kan slet ikk fat det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2009

Mca<3

MoarHvidovre skriver:

Du har åbenbart ikke læst alle indlæg. Jeg har ogås skrevet følgende

"Måske du skulle prioritere din uddannelse og når den så var taget - tænke på børn . Med det mener jeg ikke, at man ikke kan være gode forældre som unge. Men det lyder som om, at du mangler noget i dit liv og vil "fylde det ud med en baby". Sorry."

Jeg har skrevet med hende før og hun mangler åbenlyst noget i sit liv og hun giver selv udtryk for, at hun føler sig udenfor, da alle I hendes omgangskreds har børn. Sorry. Men jeg mener bare ikke, at det er det rigtige grundlag for, at få børn. Derudover siger hun selv, at hun er blevet gravid på p-piller - hvad med, at beskytte sig med f.eks. et kondom.

Dette er ikke for, at hakke på nogen eller sige, at man ikke kan være gode forældre som unge - men man skal også tænke på, at man sætte et lille uskyldig barn i verden.

Kunne ikke være mere enig ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2009

Risen

WOW, utroligt som en debat kan blive vendt til noget helt andet .. ...

Anmeld

30. december 2009

MichellaMalou

Risen skriver:

jaa det er ret trist

Anmeld

30. december 2009

Anne85

Risen skriver:

Præcis... der bliver spurgt hvordan hun skal fortælle nyheden til kæresten... alle jeres negative bemærkninger hører ingen sted hjemme.

Tillykke med graviditeten... jeg håber kæresten tager ansvar

Anmeld

30. december 2009

LISBETH:-)

frk.Quaade skriver:

jaa ville gerne men ville aller først have min uddannelse først så nej har ikk sjusket med dem kunne jeg aldrig finde på,, men blev gravid i sommers os på p piller men fik aldrig nye for lægen ville ikk give mig nye,,

Forstår ikke helt. Er du blevet gravid på p-piller 2 gange nu? Engang i sommers og engang nu? Eller er det, du skriver at du ikke har fået nye, så at du ikke har taget p-piller denne gang.

Det er da en lidt ulykkelig situation du er havnet i.

Jeg mener ikke at alderen spiller nogen rolle for om man er gode forældre eller ej. Jeg mener dog at man skal give sine børn de best mulige forhold - økonomisk, stabilitet, kærlighed, omsorg, opmærksomhed og være klar til at give afkald på ens egne behov (til en vis grænse) og meget andet. Kan man se sig selv i øjnene og sige at det kan man så er man klar, kan man ikke så burde man nok vente - uanset alder:-)

Held og lykke

Lisbeth

Anmeld

30. december 2009

MichellaMalou

joo tak men tyder lidt på jeg ikk er det alligevel to positive teste og en negativ

Anmeld

30. december 2009

MichellaMalou

Anne85 skriver:

Præcis... der bliver spurgt hvordan hun skal fortælle nyheden til kæresten... alle jeres negative bemærkninger hører ingen sted hjemme.

Tillykke med graviditeten... jeg håber kæresten tager ansvar

det gør han men det tyder nok på jeg ikk er gravid har taget to positive teste her den 22 december men iddag da jeg tog en var den negativ

Anmeld

30. december 2009

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg kan trøste dig med at du sagtens kan være gravid alligevel...

Jeg havde en spontan abort i dec. 2006 og da jeg ikke fik min mens i maj 2007 tog jeg en test der var positiv og turde ikke rigtigt stole på den og tog en igen næste morgen - positiv igen...

En uges tid senere skulle min veninde teste og fik mig til også at gøre det, og jeg fik en negativ... Men da jeg var til lægen om mandagen (min veninde og jeg testede fredag ell. lørdag) blev den meget hurtigt positiv...

Jeg har nu en dejlig dreng på næsten to...

Anmeld

1. januar 2010

MichellaMalou

Malle skriver:

Jeg kan trøste dig med at du sagtens kan være gravid alligevel...

Jeg havde en spontan abort i dec. 2006 og da jeg ikke fik min mens i maj 2007 tog jeg en test der var positiv og turde ikke rigtigt stole på den og tog en igen næste morgen - positiv igen...

En uges tid senere skulle min veninde teste og fik mig til også at gøre det, og jeg fik en negativ... Men da jeg var til lægen om mandagen (min veninde og jeg testede fredag ell. lørdag) blev den meget hurtigt positiv...

Jeg har nu en dejlig dreng på næsten to...

dejligt men tror ikk på den der test.. som var negativ for min svigerinde har os taget en positiv test også havde jeg taget en test med til hende,, og den var os negativ

Anmeld

1. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

frk.Quaade skriver:

dejligt men tror ikk på den der test.. som var negativ for min svigerinde har os taget en positiv test også havde jeg taget en test med til hende,, og den var os negativ

Se da at få bestilt en tid til lægen og få det afklaret!!

Kan slet ikke forstå at du bekymrer dig om hvad kæresten vil sige, når du ikke engang ved om du er gravid. Er det ikke frustrerende at vente i uvished??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.