hvor mange børn vil du gerne have?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvor mange børn vil du gerne have?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.354 visninger
81 svar
0 synes godt om
3. februar 2010

tristansmor

ja, jeg ved ikke om den ligger rigtigt, ellers må den jo blive flyttet!

Men hvor mange børn vil du gerne have?

Jeg vil gerne have omkring de 5-6 stykker!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

Momster89

Jeg er ikke sikker på om jeg vil have flere børn, men måske en lillebrøster til Noah, så jeg har stemt 1-2

Anmeld

3. februar 2010

Dictes mor

Jeg ville egentlig gerne have tre, men har stemt 1-2 da jeg ikke kan blive gravid naturligt og kun har æg i banken til en mere, så bliver det nok til maks to eller måske kun den ene som kommer her til marts, det må fremtiden vise.

Anmeld

3. februar 2010

Kruse90

jeg har stemt 2-3.

vil gerne have 3

Anmeld

3. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Jeg har svaret 6 og derefter Jeg begynder tidligt og jeg vil have så mange som muligt (Skal bare have kæresten med på den) Men har da rykket ham fra 2 til 4 allerede, så nu må vi se, lillemanden skal jo også lige ud først

Sabrina 36+0

Anmeld

3. februar 2010

vatten

Jeg har stemt blankt. Jeg har før ønsket mig (og gør stadig, når jeg ser små babyer) maaange børn. Mindst 5.

Men her indenfor det sidste halve års tid, er jeg begyndt mere og mere at hælde til, kun at have Mathias. Tanken om, hvor meget jeg "mister", hvis jeg får flere børn, er alligevel lidt skræmmende. Og det er alt fra tid til mig selv til økonomisk frirum jeg tænker på.

Anmeld

3. februar 2010

ChatH

Jeg har skrevet 4 -5. vil i hvert fald have 4 nu er nummer tre i mavsen så nu må vi se!

Anmeld

3. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

Har svaret 1-2...

Er stadig usikker på om vi skal have nr 2. Har sagt hus først...

Manden er klar, men jeg er slet ikke.

Frederic's start på livet har lidt sat en skræk i livet om jeg tør sætte en mere i verden. Om jeg kan elske det lige så højt som frederic og tror pt på at jeg slet ikke vil kunne have det samme bånd til en lille ny. Tænk hvis den også bliver syg, eller født for tidlig og dertil flere ugers indlæggelse, kan slet ikke overskue at Frederic så skal stå 'lidt i baggrunden'..

Anmeld

3. februar 2010

oo

jeg har stemt 3-4, men jeg tager ALLE de børn der vil have mig som mor - også selvom det er 12 på een gang

Anmeld

3. februar 2010

Lillefe

Tjuhl skriver:

jeg har stemt 3-4, men jeg tager ALLE de børn der vil have mig som mor - også selvom det er 12 på een gang

Hvor er du sød krydser fingre for der snart sker noget for dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.