Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
grinbidderen skriver:
ja undskyld jeg blander mig men man kan godt have ok styr på sit liv selvom man kun er 17 år og man kan osse godt være nogen gode forældre selvom man kun er 17 om man er 17 el 35 foreksempel kan man være gode forældre alligevel alder er ik noget som sådan syntes jeg ikke.. jeg kender nogen der har fået barn i en tidlig alder og de klare det sgu skide godt.. syntes virkelig det er at rakke ned på hende det du har skrevet undskyld mig....
Du har åbenbart ikke læst alle indlæg. Jeg har ogås skrevet følgende
"Måske du skulle prioritere din uddannelse og når den så var taget - tænke på børn . Med det mener jeg ikke, at man ikke kan være gode forældre som unge. Men det lyder som om, at du mangler noget i dit liv og vil "fylde det ud med en baby". Sorry."
Jeg har skrevet med hende før og hun mangler åbenlyst noget i sit liv og hun giver selv udtryk for, at hun føler sig udenfor, da alle I hendes omgangskreds har børn. Sorry. Men jeg mener bare ikke, at det er det rigtige grundlag for, at få børn. Derudover siger hun selv, at hun er blevet gravid på p-piller - hvad med, at beskytte sig med f.eks. et kondom.
Dette er ikke for, at hakke på nogen eller sige, at man ikke kan være gode forældre som unge - men man skal også tænke på, at man sætte et lille uskyldig barn i verden.

Anmeld