kan slet ikk fat det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2009

Dictes mor

Okay god ide, jeg krydser fingre for, at det hele kommer til at gå godt ligemeget hvad testen så end viser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2009

MichellaMalou

jo tak hehe hvor langt er du henne

Anmeld

29. december 2009

Dictes mor

frk.Quaade skriver:

jo tak hehe hvor langt er du henne

Jeg er i uge 29, så har lige lidt mere end et par måneder endnu

Anmeld

29. december 2009

MichellaMalou

hehe jaa men er spændt på og se hvad min mor siger til hun skal være mormor .. men er nok mest bange med min far

Anmeld

29. december 2009

Dictes mor

frk.Quaade skriver:

hehe jaa men er spændt på og se hvad min mor siger til hun skal være mormor .. men er nok mest bange med min far

Det kan jeg godt forstå, jeg håber at de vil støtte dig fuldt ud.

Anmeld

29. december 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har skrevet med dig før. Du er 17 år. Hvad med, at få styr på tingene og så når du er moden til det - få et barn. Du har før skrevet, at din kæreste ikke vil være far. Du ender som alene-mor.

Hvis man tager p-piller som man skal er de 99-100% sikre (selvfølgelig kan det ske for nogen selvom man tager dem som man skal). Måske du har sjusket lidt med dem nu, hvor du har så brændende et ønske for, at få et barn? Du har tidligere givet udtryk for, at du føler dig udenfor pga. alle i din omgangskreds har fået børn.

Men en start er selvfølgelig at komme til læge og få bekræftet, at du er gravid.

Anmeld

29. december 2009

MichellaMalou

MoarHvidovre skriver:

Jeg har skrevet med dig før. Du er 17 år. Hvad med, at få styr på tingene og så når du er moden til det - få et barn. Du har før skrevet, at din kæreste ikke vil være far. Du ender som alene-mor.

Hvis man tager p-piller som man skal er de 99-100% sikre (selvfølgelig kan det ske for nogen selvom man tager dem som man skal). Måske du har sjusket lidt med dem nu, hvor du har så brændende et ønske for, at få et barn? Du har tidligere givet udtryk for, at du føler dig udenfor pga. alle i din omgangskreds har fået børn.

Men en start er selvfølgelig at komme til læge og få bekræftet, at du er gravid.

jaa ville gerne men ville aller først have min uddannelse først så nej har ikk sjusket med dem kunne jeg aldrig finde på,, men blev gravid i sommers os på p piller men fik aldrig nye for lægen ville ikk give mig nye,,

Anmeld

29. december 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
frk.Quaade skriver:

jaa ville gerne men ville aller først have min uddannelse først så nej har ikk sjusket med dem kunne jeg aldrig finde på,, men blev gravid i sommers os på p piller men fik aldrig nye for lægen ville ikk give mig nye,,

Hvis du er i risiko-gruppen for, at blive gravid på p-piller, så var det måske en ide, at I havde brugt kondom - så du ikke var blevet gravid.

Måske du skulle prioritere din uddannelse og når den så var taget - tænke på børn. Med det mener jeg ikke, at man ikke kan være gode forældre som unge. Men det lyder som om, at du mangler noget i dit liv og vil "fylde det ud med en baby". Sorry.

Anmeld

29. december 2009

MichellaMalou

mangler intet i mit liv faktisk ,, men tør ikk tag en abort til ,, har taget en før .. plus jeg har tabt men ja det ville være det klogste,, jaa vi kunne godt havde passet mere på,, men tør ikk tag en til abort,, for fik af vide af min læge at det skadet min krop rimelig meget.. og hun var faktisk lidt imod det dengang

Anmeld

29. december 2009

MichellaMalou

Majastina skriver:

Det kan jeg godt forstå, jeg håber at de vil støtte dig fuldt ud.

ved min mor støtter mig,, gjorder hun os da jeg blev gravid hvor jeg tog abort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.