hvor mange børn vil du gerne have?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2010

susan82

Jeg har stemt 2-3. Har nu 2 men vi gerne, hvis omstændighederne var anderledes have 3 børn. Under min sidste graviditet havde jeg svær bækkenløsning, og derfor skal vi ikke have flere af den årsag. Er så heldig ikke at have gener af det nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg har stemt 1-2, da vi allerede har et og jeg venter nummer to. Og så er det slut.

Anmeld

3. februar 2010

Muffinmus

ville rigtigt gerne have 4, men kan sikkert kun lige med nød og næppe få manden til at være enig om en nr 3....

Anmeld

3. februar 2010

Sara.

Jeg har altid gerne ville ha mange børn.. og da jeg var gravid med min første håbede jeg lidt på tvillinger...

MEN så kom min pige til verden dejlig dejlig... men efter graviditeten og de 2½ år hun er nu kan jeg måske godt "nøjes" med to.... og helst ikke tvillinger.... hehe

Nu må jeg se..... nummer 2 kommer sidst marts / start april, måske jeg har ændret mening om et år

Anmeld

3. februar 2010

Maria.

Jeg har skrevet 2-3.. Jeg er gravid med nummer 2..

Har altid sagt at jeg gerne ville have en 2-3 stykker, men det var før jeg vidste at jeg havde PCOS.. Det er ikke MEGET svært for mig at blive gravid, men det kræver at jeg får nogle hormonindsprøjtninger, som jeg synes er temmelig hårdt - og ikke mindst min mand.. Jeg bliver lidt "skør" at det, (hehe) så nu hvor jeg er så heldig at have en søn og en lille prinsesse i maven, tror jeg at vi bliver ved det.. Skulle der komme en 3. af sig selv, skal den være mere end velkommen..  

Knus Maria 24+4

Anmeld

3. februar 2010

Maria.

Tjuhl skriver:

jeg har stemt 3-4, men jeg tager ALLE de børn der vil have mig som mor - også selvom det er 12 på een gang

Jeg håber du får 12!  

Anmeld

3. februar 2010

Louise mortil4

kunne jeg fritvælge og der ikke var noget der hedøkonomi, ja så gerne 6 -8 stk, men da der er økonomi med i alt "nøjes" vi med de 4 vi har nu.

Anmeld

3. februar 2010

Diana...

Jeg har stemt 1-2 da jeg lige fik Lucas ville jeg gerne have 3 Men da jeg så fandt ud af hvad det koster ja så blev det rykket ned til 2. Jeg vil have der skal være råd til at lave noget så som og rejse en gang om året osv. Min far har 3 børn og giftet sig til 2 nu betaler han så ikke børnepenge til 3 af os mere men han har aldrig rigtig haft råd til at lave noget med os alle sammen selv om han har et godt job. 

Og det at komme ud og lave en masse betyder meget for mig så det skal der være plads til så 2 børn max her. 

Anmeld

3. februar 2010

Ina33

Jeg har svaret 3-4. 4 har egentlig altid været mit ønske. Dette er dog et ønske i den perfekte verden, altså i den verden hvor jeg har den perfekte mand, økonomien er i orden, dejlig stort hus osv..

Jeg har 2 børn, og tror godt nok der skal ske noget drastisk for at alle mine drømme skal gå i opfyldelse....

Såååå der er ikke udsigter til at jeg får mere end 2 børn....

Louise

Anmeld

3. februar 2010

JustAnotherName

Har stemt 2-3. For jeg HAR to nu.
Og måske! Måske vil vi gerne have en enkelt lille én mere en dag....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.