Kom så taberpiger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2010

Jemion

Im in too

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2010

Guldet

Jeg er med! .. åh

Anmeld

6. januar 2010

N&J

Hmm.. jeg er med, men med - 3 kg, vil heller sætte noget jeg tror jeg kan nå med mit skema..

Så held og lykke..  

Anmeld

6. januar 2010

Lone Jakobsen

jeg er med, men her er det ikke kilo det handler om. mere vanen med at motionere hver dag, og dyrke cirkeltræning hver anden. jeg startede mandag, og fortsatte idag. det er virkelig noget der mærkes i lårene

Anmeld

6. januar 2010

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg mangler stadig de sidste 11 kg fra da jeg fik min søn... Så jeg er helt klart med...

Jeg tror bare at jeg vil nøjes med at sige 3 kg... heller sætte mig et lille mål og så blive glædeligt overrasket...

Anmeld

6. januar 2010

Kruse90

nutche skriver:

jeg er med, men her er det ikke kilo det handler om. mere vanen med at motionere hver dag, og dyrke cirkeltræning hver anden. jeg startede mandag, og fortsatte idag. det er virkelig noget der mærkes i lårene

hvaad er cirkeltræning?

Anmeld

6. januar 2010

Lone Jakobsen

Kruse90 skriver:

hvaad er cirkeltræning?

du får lige et link til det sted jeg bruger. det kaldes vist også for interval træning. det er super sjovt og sku være meget effektivt

Anmeld

7. januar 2010

emmemus

Hej taberpiger, hvordan går det med Jer? Har virkelig været sund de sidste dage, trænet, spist grønsager og end ikke tænkt på slik og kage. Sprang glad op på vægten til morgen i forventning om en STOR belønning - men suk end ikke 200 gr. Er bare så skuffet, overvejede en stor romkugle som trøst, men det er jo nok ikke vejen frem. Håber det går bedre for Jer...

Anmeld

7. januar 2010

Tina2

emmemus skriver:

Hej taberpiger, hvordan går det med Jer? Har virkelig været sund de sidste dage, trænet, spist grønsager og end ikke tænkt på slik og kage. Sprang glad op på vægten til morgen i forventning om en STOR belønning - men suk end ikke 200 gr. Er bare så skuffet, overvejede en stor romkugle som trøst, men det er jo nok ikke vejen frem. Håber det går bedre for Jer...

Kender det godt! Efter jeg fik mit 2. barn for 2½ år siden er det godt nok blevet NOGET sværere at smide kg... Også selvom jeg også bare gerne vil smide 5 kg, så er det godt nok svært:-)

Anmeld

8. januar 2010

Sujan

Jeg er også med. Er begyndt at motionere hver morgen inden arbejde. Har virkelig fået meget energi. håber det kan ses på vægten. Dog passer jeg ikke helt på hvad jeg spiser. Undgår slik og sodavand. Men min aftensmad tænker jeg ikke så meget over. Undgår dog helst at lave sovs.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.