bristede du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2010

Mira0911

Caroline86 skriver:

Endelig et spørgsmål fra mig som burde være ja/nej

Bristede du da du fødte?

Knus Caroline

Jeg bristede også... da hun skulle syg mig, gjorde det herre nas, selvom jeg var bedøvet...

Den dag idag, har jeg gener efter syningen... Hvis jeg laver en for hurtigt bevægelse eller løfter noget tungt, får jeg de skønneste jag derfra...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

Leneur

Jeg bristede lidt i begge skamlæber udvendigt og blev syet med få sting, som der står i fødselsforløbet. Den ene skamlæbe blev så desværre syet forkert sammen, så havde utroligt mange smerter i 11 uger inden det bare blev lidt bedre. Heldigvis er der ingen problemer i dag men hold op hvor gjorde det ondt så længe det stod på.

Anmeld

11. januar 2010

LotteGabriella

Caroline86 skriver:

Endelig et spørgsmål fra mig som burde være ja/nej

Bristede du da du fødte?

Knus Caroline

Jeg fik 1 sting ned imod anus og 1 sting den anden vej op

Anmeld

11. januar 2010

pusling30

Hej Caroline.

Nej jeg bristede ikke ved mine 3 fødsler.

Dog blev jeg syet med 3 sting første gang, da min søn blev taget med sugekop, og den rev mig!

Mvh Anja

Anmeld

11. januar 2010

Anne85

nej... ikke så meget som en rift havde jeg  De sidste mange uger op til fødslen smurte jeg mit mellemkød med en olie fra weleda (kan ik lige præcis huske hvad den hed, men du kan finde den på nettet), ved selvfølgelig ikke om den var mevirkende til at jeg ikke bristede, men den skulle ihvertfald blødgøre det hele dernede.

desuden havde jeg sindssygt voldsomme plukveer den sidste måned til halvanden op til fødslen hvilket jordemoderen efterfølgende sagde også havde været med til at det hele langsomt var blevet udvidet 

Anmeld

11. januar 2010

Corn

Jeg blev syet lidt begge gange, men anden gang bad jeg dem lade være med at bedøve for det gjorde mere ondt end syningen. Og det hjalp

Anmeld

11. januar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg fik et lille klip begge gange, da jeg ikke ville briste af mig selv og hverken min søn eller datter ville ud den sidste vej (så det skulle lige lidt hjælp til). Jeg fik nogen enkelte små sting som jeg ikke mærkede. Jeg mærkede ingen af gangene af jeg blev klippet. Jeg har ingen genere i dag.

Kh. Katja - Lina 240309 og Luka 151007

Anmeld

11. januar 2010

Lise

Fik ifølge jordemoderen overfladiske skrammer og fik 2-3 sting indvendigt. Mærkede intet til at hun syede..  Synes jeg slap let.

Anmeld

11. januar 2010

lonemus

Ja, jeg bristede begge gange.

1. gang bristede jeg både indvendig og udvendig - med blev syet under lokalbedøvelse.

2. gang bristede jeg kun udvendigt - blev igen syet under lokalbedøvelse.

Bedøvelsen virkede okay, men et par gange stak de nålen ind et sted uden så meget bedøvelse, hvor jeg så kunne mærke de trak tråden igennem huden - DET gjorde nas, især når man lige har født. Men....det er jo til at overleve

Lone

Anmeld

11. januar 2010

Maddox

Har svaret skulle syes lidt..

Men det var absolut intet af betydning, kun nogle få indvendige sting efter fødslen af min datter (3950 g) Jeg mærkede det overhovedet ikke, heller ikke da jeg skulle syes.

Ved fødslen af Silas (3570 g) blev jeg overhovedet slet ikke syet bagefter, selvom fødslen gik rigtig hurtig - blev presset ud på 12 min.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.