kan slet ikk fat det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2010

MichellaMalou

RikkeØ skriver:

Se da at få bestilt en tid til lægen og få det afklaret!!

Kan slet ikke forstå at du bekymrer dig om hvad kæresten vil sige, når du ikke engang ved om du er gravid. Er det ikke frustrerende at vente i uvished??

joo det er det ,, men ringer til lægen mandag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
frk.Quaade skriver:

joo det er det ,, men ringer til lægen mandag

har du egentlig taget nogen test siden den negative forleden?

knus

Anmeld

1. januar 2010

MichellaMalou

Caroline86 skriver:

har du egentlig taget nogen test siden den negative forleden?

knus

nej ikk endnu gav den sidste til min svigerinde for at se hvad den sagde for hun har nemlig os taget en positiv

Anmeld

1. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
frk.Quaade skriver:

nej ikk endnu gav den sidste til min svigerinde for at se hvad den sagde for hun har nemlig os taget en positiv

ok.. har du flere derhjemme? for så synes jeg næsten du skal tage en i morgen tidlig eller søndag morgen... Det vil lægen sikkert alligevel bede dig om på mandag

Anmeld

1. januar 2010

MichellaMalou

neej har ikk flere herhjemme men køber nogen imorgen

Anmeld

2. januar 2010

grinbidderen

frk.Quaade skriver:

neej har ikk flere herhjemme men køber nogen imorgen

hej ville bare lige høre om du har fået købt en ny test idag og fået svar fra den af hvis du har fået købt...

Anmeld

2. januar 2010

MichellaMalou

neej har desværre ikk fået købt nogen ny test,,

Anmeld

3. januar 2010

HeY

hey ..

tillykke hvis du er gravid (:

Hmm men kan virkelig ikk forstå hvordan du kan trække tiden ud ved ikke at gå til læge ?

finde ud af det en gang for alle .. jeg begynder at tvivle lidt, eftersom tingene kun er ved snak .. hvis du forstår..

hvis det var mig der havde en mistanke, havde jeg straks taget til lægen ..

Anmeld

3. januar 2010

Diana...

MortilDavid skriver:

Bliver sgu lidt sur over dine indlæg! Synes du virker meget fordømmende!

Kan se du er 36 og har fået dit første barn i 2007 - skal alle være lige så gamle som dig før det er i orden??? Og skal man være færdig med en uddannelse før man får børn? - hvis det var tilfældet ville gennemsnitsalderen for førstegangsfødende nok være endnu højere end den er nu! Jeg var 21 da jeg blev gravid og var på 5. semester af min uddannelse. Vi havde endda prøvet i 3/4 år, så kunne have været 20. Så jeg passer heller ikke ind i dit skema, men ER blevet færdig (WAUW) og har en dejlig dreng på 3 år.

Og fordi hun er blevet gravid på p-piller een gang behøver hun vel ikke være "i risiko-gruppen" - der kan ske uheld...

Nu det jo fordi hun har skrevet flere indlæg det ikke det første det her og det heller ikke første gang hun er blevet gravid på p-piller. og så der altså forskel på 17 og 21!

Kram 

Anmeld

8. januar 2010

MichellaMalou

har haft ringet til lægen men de har ikk tid for sidst i januar og selvfølgelig den dag jeg skal state i skole

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.