hvor mange børn vil du gerne have?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2010

MorTilSnartFire <3

lion skriver:

Du lyder helt som mig, nu er jeg så ikk startet tidligt var 25 ved det første og er 27 ved nr 2. men jeg vil ha så mange som muligt og kæresten er med på den.

Smiler Jeg vil så gerne have et helt fodboldhold af børn (Jeg kommer fra en søskendeflok med 5) men min kæreste, som kun har 1 søster, har det lidt sådan at det bliver for meget... Men altså, der er masser af tid og vi skal lige have ham her ud, inden vi jo kan lave flere babyer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

lion

Sabrina17 skriver:

Smiler Jeg vil så gerne have et helt fodboldhold af børn (Jeg kommer fra en søskendeflok med 5) men min kæreste, som kun har 1 søster, har det lidt sådan at det bliver for meget... Men altså, der er masser af tid og vi skal lige have ham her ud, inden vi jo kan lave flere babyer

Den holding kender jeg godt fra andre.

Jeg kan se vi har termin næsten samtidig. jeg har d. 19 feb og kan ikk vente mere

Anmeld

4. februar 2010

Risen

3 !! Men kæresten siger han klipper hans "ting" af når vi har fået 2 .. hahah !

Anmeld

4. februar 2010

FruEllingsen

tristansmor skriver:

ja, jeg ved ikke om den ligger rigtigt, ellers må den jo blive flyttet!

Men hvor mange børn vil du gerne have?

Jeg vil gerne have omkring de 5-6 stykker!

jeg vil rigtig gerne have 3 børn. kæresten vil gerne have 2.

håber vi ender med 3 små guldklumper

Anmeld

4. februar 2010

MorTilSnartFire <3

lion skriver:

Den holding kender jeg godt fra andre.

Jeg kan se vi har termin næsten samtidig. jeg har d. 19 feb og kan ikk vente mere

Ja, jeg har d.3 marts Min første termins dato var dog d.17 februar, men fik d.3 marts ved NF (Har dog drømt jeg føder d.10 februar) Hihi, nu må vi se

Ja, jeg kan virkelig heller ikke vente længere, lillemanden må da godt snart komme ud til sin moar!!

Anmeld

4. februar 2010

dorthemus

Den ene jeg venter mig lige nu  Jeg har aldrig haft lyst til at få mange børn og troede løbet måske var kørt for mig, så jeg glæder mig over den ene jeg får

Knus Dorthe

38 år og 24 + 4

Anmeld

4. februar 2010

4xGreve

Jeg har stemt 1-2 også fordi vi ikke lige pt. tror vi skal have flere børn, ikke fordi vi ikke gerne vil men pga. stedet og økonominen ikke er til det og hvis det engang bliver er vi ikke sikker på om der er gået for langt tid imellem... Så nu må vi se men dog højst 2 og lige pt. ikke flere...

Anmeld

4. februar 2010

Ann-

jeg vil gerne have 2 måske 3.. manden min vil dog kun have 2

Anmeld

4. februar 2010

hc=k

Jeg har svaret 1-2. Vi er enige om at vi skal have en mere og hvis alt går etfer planen starter projekt baby for os om 1½-2 år

Anmeld

4. februar 2010

pusling30

Jeg har stemt 3-4, for jeg har 3 nu og vil gerne have en mere, da jeg ønsker lige børn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.