Hejsa.
Først så synes jeg du er meget hård og næst så har du jo også en forestilling om hvordan din fødsel skal foregå, nemlig lige som det kommer. Du har jo gjort op med dig selv at det er ligemeget om du får smeretstillende eller ikke, i vand eller ikke, da det er dig ligemeget bare fødslen går godt og du får dit barn i armene:0)
De samme forestillinger gør andre, nogle mere markante end andre. Jeg tror ogs at mange til dels er "bange"/"angste" for fødslen og derfor gerne vil have lidt kontrol ved at planlægge, men jeg er sikker på at de også ved, at tingene kan gå en helt anden vej.
Da jeg ventede mit første barn var jeg meget afslappet og havde det ligesom dig, Jeg tager det som det kommer o gjeg skal nok klare den, vi kvinder er født til at føde børn. Men havde stadig et ønske og en forhåbning om, at jeg ville kunne gøre det uden at få smeretestillende behandling på nogen måde, men vidste også godt at det kunne ende med noget helt andet.
Nu blev fødslen en drømme fødsel, hurtig nem og jeg gik igennem det uden smeretestillende og uden skrammer og skader. Så jeg var glad og tilfreds. Nu venter jeg mit andet barn, og mit ønske og håb er, at jeg igen kan gennemføre det uden smertestillende, men er jo stadig godt klar over at det kan være jeg skal have blokade, et AK eller andet. Så tager det også som det kommer, men har da stadig gjort mig nogle tanker, øsnker håb osv.
Christina
32+0
Anmeld