hvor mange børn vil du gerne have?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

arh okay, hvis det ikke kan være anderledes, så kan jeg også godt tage til takke med det halve

Ja, ikke?

Jeg kan godt nøjes med et Curling-hold

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

FrkT

Jeg vil helst have enten 5 eller 7. Jens vil gerne have 7, og 7 er mit lykketal, og synes det er et godt antal, så hælder til 7  IKKE 6, det er et dårligt antal for mig af en eller anden grund.

Men lige nu vil jeg være lykkelig hvis bare jeg får 1

Anmeld

3. februar 2010

MORJESPERSEN

TbCp skriver:

Jeg har svaret 1-2..... jeg tror ikke vi får flere end Liva.
Vi snakker rigtig meget om det herhjemme for ingen af os har rigtig lyst til en mere, men så nager det os også lidt hvis hun skal være enebarn.... jeg tænker især på den glæde mine søskende er for mig og det at hun en dag står helt alene når vi dør.... Men på den anden side, hvis vi ikke har overskuddet til en mere kan det jo ende helt galt...

Nå ja og så er jeg skide bange for at hvis vi aftaler at lave 1 mere... at der så kommer tvillinger. Vi har tvillinger på begge sider af familien så der er jo en chance/risiko  

Tvillinger er ikke så ringe endda

Anmeld

3. februar 2010

MORJESPERSEN

Her hjemme vil vi gerne have 4 stk tror jeg, vi lage jo ud med to på engang, så det kunne jo være fint hvis vi fik det igen

Anmeld

3. februar 2010

TbCp

MORJESPERSEN skriver:

Tvillinger er ikke så ringe endda

Hehe nej sådan skulle det heller ikke forstås. Det var mere det hvis vi vælger at få EN mere, så skal det nok passe at dér så kommer 2 på engang

Anmeld

3. februar 2010

Sakris

Tjuhl skriver:

jeg har stemt 3-4, men jeg tager ALLE de børn der vil have mig som mor - også selvom det er 12 på een gang

Hehe, hvor fint.... Håber det snart lykkes for dig!

Jeg har stemt 3-4..... Vil gerne have 4, men min kæreste er ikke helt enig.... Kompromiset er blevet 3, så vi håber snart vi kan få lov at få den første

Anmeld

3. februar 2010

Amelia<3

Jeg vil gerne have 3 børn indtil videre

Anmeld

3. februar 2010

grinbidderen

Da jeg ventede min søn sagde jeg godt nok jeg aldrig skulle have flere børn men 2 måndner efter hans fødsel fik jeg nøkker igen og vil gerne have min 2 stk og højst 4 stk det samme siger kæresten men vi hælder mest til 3 stk...

Anmeld

3. februar 2010

MORJESPERSEN

TbCp skriver:

Hehe nej sådan skulle det heller ikke forstås. Det var mere det hvis vi vælger at få EN mere, så skal det nok passe at dér så kommer 2 på engang

jeg ved det godt, men kunne ikke lade vær med at drille dig lidt

Anmeld

4. februar 2010

Bettemus

Jeg har stemt 2-3

Hvis jeg bare kan få et mere barn, vil jeg bliver ovenud lykkelig. Desværre synes jeg det ser lidt sort ud på det plan. Men man har vel lov at håbe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.