Kom så taberpiger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2010

Liva

Hej...

Jeg vil da også gerne være med. Mit mål er 10 kilo inden min søns fødselsdag d. 5/4. Startede i mandags på 71,9 og i dag siger den 70,9. Endeligt mål er 60. Føler mig godt motiveret lige nu.

Kh Liva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2010

Honningblomst

Så gik der en uge....hvor meget er der røget hos jer?

Her er der smutte  1½ kg så det er rigtig fint og satser stærkt på at der kan ryge de sidste 3½ kg de sidste 3 uger....

Glæder mig til at høre hvad Jeres vægt siger...

KNus Eva...

Anmeld

13. januar 2010

Lone Jakobsen

jamen gerne en opdatering herfra, hvor det handler mere om træning end vægt. jeg trænede mandag og onsdag i sidste uge, mandag i denne uge...og her til morgen prøvede jeg så at tage niveau 3 (var før på nr. 2) desværre måtte jeg indrømme at jeg gav op i midten af 3. runde mine muskler nægtede simpelten at samarbejde mere.

men men men....jeg prøver lige igen fredag og ser om jeg kan komme igennem hele 3. runde også.

Anmeld

14. januar 2010

Jemion

2 kg er der røget af her, bare ved kost ændring

Anmeld

17. januar 2010

Liva

Hej...

Første uge røg der hele 1,8 kg, så det var jo fint. Desværre røg den lige et par 100 g op og har stået stille hele denne uge, selvom jeg føler jeg har været sund og spist som jeg skal. Motivationen har ikke været i top her i weekenden, men hiver lige op i mig selv igen. Har lige købt bukser str. 38, for at have en gulerod...

Kh Liva

Anmeld

17. januar 2010

MORJESPERSEN

I de sidste to uger har jeg tabt mig 2 kg bare ved at spise 6 gange om dagen og lidt sunder, vi får stadigvæk fredags slik og sov til katoflerne hvis jeg har lyst Håber jeg kna nå de sidste 3kg..

Anmeld

17. januar 2010

Honningblomst

Hvor er I allesammen seje...her er jeg nu på den vægt jeg plejer...dvs tabt 2½ kilo men ville så gerne tabe de sidste 2½ kilo så jeg landede på 59 kilo, men ved ikke helt om min krop kan det..

Knus og fortsat god tabervind..

Anmeld

17. januar 2010

mafalck

Hej Alle "taberpiger"

synes nu det burde hedde Vinderpiger...

Inden jeg blev gravid havde jeg været 4 mdr på kur og tabt mig 17kg, bare ved kost ændring og en smugle motion..
Min jordemor frarådet mig at forsætte min kostplan så stoppede med at følge den.. har taget 15kg på og har termin den 13-02 og ved jeg skal i gang igen med samme kostplan som jeg brugte inden jeg blev gravid...

(En kost plan på 1800kcal pr dag, som jeg har fået lavet hos en diætist - min nye diætist har sagt jeg godt må gå ned til 1650kcal)

God Kamp Piger.. I er for seje

Husk at selvom vægten kommer til at stå stille en periode, skal i ikke panikke..

Anmeld

17. januar 2010

Honningblomst

mafalck skriver:

Hej Alle "taberpiger"

Inden jeg blev gravid havde jeg været 4 mdr på kur og tabt mig 17kg, bare ved kost ændring og en smugle motion..
Min jordemor frarådet mig at forsætte min kostplan så stoppede med at følge den.. har taget 15kg på og har termin den 13-02 og ved jeg skal i gang igen med samme kostplan som jeg brugte inden jeg blev gravid...

(En kost plan på 1800kcal pr dag, som jeg har fået lavet hos en diætist - min nye diætist har sagt jeg godt må gå ned til 1650kcal)

Husk at selvom vægten kommer til at stå stille en periode, skal i ikke panikke..

Tak... og ja, så må du bare igang bagefter...jeg var en flodhest hver gang jeg havde født og tog på af at amme, så der var altid en del at gå igang med da jeg stoppede med at amme.

Men godt du ved hvordan du skal tage fat..

Knus Eva

Anmeld

17. januar 2010

Honningblomst

mafalck skriver:

Hej Alle "taberpiger"

Tak... og ja, så må du bare igang bagefter...jeg var en flodhest hver gang jeg havde født og tog på af at amme, så der var altid en del at gå igang med da jeg stoppede med at amme.

Men godt du ved hvordan du skal tage fat..

Knus Eva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.