Kom så taberpiger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2010

Heidi.

Jeg tror jeg har tabt mig nok... Men jeg hepper helt sikkert på jer..

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

Honningblomst

Heidi. skriver:

Jeg tror jeg har tabt mig nok... Men jeg hepper helt sikkert på jer..

Knus

Hihi...jeg tør ikke sige det...så tager jeg bare på...så jeg vil nok altid lige skulle tabe de der to kilo...det er mit livs projekt-griner

Anmeld

17. januar 2010

Heidi.

Eva skriver:

Hihi...jeg tør ikke sige det...så tager jeg bare på...så jeg vil nok altid lige skulle tabe de der to kilo...det er mit livs projekt-griner

Jeg er sgu faktisk der nu hvor jeg er lidt nervøs over at jeg bliver ved med og tabe mig..

Altså for 1 år siden vejede jeg 83.. Nu vejer jeg 61,5.. OG jeg har jo ikke været på kur..

Dog var jeg jo under mange psykiske pres.. og i den tid vænnede jeg min mave til og spide mindre. Kan det virkelig være derfor jeg har tabt mig??

Anmeld

17. januar 2010

Honningblomst

Heidi. skriver:

Jeg er sgu faktisk der nu hvor jeg er lidt nervøs over at jeg bliver ved med og tabe mig..

Altså for 1 år siden vejede jeg 83.. Nu vejer jeg 61,5.. OG jeg har jo ikke været på kur..

Dog var jeg jo under mange psykiske pres.. og i den tid vænnede jeg min mave til og spide mindre. Kan det virkelig være derfor jeg har tabt mig??

Åh, søde heidi....tror du ikke lige du skal blive tjekket af en læge, for det er da meget bare lige at tabe...

Knus..

Anmeld

17. januar 2010

Heidi.

Eva skriver:

Åh, søde heidi....tror du ikke lige du skal blive tjekket af en læge, for det er da meget bare lige at tabe...

Knus..

Jeg har for ikke særlig længe siden fået taget en masse blodprøver.. Og der var ikke noget galt med dem.

Men jeg spiser bare ikke særlig meget mere.. Førhen kunne jeg snilt spise 2 poitoner aftensmad. Nu spiser jeg kun en.

Førhen spiste jeg 2 pitabrød, men nu spiser jeg kun 1.. osv.

Jeg spiser ikke kage mere, og kun sjældent slik...

Anmeld

17. januar 2010

Honningblomst

Heidi. skriver:

Jeg har for ikke særlig længe siden fået taget en masse blodprøver.. Og der var ikke noget galt med dem.

Men jeg spiser bare ikke særlig meget mere.. Førhen kunne jeg snilt spise 2 poitoner aftensmad. Nu spiser jeg kun en.

Førhen spiste jeg 2 pitabrød, men nu spiser jeg kun 1.. osv.

Jeg spiser ikke kage mere, og kun sjældent slik...

Men på den kost skulle du jo helst ikke tabe dig men bare holde vægten...men godt du er tjekket og så stopper det vel på et tidspunkt..

Knus..

Anmeld

17. januar 2010

Heidi.

Eva skriver:

Men på den kost skulle du jo helst ikke tabe dig men bare holde vægten...men godt du er tjekket og så stopper det vel på et tidspunkt..

Knus..

De sidste måneder har jeg heller ikke tabt mig.. Der har den ligget på omkring de 61-63 kg...

Men det er vel egentig logisk nok at jeg har tabt mig alt det når jeg pludselig ikke spiser lige så meget??

Anmeld

17. januar 2010

Honningblomst

Heidi. skriver:

De sidste måneder har jeg heller ikke tabt mig.. Der har den ligget på omkring de 61-63 kg...

Men det er vel egentig logisk nok at jeg har tabt mig alt det når jeg pludselig ikke spiser lige så meget??

Jo da... men bare det ikke fortsætter... så er det jo perfekt og du er jo megalækker...skal du ikke smide nogle før og efter billeder ind i tråden til inspiration for os andre...

Anmeld

17. januar 2010

Heidi.

Eva skriver:

Jo da... men bare det ikke fortsætter... så er det jo perfekt og du er jo megalækker...skal du ikke smide nogle før og efter billeder ind i tråden til inspiration for os andre...

Jo da

Før og efter...

De første er taget i Oktober og November 2008

De sidste er taget i December 2009

Anmeld

17. januar 2010

Honningblomst

Heidi. skriver:

Jo da

Før og efter...

De første er taget i Oktober og November 2008

De sidste er taget i December 2009

Du er SÅ lækker altså....wauuuuuuwww...det er altså helt vildt så meget det har ændret dig...selvom du sgu også så godt ud før, men for pokker det er vildt du bare lige har tabt det...bare alle havde det så nemt. heldige dig...

Stort kram...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.