Kom så taberpiger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.449 visninger
56 svar
0 synes godt om
5. januar 2010

Honningblomst

Jeg tager lige en måned og 5 kilo, nogen der er med...start i dag og slut d.5 feb.

Hvor meget kan vi nå??

Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

emmemus

Hej Eva, super initiativ, jeg vil gerne være med. Vejer stadig 10 kg for meget efter min datters fødsel for 4 år siden - pinligt at jeg ikke har taget mig sammen endnu. Men nu er vi gået igang med at arbejde på at få en to´er, så hvis jeg skal undgå at ende som hval, må jeg vist hellere igang. Klar - parat - start 

Anmeld

5. januar 2010

wamse

årh Eva, jeg er som regel med på den værste, men 5 kg er sgu vist at gabe over for meget for mig

hmm 4 kg tror jeg at jeg kan nå

Anmeld

5. januar 2010

Honningblomst

Super piger...så giver vi den virkelig gas og ser hvad den siger om en måned....hvor ville det være skønt hvis ikke den dumme vægt kunne stige....øv..

Knus..

Anmeld

5. januar 2010

Susan1978

count me in!!!

Anmeld

5. januar 2010

Honningblomst

Susan1978 skriver:

count me in!!!

SUPER... Ih, du kan da også snart se en ende på det år, kan du ikke..

Anmeld

5. januar 2010

Susan1978

Eva skriver:

SUPER... Ih, du kan da også snart se en ende på det år, kan du ikke..

maj 2010... men er nødt til at vente til efter min søsters bryllup.. hun tilgir mig ikke, hvis jeg ik kan danse med hende ..

Anmeld

5. januar 2010

Stumpen

Jeg er frisk..

Anmeld

5. januar 2010

Honningblomst

Susan1978 skriver:

maj 2010... men er nødt til at vente til efter min søsters bryllup.. hun tilgir mig ikke, hvis jeg ik kan danse med hende ..

Nej, det går sørme ikke.... jeg skal også lige justeres lidt her så snart jeg lige har tabt de dumme kilo jeg tog på i kampens hede...

Anmeld

6. januar 2010

Tina2

Susan1978 skriver:

Hvad skal du ha lavet, Susan? Er det maven?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.