hvor mange børn vil du gerne have?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2010

qp

Tjuhl skriver:

jeg har stemt 3-4, men jeg tager ALLE de børn der vil have mig som mor - også selvom det er 12 på een gang

Ahh... du skal nok blive klogere!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

qp

Jeg har stemt 1-2, men egentlig vil jeg ikke have flere end den ene jeg allerede har! Jeg er enlig mor til ham og tja... jeg skal da nok møde nogle mænd gennem mit livs rejse men jeg tror ikke på "den eneste ene" og derfor ønsker jeg heller ikke, at være enlig til flere børn

Anmeld

4. februar 2010

saxa

Har stemt 3-4.. Manden vil kun have 3 og jeg kunne faktisk godt tænke mig 4..  Så nu må vi se hvad fremtiden byder os.. Venter nu nr.2..

Anmeld

4. februar 2010

SaNiNa

Ja efter vi har fået Nicklas så kunne jeg da nok godt tro vi kunne får 3 har ellers altid sagt at 2 det var mere end rigeligt, men den kærlighed man får af de små ja den kan jeg bare ikke leve uden mere. men vi tager lige nr 2 første og så ser vi på det. manden vil gerne have 3 og har altid gerne ville det.

Anmeld

4. februar 2010

9510

Jeg har svaret 4-5 men det sker nok desværre ikke,vi har kæmpet i 7 år for at få nr 2, Men han kom da.. nu håber vi så at nr 3 kan komme HURTIGT, men sker det ikke bliver det bare til de 2 vi har nu

Anmeld

4. februar 2010

Becks

Jeg har stemt 5 eller flere!

Har altid sagt, at jeg vil have 8 børn, vil føde de 7 selv og adoptere den 8.. Min familie har sagt at det sagde jeg allerede fra da jeg var 3-4 år gammel, og ja, det har holdt stik siden

Meeen, nu ser omstændighederne lidt anderledes ud, jeg har PCOS i meget svær grad, fået af vide af lægerne, at projekt baby bliver en MEGET lang proces, og at jeg med stor sandsynlighed skal have hjælp til og blive gravid... Så får nok ikke de børn jeg ønsker, men igen så vil jeg blive glad, hvis jeg bare kan føde én selv og så adoptere nummer 2

Anmeld

4. februar 2010

Tjuls

Jeg har stemt 1-2..

Jeg er ikke sikker på jeg vil have flere.

Anmeld

4. februar 2010

lotte32

vi tager alle dem der kommer  har i forvejen to og ville frygtelig gerne have i hvert fald én mere, og gør hvad vi kan for at det skal lykkedes...

Anmeld

4. februar 2010

Heidi.

Hej :)

Her har vi 2 dejlige piger.. På 3½ og 6½.. Vi vil gerne have en mere når den mindste er startet i skole.

Anmeld

4. februar 2010

lion

Sabrina17 skriver:

Jeg har svaret 6 og derefter Jeg begynder tidligt og jeg vil have så mange som muligt (Skal bare have kæresten med på den) Men har da rykket ham fra 2 til 4 allerede, så nu må vi se, lillemanden skal jo også lige ud først

Sabrina 36+0

Du lyder helt som mig, nu er jeg så ikk startet tidligt var 25 ved det første og er 27 ved nr 2. men jeg vil ha så mange som muligt og kæresten er med på den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.