bristede du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2010

kiroo

Jeg bristede slet ikke, havde lidt små rifter men ikke noget slemt overhovedet. men det svig når jeg skulle tisse og min bruser kunne ikke nå, men man kan få en vandekande fra ikea der er super til lidt hjælp.

1. gang havde jeg press veer i en time ca. og hun vejede 3330g
2. gang var hun ude på EN press ve og hun vejede 3460g

nem fødsel, gør det rigtig gerne igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg fik en lille bitte bitte rift der ikke skulle syes. Den var at sammenligne med et papercut... Den sved bare lidt når jeg tissede de første par dage

Jeg fik atvide, at det galt om at holde lidt igen, når det virkelig brændte dernede. Så fik det lige tid til at udvidde sig det ekstra der manglede

Anmeld

11. januar 2010

snefnug

Jeg bristede en del, bl.a. var noget af ringmuskelen bristet. Jeg ved ikke hvor mangen sting jeg fik, da jeg var fuldt bedøvet da jeg blev syet, da jeg blødtet en hel del som de også skulle have styr på

Anmeld

11. januar 2010

Sisley

Det har været interessant at læse alle Jeres svar. Jeg har selv været meget bekymret for at briste "over det hele", skulle klippes, sys osv. men så vidt jeg kan forstå, at det det sidste man skal frygte ved selve fødslen - jeg går ud fra, at veerne langt overgår den smerte man evt. oplever ved at blive klippet, briste, syet osv.???

Anmeld

11. januar 2010

Valle81

Caroline86 skriver:

Endelig et spørgsmål fra mig som burde være ja/nej

Bristede du da du fødte?

Knus Caroline

Jeg har svaret andet:0)

Asta belv født med den ene hånd på siden af kinden, og det gjorde at hun ridsede mig lidt indvendigt.

Jeg fik tre små sting indvendigt.

Jeg anede det ikke, og det var kun ubehageligt da jodemoderen skulle sy, da det var sådan lidt, åhh jeg har lige født, lad mit underliv være i fred:0)

Christina

Anmeld

11. januar 2010

Moderator

Valle81 skriver:

Jeg har svaret andet:0)

Asta belv født med den ene hånd på siden af kinden, og det gjorde at hun ridsede mig lidt indvendigt.

Jeg fik tre små sting indvendigt.

Jeg anede det ikke, og det var kun ubehageligt da jodemoderen skulle sy, da det var sådan lidt, åhh jeg har lige født, lad mit underliv være i fred:0)

Christina

sikke et smukt billede!!!

Anmeld

11. januar 2010

Nanna1985

Jeg fik 7 sting indenvendig.. 4 på den ene side og 3 på den anden side.. Havde voldsomme smerter i 3 laaange måneder efter fødslen..

Anmeld

11. januar 2010

Valle81

Caroline86 skriver:

sikke et smukt billede!!!

Hvor dælen kom det fra:0)

Igår var der et indlæg om hvis mig dit sne billede, og der prøvede jeg at lægge billedet ind. Men pc gik kold og det var den pc hjemme.

Nu sidder jeg på arbejde, hvor jeg slet ikke har adgang til det billede,. og så plopper det ind her:0)

Fatter minus:0)

Men billedet er taget fredag aften ud af vores stuevindue:0)

Anmeld

11. januar 2010

Moderator

Valle81 skriver:

Hvor dælen kom det fra:0)

Igår var der et indlæg om hvis mig dit sne billede, og der prøvede jeg at lægge billedet ind. Men pc gik kold og det var den pc hjemme.

Nu sidder jeg på arbejde, hvor jeg slet ikke har adgang til det billede,. og så plopper det ind her:0)

Fatter minus:0)

Men billedet er taget fredag aften ud af vores stuevindue:0)

hehe...der sker mystiske ting Men flot er det!

Anmeld

11. januar 2010

Sees

Jeg er en af de ekstremt heldige ..
Ikke et strækmærke,
en fødsel overstået på 5 timer,
Og ikke et eneste sting bagefter !

Jeg føler mig godt nok heldig, når jeg læser nogle af jer, der har døjet med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.