bristede du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2010

Pige2009

Laura var 4200 gram og jeg bristede ikke overhovedet, men bliv syet indvendigt pga. overfladiske ridser, da hun blevet "hevet" ud pga. iltmangel. Jordemoderen fortalte mig, at jeg havde så gode veer og selvom fødslen tog under 6 timer, udvidede jeg mig langsomt i flere dage op til

Efterfølgende får man besked på at skylle med bruseren hver gang man har været på toilettet for at holde bakterier væk, da man er åben hele vejen op lige efter fødslen.

Håber du får det lige så nemt som mig, Caroline. Nu nærmer det sig også snart Lauras fødsel for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

CarinaSB

Jeg bristede ikk Jeg havde dog fået en rift oppe ved urinrøret da han havde fået revet mig på vej ud .. Men slet ikk noget der skulle ordnes

Anmeld

11. januar 2010

Halbschön

2 bitte små sting i den ene skamlæbe, var hvad det blev til Og han havde jo da en kampvægt på 4570g, plus en arm og hånd der lå oppe ved hovedet, så han blev trukket ud til sidst af jordemoderens begge hænder. Hvordan det hele kunne være oppe i mig, er stadig en gåde

Anmeld

11. januar 2010

LouiseNielsen

Jeg bristede indenvendig, og udenvendig lige fra den ene ende til den anden, pluds mine skamlæber....

Jeg skulle også pludselig presse Nicklas ud meget hurtig fordi hans lille hjerte holdt op med at slå, så derfor bristede jeg så meget....

Gjorde lidt grin med bagefter at jeg havde fået syet et helt kunstværk....

Og igen: EN BRUSER ER GULD VÆRD!

Anmeld

11. januar 2010

Mikkelmusen

Bristede mest første gang, hvor jeg fik et par sting eller 4. Anden gang var så lidt at jeg ikke skulle syes.

Anmeld

11. januar 2010

iln

Silas´ hjerterytme faldte lidt for meget til sidst så han skulle bare ud nu. Det betød Silas hovede + jordemoderen hænder så det kunne nærmest ikke undgås. Fik 5 sting og som andre skriver det så er det guld værd at bruse efter ved hvert toiletbesøg.

Anmeld

11. januar 2010

Na-Wi

Caroline86 skriver:

Endelig et spørgsmål fra mig som burde være ja/nej

Bristede du da du fødte?

Knus Caroline

Ja jeg bristede en lille smule..

Jeg havde termin d. 3 nov. men fødte d. 4 nov. og under fødslen snakkede mig og min jordemoder om at det var godt det blev den 4 da det er mit lykketal, og 3 er mit ''hadetal'' Det resulterede så i at hun gav mig 4 sting selvom jeg kun burde få 3 da hun ikke vil give mig noget der relaterede til mit hadetal Det fortalte hun så først da hun havde syet mig sammen igen hehe..

Knus Nanna

Anmeld

11. januar 2010

steph0804

Jeg blev klippet for at få min søn ud, der ellers ikke var stor. Selvom de fleste sige at de ikke mærker klippet, synes jeg godt nok at det gjorde utroligt ondt
I dag mærker jeg intet til arret og alt er som før

Anmeld

11. januar 2010

luckas-mor

hej

jeg har selv lidt den frygt at sprække fra den ene ende til den anden...

jeg har så fået a vide at hvis man laver mange knibeøvelserså det oss ha en effekt

knus natascha 35+0

Anmeld

11. januar 2010

Dansker i England

Jeg bristede slet ikke - havde ingen gener overhovedet efter fødslen, og der gik ikke mange timer, før min mellemgulv var tilbage til normen. Jeg havde dog også en meget lang fødsel, som kan have været medvirkende til, at jeg var ordentligt udvidet mm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.