Scanninger, hvor mange??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2009

Anne85

Privatklinik... dem findes der tusind af  Og de fleste steder kan du bestille tid på nettet og nej, der plejer ikke at være lang ventetid... vi har brugt ordemoder.dk i fredericia... der kan man ofe bare ringe til og så finder hun en tid til een hurtigst muligt

Tja kontant eller dankort... en 3d/4d koster nok omkring 1000-1500 kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2009

MorTilSnartFire <3

Tak eg må hellere få snakket med ham herhjemme så

Jeg har kigget lidt i Kolding og der har jeg fundet en til 1400,-

Anmeld

12. december 2009

luckas-mor

min veninde ska her i 33 og 37 igen,, jeg er 3 uger længer henne end hhende og jeg kun blevet tilbudt 2, vi ska føde samme sted 

Anmeld

12. december 2009

MorTilSnartFire <3

tasse skriver:

min veninde ska her i 33 og 37 igen,, jeg er 3 uger længer henne end hhende og jeg kun blevet tilbudt 2, vi ska føde samme sted 

Er der nogen speciel grund til hun har fået tid til flere end dig? Virker da mærkeligt !

Anmeld

12. december 2009

Mor til L&S

Hejsa

Jeg er i uge 25 og har været til NF og MD (NF dog 2 gange da bebs ikke ville ligge rigtigt)

Og det er de eneste jeg kommer til hvis alt forløber som det skal..

Så der er længe fra MD til fødsel hvor man skal undvære at se bebs.

Vi har valgt 3/4 D fra da vi gerne vil overraskes lidt den dag jeg føder... Vi fik at vide til MD at der gemmer sig en lille prinsesse

Knus Rollo 24+4

Anmeld

12. december 2009

luckas-mor

Sabrina17 skriver:

Er der nogen speciel grund til hun har fået tid til flere end dig? Virker da mærkeligt !

nææ det var noget med hendes livmoder ligger foran meeenn min er tilgengæld bagoverbøjet så tror ikke det har noget med det a gøre, hun havde bar fået a vide det var noget de var begyndt på.. vi har så selv betalt for en her i 29+for ca 2 uger siden og det var 2/3/4D scanning, men vil da helt klart gerne se lillemanden flere gange

Anmeld

12. december 2009

LinLin

Sabrina17 skriver:

Okay, så hvis ikke du havde det med moderkagen og blødte, skulle du egentlig kun have fået NF og MD?? Tror jeg bliver nødt til at spørge min jordmoder her d.21 Synes bare det er underligt at andre får så mange scanninger, når der ikke er "en grund", og jeg skal "nøjes"

tror altså ikke der er nogen der får flere end 2 "uden grund"! Jeg har fået tid til 4 ialt, NF og MD + 2 hjertescanninger fordi jeg selv havde en hjertefejl, så det ville de tjekke fosteret/barnet for! Så synes bare du skal være glad for at de ikke ser "en grund" til at du skal have flere

Anmeld

12. december 2009

MorTilSnartFire <3

Rollo skriver:

Hejsa

Jeg er i uge 25 og har været til NF og MD (NF dog 2 gange da bebs ikke ville ligge rigtigt)

Og det er de eneste jeg kommer til hvis alt forløber som det skal..

Så der er længe fra MD til fødsel hvor man skal undvære at se bebs.

Vi har valgt 3/4 D fra da vi gerne vil overraskes lidt den dag jeg føder... Vi fik at vide til MD at der gemmer sig en lille prinsesse

Knus Rollo 24+4

ja, det er længe man skal vente, men det bliver det værd

Og tillykke med prinsessen i mavsen

Kram Sabrina 28+3

Anmeld

12. december 2009

MorTilSnartFire <3

tasse skriver:

nææ det var noget med hendes livmoder ligger foran meeenn min er tilgengæld bagoverbøjet så tror ikke det har noget med det a gøre, hun havde bar fået a vide det var noget de var begyndt på.. vi har så selv betalt for en her i 29+for ca 2 uger siden og det var 2/3/4D scanning, men vil da helt klart gerne se lillemanden flere gange

Hmm, for mig virker det jo besynderligt I ikke får de samme scanninger som din veninde får, når nu der heldigvis ikke er noget galt, men er på samme hospital

For hvis det var noget de lige var begyndt på, så burde du jo også, når nu i ikke er så meget længere fra hinanden

Og hvor må det være skønt at have en veninde, som venter samtidigt

Kram Sabrina 28+3

Anmeld

12. december 2009

EliasMinDejligeSøn<3

man kan også få flere ang sin alder jeg fik mange fordi jeg er ung og spurgt dem hvorfor!
og de sage fordi nogles foster vokser ikk ornlig når man rr ung! sage de til miig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.