Kom så taberpiger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2010

Honningblomst

nutche skriver:

jo det er klart for farligt. men jeg bruger også et trænings program lige her ved skærmen. det er cirkeltræning som jeg træner hjemme i stuen

efter jeg kørte sur i det i sidste uge, har jeg ikke rigtigt ku finde gnisten ved det, så idag har jeg i stedet været ude og gå en lang tur med hunden. men skal klart i gang igen. tror bare ikke det bliver idag

Nåhr....ok.. så giver det mening...jeg har bare måtte sande at min energi ikke er til det nu, så det bliver i feb. jeg starter min daglige løbrtur, så alt igen kan blive stramt og gerne inden sommer...

Knus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

Lone Jakobsen

Eva skriver:

Nåhr....ok.. så giver det mening...jeg har bare måtte sande at min energi ikke er til det nu, så det bliver i feb. jeg starter min daglige løbrtur, så alt igen kan blive stramt og gerne inden sommer...

Knus.

jeg mangler også seriøst energi lige for tiden. kan slet ikke sparke mig selv i gang...og finder på masser af undskyldninger, mens jeg ærger mig hver gang jeg ser min mavedelle i spejlet.

Anmeld

22. januar 2010

Honningblomst

nutche skriver:

jeg mangler også seriøst energi lige for tiden. kan slet ikke sparke mig selv i gang...og finder på masser af undskyldninger, mens jeg ærger mig hver gang jeg ser min mavedelle i spejlet.

Lad være med at køre på dig selv pga det...sådanne perioder er der og kosten er langt det vigtigste, så dellen forsvinder selvom du ikke rør dig, hvis bare maden er ok...

Men ja, energi er der minus af her,....synes der har været så meget og så bliver jeg pludselig mæt af det hele...

knus..

Anmeld

22. januar 2010

Lone Jakobsen

tror nu min delle har brug for lidt træning. det er en efterfødsels delle som bare hænger....så tror der skal træning til. kosten arbejder jeg med, men havde egentligt sat min lid til træningen.

Anmeld

22. januar 2010

Honningblomst

nutche skriver:

tror nu min delle har brug for lidt træning. det er en efterfødsels delle som bare hænger....så tror der skal træning til. kosten arbejder jeg med, men havde egentligt sat min lid til træningen.

Men dellen skal jo gerne blive væk før du kan træne de muskler der er inden under...træner du med en delle så ser du ingen ændring da du jo ikke kan se musklerne for dellen... men man kan jo sagtens træne imens man taber sig, det er da bedst, helt klart...træningen udgør bare kun 20% af vægttabet de 80 %er kosten...

Knus..

Anmeld

22. januar 2010

Lone Jakobsen

Eva skriver:

Men dellen skal jo gerne blive væk før du kan træne de muskler der er inden under...træner du med en delle så ser du ingen ændring da du jo ikke kan se musklerne for dellen... men man kan jo sagtens træne imens man taber sig, det er da bedst, helt klart...træningen udgør bare kun 20% af vægttabet de 80 %er kosten...

Knus..

jaeh...var godt klar over at delle skal væk først, men ved cirkeltræning kombinere man styrketræning og (hedder det pulstræning) så man både forbrænder fedt og styrker musklerne.

var dog ikke klar over at kosten fyldte så meget.....det giver stof til eftertanke

Anmeld

22. januar 2010

Honningblomst

nutche skriver:

jaeh...var godt klar over at delle skal væk først, men ved cirkeltræning kombinere man styrketræning og (hedder det pulstræning) så man både forbrænder fedt og styrker musklerne.

var dog ikke klar over at kosten fyldte så meget.....det giver stof til eftertanke

Ok..

Jo, det gør den...motion er meget meget lidt...du forbrænder 250 kalorier ved løb en halv time og i et stykke frugt er der 50-100kalorier i, så du kan godt se det ikke giver noget videre. Men det giver jo noget i forhold til opstramning, men vi bliver fede af kosten, det er helt sikkert...

Men altså...motion er jo noget vi alle skal dagligt...

Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.