kan slet ikk fat det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2009

Malou Vilma Nørgaard

grinbidderen skriver:

ja undskyld jeg blander mig men man kan godt have ok styr på sit liv selvom man kun er 17 år og man kan osse godt være nogen gode forældre selvom man kun er 17 om man er 17 el 35 foreksempel kan man være gode forældre alligevel alder er ik noget som sådan syntes jeg ikke.. jeg kender nogen der har fået barn i en tidlig alder og de klare det sgu skide godt.. syntes virkelig det er at rakke ned på hende det du har skrevet undskyld mig....

lige præcis..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2009

MichellaMalou

tabte barnet for et halvt år siden det er over to år siden jeg tog abort men nej har ikk fortrudet den .. for det var et engangs knald også skete det fordi kondomet sprang,,

ja der ermange der har det med og skulle i byen og alt det,, men man er jo forskellige.. og mig og min kæreste skændes næsten aldrig,, vi kan da godt men det gør alle par jo på et tidspunkt

Anmeld

30. december 2009

CamillaT89

Okay. Det jeg prøver at formulere her, er også bare, at der er rigtig mange ting, som man ikke har oplevet endnu, og der er mange ting, man af den grund ikke ved og kender til. Jeg kender dig ikke, så jeg skal ikke kunne sige, om du er klar eller ej. Hvis du føler dig gennemført klar til det, så spring ud i det - Jeg så ikke lige, at du har gået meget i byen osv. Men et godt råd fra mig: Hvis du har det godt med dig selv, stoler på dig selv og har en masse overskud, så er du klar, og hvis ikke, vil jeg råde dig til at vente, for så vil du stadig ha' en masse ting, du skal finde ud af omkring dig selv.

Anmeld

30. december 2009

MichellaMalou

jeg føler selv jeg har meget overskud,, og er klar til det

Anmeld

30. december 2009

CamillaT89

Du må lige give feedback på hvordan kæresten tager det så

Godt nytår

Anmeld

30. december 2009

MichellaMalou

skal jeg nok .. jo tak i lige måde hehe 

Anmeld

30. december 2009

DortheSimonsen

grinbidderen skriver:

ja undskyld jeg blander mig men man kan godt have ok styr på sit liv selvom man kun er 17 år og man kan osse godt være nogen gode forældre selvom man kun er 17 om man er 17 el 35 foreksempel kan man være gode forældre alligevel alder er ik noget som sådan syntes jeg ikke.. jeg kender nogen der har fået barn i en tidlig alder og de klare det sgu skide godt.. syntes virkelig det er at rakke ned på hende det du har skrevet undskyld mig....

Jeg kan simpelthen ikke være mere enig!

Synes det der er blevet skrevet er en skam - personen kender jo ikke pigen (kan ikke lige huske hendes navn)
Det ville være noget helt andet, hvis det var en meget tæt veninde der sagde sådan til hende!

Jeg blev gravid som 19-årig, er alene med min dreng på knap 5 måneder. Kan jeg så heller ikke klare det?

Og forstår slet ikke hvorfor der skal rakkes så meget ned på, at hun er 17 år! Man har da hørt om ældre mødre, der ikke kan finde ud af at passe deres børn. Men heldigvis er der mange unge mødre der knus-elsker sit barn og vil gå igennem ild og vand for dette!

Og ja, det kunne godt være hun skulle have brugt et kondom, når hun var i "risiko-gruppen" for at blive gravid trods brug af p-piller. Men man kan altid være bagklog, og med det mener jeg, at hun blot skal få det bedste ud af den situation hun står i!
Og hvis hun skulle ende med at blive alene med barnet - er jeg sikker på hun nok skal klare det!!! 

Anmeld

30. december 2009

LinLin

MoarHvidovre skriver:

Hvis du er i risiko-gruppen for, at blive gravid på p-piller, så var det måske en ide, at I havde brugt kondom - så du ikke var blevet gravid.

Måske du skulle prioritere din uddannelse og når den så var taget - tænke på børn. Med det mener jeg ikke, at man ikke kan være gode forældre som unge. Men det lyder som om, at du mangler noget i dit liv og vil "fylde det ud med en baby". Sorry.

Bliver sgu lidt sur over dine indlæg! Synes du virker meget fordømmende!

Kan se du er 36 og har fået dit første barn i 2007 - skal alle være lige så gamle som dig før det er i orden??? Og skal man være færdig med en uddannelse før man får børn? - hvis det var tilfældet ville gennemsnitsalderen for førstegangsfødende nok være endnu højere end den er nu! Jeg var 21 da jeg blev gravid og var på 5. semester af min uddannelse. Vi havde endda prøvet i 3/4 år, så kunne have været 20. Så jeg passer heller ikke ind i dit skema, men ER blevet færdig (WAUW) og har en dejlig dreng på 3 år.

Og fordi hun er blevet gravid på p-piller een gang behøver hun vel ikke være "i risiko-gruppen" - der kan ske uheld...

Anmeld

30. december 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
grinbidderen skriver:

Du har åbenbart ikke læst alle indlæg. Jeg har ogås skrevet følgende

"Måske du skulle prioritere din uddannelse og når den så var taget - tænke på børn . Med det mener jeg ikke, at man ikke kan være gode forældre som unge. Men det lyder som om, at du mangler noget i dit liv og vil "fylde det ud med en baby". Sorry."

Jeg har skrevet med hende før og hun mangler åbenlyst noget i sit liv og hun giver selv udtryk for, at hun føler sig udenfor, da alle I hendes omgangskreds har børn. Sorry. Men jeg mener bare ikke, at det er det rigtige grundlag for, at få børn. Derudover siger hun selv, at hun er blevet gravid på p-piller - hvad med, at beskytte sig med f.eks. et kondom.

Dette er ikke for, at hakke på nogen eller sige, at man ikke kan være gode forældre som unge - men man skal også tænke på, at man sætte et lille uskyldig barn i verden.

Anmeld

30. december 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
MortilDavid skriver:

Bliver sgu lidt sur over dine indlæg! Synes du virker meget fordømmende!

Kan se du er 36 og har fået dit første barn i 2007 - skal alle være lige så gamle som dig før det er i orden??? Og skal man være færdig med en uddannelse før man får børn? - hvis det var tilfældet ville gennemsnitsalderen for førstegangsfødende nok være endnu højere end den er nu! Jeg var 21 da jeg blev gravid og var på 5. semester af min uddannelse. Vi havde endda prøvet i 3/4 år, så kunne have været 20. Så jeg passer heller ikke ind i dit skema, men ER blevet færdig (WAUW) og har en dejlig dreng på 3 år.

Og fordi hun er blevet gravid på p-piller een gang behøver hun vel ikke være "i risiko-gruppen" - der kan ske uheld...

Ja, jeg valgte, at få barn sent og ja det gjorde ja fordi manden i mit liv ikke var der og jeg ikke bare valgte, at få et barn med den forkerte mand.

Jeg vidste godt, at jeg ville træde nogen over tæerne og ja, det kan jeg godt leve med.

Hvis du prøver, at læse mine indlæg igen - vil jeg ENDNU engang sige, at jeg IKKE siger, at man er dårlige forældre fordi, at man er ung. Jeg siger bare, at når man er 17 år og har det som hun har det burde man tænke sig om en ekstra omgang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.