Kom så taberpiger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2010

Heidi.

Eva skriver:

Du er SÅ lækker altså....wauuuuuuwww...det er altså helt vildt så meget det har ændret dig...selvom du sgu også så godt ud før, men for pokker det er vildt du bare lige har tabt det...bare alle havde det så nemt. heldige dig...

Stort kram...

1000 tak sveske..

Men husk nu hvem der inspirere mig,.,

DIG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

Honningblomst

Heidi. skriver:

1000 tak sveske..

Men husk nu hvem der inspirere mig,.,

DIG

Åh, hvor er du sød...og hvor er jeg glad for hvis jeg kan være til inspiration..

Anmeld

19. januar 2010

mafalck

Org i shit Heidi.. Du har godt nok tabt dig meget og hvor er du bare blevet smuk... Var du også før, skal jeg lige skynde mig at sige...

Eva - Hvor meget tog du på under din graviditet? Jeg troede ikke man kunne tage på af og amme...? Har ikke lyst at tage mere på..

Anmeld

19. januar 2010

Honningblomst

mafalck skriver:

Org i shit Heidi.. Du har godt nok tabt dig meget og hvor er du bare blevet smuk... Var du også før, skal jeg lige skynde mig at sige...

Eva - Hvor meget tog du på under din graviditet? Jeg troede ikke man kunne tage på af og amme...? Har ikke lyst at tage mere på..

Tjo...det kan man godt...desværre....jamen jeg tog nok et sted mellem 5-10 kg på..vejede 90 kilo og tabte mig så ned til 60 kilo..

Men tag det roligt, de skal nok komme af...

Knus..

Anmeld

20. januar 2010

mafalck

Eva skriver:

Tjo...det kan man godt...desværre....jamen jeg tog nok et sted mellem 5-10 kg på..vejede 90 kilo og tabte mig så ned til 60 kilo..

Men tag det roligt, de skal nok komme af...

Knus..

Det skal af igen.... Der er bare ikke andre muligheder..

Anmeld

20. januar 2010

Susan1978

første uge af mit nye liv gjorde mig 1,7kg lettere..

Anmeld

22. januar 2010

Honningblomst

Susan1978 skriver:

første uge af mit nye liv gjorde mig 1,7kg lettere..

Hvor er du bare SEJ.. så kører det for dig....

Jeg har tabt knap 3 kilo nu, men mangler stadig lige de der dumme to kilo....som bare skal af....

Knus..

Anmeld

22. januar 2010

Lone Jakobsen

jeg løb sur i et træninsprogram, så skal lige i gang igen. prøver idag.

Anmeld

22. januar 2010

Honningblomst

nutche skriver:

jeg løb sur i et træninsprogram, så skal lige i gang igen. prøver idag.

Jeg har heller ikke løbet en måned...synes det er for koldt...men jeg taber mig hurtigere uden motion...så nu taber jeg mig så jeg rammer 59 kilo og så løber jeg bagefter...og strammer op.

Synes du ikke det er koldt at løbe og farligt med al den sne?

Knus..

Anmeld

22. januar 2010

Lone Jakobsen

Eva skriver:

Jeg har heller ikke løbet en måned...synes det er for koldt...men jeg taber mig hurtigere uden motion...så nu taber jeg mig så jeg rammer 59 kilo og så løber jeg bagefter...og strammer op.

Synes du ikke det er koldt at løbe og farligt med al den sne?

Knus..

jo det er klart for farligt. men jeg bruger også et trænings program lige her ved skærmen. det er cirkeltræning som jeg træner hjemme i stuen

efter jeg kørte sur i det i sidste uge, har jeg ikke rigtigt ku finde gnisten ved det, så idag har jeg i stedet været ude og gå en lang tur med hunden. men skal klart i gang igen. tror bare ikke det bliver idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.