner lige for tiden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

NikitasMoar skriver:

Nej og har mere eller mindre gjort op med mig selv at han må skrive eller ringe igen, også selv om jeg allermest har lyst til at skrive for at være sikker på at han er okey.. træls.. 

Knuz

Hvor ville jeg dog gerne have dine faste holdninger. Eller altså det der gør at man kan holde sig til dén holdning man har taget. Tager virkelig hatten a for dig søde
Ja, han må da meget gerne lige give en melding. Man bliver da lidt bekymret..
Knuser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

N&J

Astrids-mor skriver:

Hvor ville jeg dog gerne have dine faste holdninger. Eller altså det der gør at man kan holde sig til dén holdning man har taget. Tager virkelig hatten a for dig søde
Ja, han må da meget gerne lige give en melding. Man bliver da lidt bekymret..
Knuser

Tak..  men syntes nu ikke det er helt nem, men han må sku komme til mig ikke omvendt, syntes jeg har forsøgt så mange gange, nu gider jeg ikke mere.. og så vil jeg altså også bare gerne videre med mit liv...  

Nu vil jeg gå ud og bage fødselsdagskage til Nikita.. 

Knuz

Anmeld

25. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

NikitasMoar skriver:

Tak..  men syntes nu ikke det er helt nem, men han må sku komme til mig ikke omvendt, syntes jeg har forsøgt så mange gange, nu gider jeg ikke mere.. og så vil jeg altså også bare gerne videre med mit liv...  

Nu vil jeg gå ud og bage fødselsdagskage til Nikita.. 

Knuz

JA, det er sq bare med at komme videre. Men neji hvor er det svært. Jeg er bange for at hvis jeg fortæller ham at jeg ikke vil have kontakt til ham mere, så mister jeg ALT med ham, og kan ikke fortælle Astrid mere. Men på den anden side bliver jeg ved at falde i (er så sur på mig selv over det)
Jeg er bange for at miste hvad jeg havde/ (har)..
Så hver dag går med at bebrejde mig selv, og tænke positivt. Men når jeg for nederlag dag for dag. Så er det ikke let mere.. Orker det ikke.

Mmmh hvor lækkert, Du siger bare når vi skal komme, har hun fødselsdag i dag?

Knuser

Anmeld

25. februar 2010

N&J

Astrids-mor skriver:

JA, det er sq bare med at komme videre. Men neji hvor er det svært. Jeg er bange for at hvis jeg fortæller ham at jeg ikke vil have kontakt til ham mere, så mister jeg ALT med ham, og kan ikke fortælle Astrid mere. Men på den anden side bliver jeg ved at falde i (er så sur på mig selv over det)
Jeg er bange for at miste hvad jeg havde/ (har)..
Så hver dag går med at bebrejde mig selv, og tænke positivt. Men når jeg for nederlag dag for dag. Så er det ikke let mere.. Orker det ikke.

Mmmh hvor lækkert, Du siger bare når vi skal komme, har hun fødselsdag i dag?

Knuser

Behøver du fortælle ham det?? Kan du ikke bare lade være med at kontakte ham og så lade ham tage kontakten og hvis han så gør det indimellem, så bare lad det handle om jeres barn, du skal også videre Louise, ellers bliver du jo ved med at gå og håbe på noget som måske ikke sker.. og ærligt talt så er det spild af vores gode fantastiske tid..  

Tue og mig bor heldigvis så langt væk fra hinanden at det ikke er sådan lige til at løbe på hinanden, men hvis jeg flytter tilbage så ændrer det sig nok, tror bare jeg har indset at det jeg gerne vil lære Nikita er at føle sig fortjent til det allerbedste, så hjælper det jo ikke at jeg ikke praksisere det jeg siger... :O)

Knuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.