kan slet ikk fat det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.248 visninger
60 svar
0 synes godt om
29. december 2009

MichellaMalou

jeg kan slet ikk fat at jeg kan være gravid nu,, var jo altså på p piller og har ikk glemt en eneste overhovede,, og alligevel er det sket,, og ved bare ikk hvordan jeg skal få det fortalt til min kæreste da han nok ikk rigitg vil tro på mig da han mener helt bestemt at jeg har haft mit lort fordi jeg har blødt lidt i tre fire dage ,,, og er bare så bange for hans regaesion,, vil egenlig ingen steder med det her indlæg men havde virkelig brug for at komme ud med det da kæresten ikk ved noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2009

oo

øv hvor træls at kæresten ikke er en støtte - eller at du har mistanke om at han ikke vil være en støtte i din situation men intet prævention er 100% sikkert, så hvis man vil være helt sikker på ikke at få unger, så må man være afholdsmand

måske skulle du tale med lægen om at du bløder men har testet positiv?

Anmeld

29. december 2009

MichellaMalou

vil ikk rigitg sige noget,, fordi han har prøvet mange gange med andre eks kærester at de altid har troet de har været gravide.. og han har købt en million teste til dem,, såå kan godt forstå han ikk gider sådan mere men han glemmer bare lige jeg ikk er som dem ... har læst på en side at mange graivde blødder i starten af gravditeten ,, men vil tag en til test og hvis den os er positiv såå går jeg til lægen

Anmeld

29. december 2009

Pige2009

Som Trine skriver er intet præventionsmiddel 100% sikkert. Jeg blev også gravid på P-piller og havde mens indtil ca. 3½ måned ind i graviditeten, hvor den først stoppede... Lauras far var totalt i panik ind til 8 uger før termin og han var med til fødsel og er der 100% for sin datter nu, selvom vi ikke er sammen.

Du må til lægen og have det bekræftiget, for en sikkerheds skyld.

Linda med dejlige Laura på nu 9 uger og lavet på P-piller

Anmeld

29. december 2009

Mutti2

frk.Quaade skriver:

jeg kan slet ikk fat at jeg kan være gravid nu,, var jo altså på p piller og har ikk glemt en eneste overhovede,, og alligevel er det sket,, og ved bare ikk hvordan jeg skal få det fortalt til min kæreste da han nok ikk rigitg vil tro på mig da han mener helt bestemt at jeg har haft mit lort fordi jeg har blødt lidt i tre fire dage ,,, og er bare så bange for hans regaesion,, vil egenlig ingen steder med det her indlæg men havde virkelig brug for at komme ud med det da kæresten ikk ved noget

uha, det er ikke sjovt at stå der!!

Det har jeg prøvet 3 gange..... Gravid på p-piller.... og skulle fortælle det til en der ikke acceptere det!!

Har dog kun et barn. Men ingen af de gange jeg har været gravide har fædrene (3 forskellige) kunnet lide tanken herom!!

Jeg håber din kæreste er lidt mere støttende omkring det!!

Hvad er din tanke!? Vil du gerne beholde barnet?? Hvordan tror du han vil reagere??

Knus Pernille

Anmeld

29. december 2009

Dictes mor

Hvis du er bange for din kærestes reaktion, og ikke tror, at han vil støtte dig eller at han ikke vil tro på dig, så vent med at sige noget, til du har været ved lægen og fået det bekræftet der. Han må da tro på, hvad lægen siger. Har hans tidligere kæreste også været gravid eller bare troet det?
Det er en lidt barsk situation du står i, når du er bange for din kærestes reaktion, det er trist. Har du nogen ide om, hvad du gør, hvis du er gravid? Vil din kæreste gerne have børn nu, og vil du?

Anmeld

29. december 2009

MichellaMalou

jaa har os nogen veninder som er blevet det på p piller jaa intet er 100 procent sikker,, ja jeg beholder det,, har taget en abort før fordi jeg viste jeg overhovede ikk var klar til et barn der,, men kan mærke på mig slev at jeg er klar til et barn og det er min kæreste os.. han vil acceptere det,, eller det har han sagt og hvis han var ligesom i sommers da jeg os blev gravid på p piller var han der 100 procent men ville ikk sådan rigitg tro på det,, indtil jeg begyndte at bløde utrolig meget og dagen efter badet ind i blod.. så der tabte jeg,, og så har jeg ikk fået nye p piller siden der selvom jeg har været til lægen,,,

Anmeld

29. december 2009

MichellaMalou

Majastina skriver:

Hvis du er bange for din kærestes reaktion, og ikke tror, at han vil støtte dig eller at han ikke vil tro på dig, så vent med at sige noget, til du har været ved lægen og fået det bekræftet der. Han må da tro på, hvad lægen siger. Har hans tidligere kæreste også været gravid eller bare troet det?
Det er en lidt barsk situation du står i, når du er bange for din kærestes reaktion, det er trist. Har du nogen ide om, hvad du gør, hvis du er gravid? Vil din kæreste gerne have børn nu, og vil du?

neej de har bare troet det,,, nej vi ville begge vente men han viste hvis jeg blev graivd igen tog jeg ikk en til abort og det acceptede han såå men vi begge er klar

Anmeld

29. december 2009

Dictes mor

Nå okay, du har prøvet det før, jamen så ved han jo, at det kan ske for jer selvom du tager p-piller, og når I har snakket om, hvad der skulle ske, hvis det skete igen, så synes jeg, at du skal sige det til ham. Hvis du er gravid og I skal være forældre, så skal I jo kunne snakke om sådan nogle ting sammen, og han skal kunne støtte dig i sådan situation, jeg synes, at det er synd, hvis du skal stå helt alene med alle de tanker, jeg synes du skulle tage en snak med ham, og sige, at du er bekymret for, om du er gravid og at du vil tage til lægen og få det undersøgt. Det kan han da kun støtte dig i.

Anmeld

29. december 2009

MichellaMalou

Majastina skriver:

Nå okay, du har prøvet det før, jamen så ved han jo, at det kan ske for jer selvom du tager p-piller, og når I har snakket om, hvad der skulle ske, hvis det skete igen, så synes jeg, at du skal sige det til ham. Hvis du er gravid og I skal være forældre, så skal I jo kunne snakke om sådan nogle ting sammen, og han skal kunne støtte dig i sådan situation, jeg synes, at det er synd, hvis du skal stå helt alene med alle de tanker, jeg synes du skulle tage en snak med ham, og sige, at du er bekymret for, om du er gravid og at du vil tage til lægen og få det undersøgt. Det kan han da kun støtte dig i.

jaaa det er jo det men han er jo helt sikker på jeg ikk er fordi han mener jo bestemt at jeg har haft mit lort her for et par dage siden fordi jeg har blødt lidt.. men skal snart have en test for og se om jeg virkelig er selvom jeg har taget en som var positiv ,, men tag en til for at være siker venter bare på de kommer med posten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.