hvor mange børn vil du gerne have?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2010

LMM

tristansmor skriver:

ja, jeg ved ikke om den ligger rigtigt, ellers må den jo blive flyttet!

Men hvor mange børn vil du gerne have?

Jeg vil gerne have omkring de 5-6 stykker!

Jeg vil gerne have mange min kærestes mor har 5 søskene og de har det godt med hinanden og vi bruger meget tid sammen som en stor familie og det vil jeg gerne bevare og jahh jeg elsker børn og jeg elsker at være gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

Louisesam

Det er dejligt at høre, at folk herinde er så vilde med børn, hehe  Men jeg må indrømme at jeg aldrig har forstået den der med, at man vil have fx. 5 børn! Hvorfor ikke bare vente og se, hvad tiden bringer og hvor mange man nu når op på...?!

Anmeld

3. februar 2010

Vinker

Tjuhl skriver:

jeg har stemt 3-4, men jeg tager ALLE de børn der vil have mig som mor - også selvom det er 12 på een gang

Du vil også være et hvert barns drøm af en mor

Anmeld

3. februar 2010

oo

Vinker skriver:

Du vil også være et hvert barns drøm af en mor

Anmeld

3. februar 2010

TbCp

Jeg har svaret 1-2..... jeg tror ikke vi får flere end Liva.
Vi snakker rigtig meget om det herhjemme for ingen af os har rigtig lyst til en mere, men så nager det os også lidt hvis hun skal være enebarn.... jeg tænker især på den glæde mine søskende er for mig og det at hun en dag står helt alene når vi dør.... Men på den anden side, hvis vi ikke har overskuddet til en mere kan det jo ende helt galt...

Nå ja og så er jeg skide bange for at hvis vi aftaler at lave 1 mere... at der så kommer tvillinger. Vi har tvillinger på begge sider af familien så der er jo en chance/risiko  

Anmeld

3. februar 2010

Vinker

Jeg har stemt 2-3. Min kæreste og jeg har nu altid sagt at vi gerne vil have 2 børn, meeeen ved ikke om jeg kan "nøjes".... Det er svært at spå om fremtiden

Anmeld

3. februar 2010

Vinker

Tjuhl skriver:

Anmeld

3. februar 2010

Malene84

Jeg har svaret 2 - 3!!! Egentlig ville jeg gerne have 2 børn - men sys jeg er blevet snydt for en graviditet, da jeg jo venter tvillinger. Hmm. det var jo ikke helt det der var planen. hehehe. Vi venter 2 drenge, og fik manden til at sige ja (et svagt øjeblik) til, at vi blir ved til vi får en prinsesse

Anmeld

3. februar 2010

iln

Jeg har svaret 2-3. Jeg vil gerne have 3 men Peter vil kun have 2, så vi diskuterer lidt frem og tilbage. Nu har vi Silas og der skal gerne lige gå nogle år før vi begynder på projekt lillebror/lillesøster.

Anmeld

3. februar 2010

Loa

Svæver lidt mellem en "forkælet" eller en tre stykker......  

Kan se fordele begge steder...... Men ender nok med at være skæbnen der afgøre det.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.