Familier med kiksede, sjove, anderledes navne....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2010

JustAnotherName

en lastvognchauffør herude fra lem af hedder Hans lange

så på lastbilen står der: Hans Lange Lem

Aj hvor sjovt. HAM nævnte jeg også i mit indlæg tidligere (side 3 tror jeg nok i denne tråd) .....Total herligt! Hans Lange (fra) Lem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

Joan ( Smallie )

nutche skriver:

super sjov tråd

min mand kender et ægtepar der hedder Hans og Grethe

Ja dem kender jeg også og så er der 20 års forskel på dem.

Anmeld

21. januar 2010

Lone Jakobsen

Joan ( Smallie ) skriver:

Ja dem kender jeg også og så er der 20 års forskel på dem.

tja....der bliver jeg dig svar skyldig. har kun mødt den ene af dem

Anmeld

21. januar 2010

9510

Vi hedder så svarrer til efternavn, det er der også kommet meget sjovt ud af,,,

Eks: min chef skrev til mig at han gerne ville have mit fulde navn og adresse til ny ansættelskontrakt så det skrev jeg til ham,,, da han så kom med kontrakten siger han, ja jeg fik jo så ikke dit efternavn???

Jeg skrev Maybritt svarrer, Adresse  Ha ha ha

Anmeld

21. januar 2010

RikkeR

Min mormor kunne vist ikke rigtig det der med drengenavne: Hun fik 10 børn ialt og de 4 drenge hedder:

Jørgen Peder, Svend Erik, Hans Åge og Knud Otto.

Anmeld

21. januar 2010

Mama3

jeg havde engang en kunde der hed PRIMULA BLOMSTERBIRK gad godt vide ok hendes forældre måske havde en blomsterbutik eller noget i den retning

jeg gik også på skole med en som hed SINE FRISK, det er da lidt sjovt synes jeg.

Anmeld

21. januar 2010

netdaddy

Hmm - tror vist kun det er mine søskende der har fået underlige sammensætninger.

Min bror hedder Per Aksel (Aksel efter min morfar) og min søster Lena Margrethe (Margrethe efter min farmor).

Oprindeligt efternavn: Pedersen

Vi har alle haft mellemnavnet Linnebjerg, som både jeg og min søster idag bærer som officielt efternavn, mens min bror nu hedder Würtz og fortsat har Linnebjerg som mellemnavn.

Jeg har altid kun haft mit fornavn, mellemnavn og efternavn og er ikke belastet af et ekstra fornavn.

Det sjoveste er dog historien om mine forældre. Min morfar mente i sin tid, at det ikke var nødvendigt at give min mor Linnebjerg-navnet (er min mormors pigenavn), da hun jo skulle giftes og tage mandens efternavn og fik derfor kun Pedersen som efternavn. Nu fandt hun så en mand der tilfældigvis også hed Pedersen til efternavn, så hun behøvede jo ikke at skifte efternavn.

Men for at jeg kunne fjerne Pedersen fra mit navn (hedder idag kun Michael Linnebjerg) måtte min mor først tage det som pigenavn, så hun hedder idag Bente Linnebjerg og er gift med Svend Aage Pedersen. Sjovt nok overvejede min far i en periode at tage Linnebjerg som efternavn istedet for Pedersen.

Anmeld

21. januar 2010

Rasmine

Min kærestes farmor hed: Olga Gudrun

Hendes søstre hed: Gudni-Margrethe, Irma, Herma, Karen-Inge og vinderen: Børghild Wilhelma

Anmeld

21. januar 2010

Liljesilas

Eva skriver:

kom med dem piger...kender i nogen hvor det simpelthen er FOR kikset og mærkeligt.

Jeg kan starte med en pige der hedder Lolita og hendes far hedder Alfons. Det er simpelthen bare FOR meget...

Så kender jeg et sæt tvillinger der hedder Timmi og Sonni, søsteren hedder Kimmi og faderen Jimmi....og ja, de lever helt op til de navne....skræmmende men sandt.

Min mors søskende hedder Bill, Kate, Tom, Tenna, Marianne, Ilselil, Ebbe, Aksel og Henrik...man kan godt høre at det lige var omkring krigen sluttede da de første blev født og ja, så hed min morfar også lige Aksel...så det var lil' Aksel og det skræmmende er at han ligner min afdøde morfar fuldstændig...

Hvad med Jer...nogen sjove, mærkelige, kiksede sammensætninger?

Knus Eva...som talte om en datter kunne hedder Sille, men det lød så dumt til ef efternavn der starter med Been...

Haha det var mange mærkelige navne

Jeg har en far der hedder Frode og en svigerfar der hedder Bruno. Det er da lidt sjove og anderledes navne...

Anmeld

21. januar 2010

charlottekri

hm... min bedstefar hed haubert ferdinand klit... også et lidt gammeldags navn

ellers kender jeg en lille pige der hedder vanilla

derudover havde jeg en rigtig god veninde, hvis far hed Bøjle og en andens bedstefar hedder saxo (og kørte i en citroen saxo he he)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.