Scanninger, hvor mange??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2009

MorTilSnartFire <3

Jamen så får jeg nok ikke flere jo Tak for alle jeres svar herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2009

luckas-mor

Sabrina17 skriver:

Nej, kunne også se du skriver uge 30

Ja, de er ikke sjove, men det hører med for de fleste at de kommer. 

Er du ellers ved at være klar til han skal komme?

jae nogenlunde de sidste ting kommer i løbet a januar månede,, men der er ikke mange ting heldigvis ska nok nå det

Anmeld

13. december 2009

MorTilSnartFire <3

tasse skriver:

jae nogenlunde de sidste ting kommer i løbet a januar månede,, men der er ikke mange ting heldigvis ska nok nå det

Ja selvfølgelig.. Vi mangler også kun meget små ting, som en uro og nogle kyser og sådan, men det er der jo tid nok til Synes også man skal kunne hygge sig med de små ting helt indtil slut

Anmeld

13. december 2009

luckas-mor

Sabrina17 skriver:

Ja selvfølgelig.. Vi mangler også kun meget små ting, som en uro og nogle kyser og sådan, men det er der jo tid nok til Synes også man skal kunne hygge sig med de små ting helt indtil slut

ja oss her, glæder mig til a gå på barsel så jeg kan nusse om de sidste ting der mangler inden lillemanden kommer

Anmeld

13. december 2009

MorTilSnartFire <3

tasse skriver:

ja oss her, glæder mig til a gå på barsel så jeg kan nusse om de sidste ting der mangler inden lillemanden kommer

Ja da, helt sikkert Jah, jeg er jo på en sygemelding, så jeg er igang med at nusse omkring, men lidt af gangen, så der er til den sidste tid også

Ved I hvad jeres lille dreng skal hedde?

Anmeld

13. december 2009

M.O.A.R.

jeg har været til nf, md og har to scanninger mere fordi min bmi er for høj så de vil tjekke om junior vokser som han skal.

så 4 har jeg

Malene 21+5

Anmeld

13. december 2009

MorTilSnartFire <3

MaleneF skriver:

jeg har været til nf, md og har to scanninger mere fordi min bmi er for høj så de vil tjekke om junior vokser som han skal.

så 4 har jeg

Malene 21+5

Håber han vokser som han skal Men man kan alligevel sige, du er en af de heldige så Så kommer du jo til at se din bebs så mange gange

Anmeld

13. december 2009

Lærke90

Jeg har fået de to scanninger som man får tilbudt under normale omstændigheder  

fik dog en enkelt mere, da jeg pludseligt fik et meget svært udslet over hele kroppen. Der skulle så tjekkes op på den lille, som havde det ualmindeligt godt  

ville gerne have flere scanninger, men når man ikke skal der ind så tit er det jo også fordi de regner med at alt er i den fineste orden. Selvom jeg nu synes det var rigtig dejligt at komme til at se hende igen til den tredje scanning. Hvor vi så også lige fik bekraftet at det var en lille pige vi ventede os

Anmeld

14. december 2009

luckas-mor

Sabrina17 skriver:

Ja da, helt sikkert Jah, jeg er jo på en sygemelding, så jeg er igang med at nusse omkring, men lidt af gangen, så der er til den sidste tid også

Ved I hvad jeres lille dreng skal hedde?

jeg glæder mig til a kunne ha tiden til a gå igang

jah vi har snakket en del om lukas og mikkel det er nok hva vi kan bli enige om så er det jo bare om han ligner en lukas eller en mikkel når han kommer hehe

har i nogle navne??

Anmeld

14. december 2009

luckas-mor

MaleneF skriver:

så 4 har jeg

Malene 21+5

så kan det måske være derfor min veninde oss ska??
for du er da oss tilknyttet samme sygehus som mig ikke, altså
nyk. f men scanninger i næstved eller nyk. ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.