Scanninger, hvor mange??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2009

Mira0911

Sabrina17 skriver:

Hej

Jeg ville bare høre om der er nogen som ved hvor mange scanninger, man egentlig kommer til?

Jeg har været til NF i uge 12. og MD i uge 18. Og en ekstra i uge 10., men det var fordi vi troede jeg var længere henne.

Jeg hører hele tiden at nu har de været til den scanning og den scanning og jeg føler lidt snydt?

Er det rigtigt jeg ikke skal til flere scanninger? Jeg er i uge 29. nu

Knus Sabrina 28+3

Det kommer an på så meget.... Men ja. 2 scanninger skal man til...

Jeg gik til scanning hver måned indtil jeg fødte... det var så fordi jeg er på medicin, så skulle doseres op og ned hele tiden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

MorTilSnartFire <3

tasse skriver:

jeg glæder mig til a kunne ha tiden til a gå igang

jah vi har snakket en del om lukas og mikkel det er nok hva vi kan bli enige om så er det jo bare om han ligner en lukas eller en mikkel når han kommer hehe

har i nogle navne??

Det er jo netop det jo

Ja, vores lille prins skal hedde Charlie

Anmeld

14. december 2009

jillkolsbjerg

Sabrina17 skriver:

Hej

Jeg ville bare høre om der er nogen som ved hvor mange scanninger, man egentlig kommer til?

Jeg har været til NF i uge 12. og MD i uge 18. Og en ekstra i uge 10., men det var fordi vi troede jeg var længere henne.

Jeg hører hele tiden at nu har de været til den scanning og den scanning og jeg føler lidt snydt?

Er det rigtigt jeg ikke skal til flere scanninger? Jeg er i uge 29. nu

Knus Sabrina 28+3

2 scanninger er mest normalt at blive tilbudt. Nf + MD scanning. men jeg var som dig også til scanning i uge 10 for at fastslå terminen;-)

så 3 scanninger har jeg været til ;-) vi har bestilt tid til 3d/4d scanning her på onsdag som vi jo selv betaler. Jordemorderen sendte os et par billeder af et barn der er 25 uger som vores lille pige er nu på onsdag hvor vi skal scannes...så jeg er slet ikke bange for at det er for "tidligt" man kan virkelig se mange detaljer;-) kan lige vedhæfte billederne så kan du jo se...ps det er ikke vores freya....det er et tilfældigt billed som hun sendte;-)

knus jill 24+6

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. december 2009

MorTilSnartFire <3

jillkolsbjerg skriver:

2 scanninger er mest normalt at blive tilbudt. Nf + MD scanning. men jeg var som dig også til scanning i uge 10 for at fastslå terminen;-)

så 3 scanninger har jeg været til ;-) vi har bestilt tid til 3d/4d scanning her på onsdag som vi jo selv betaler. Jordemorderen sendte os et par billeder af et barn der er 25 uger som vores lille pige er nu på onsdag hvor vi skal scannes...så jeg er slet ikke bange for at det er for "tidligt" man kan virkelig se mange detaljer;-) kan lige vedhæfte billederne så kan du jo se...ps det er ikke vores freya....det er et tilfældigt billed som hun sendte;-)

knus jill 24+6

Jamen det ser jo helt virkeligt ud ! Jeg håber også min kæreste vil gå med til det... Meeen han siger at der er jo ikke så langt tid endnu, før han kommer og om jeg ikke kan vente til der? Men det er jo så spændende!

Anmeld

14. december 2009

luckas-mor

Sabrina17 skriver:

Det er jo netop det jo

Ja, vores lille prins skal hedde Charlie

det er også et rigtig sødt navn

hehe,, sys lilleprinsen ligner en lukas,, men det er jo ikk helt til a sige i nu.. du kan lii se

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. december 2009

jillkolsbjerg

Sabrina17 skriver:

Jamen det ser jo helt virkeligt ud ! Jeg håber også min kæreste vil gå med til det... Meeen han siger at der er jo ikke så langt tid endnu, før han kommer og om jeg ikke kan vente til der? Men det er jo så spændende!

Hehe ja meget kan næsten heller ikke vente;-) Min kæreste syntes også første at det var noget pjat at bruge penge på....men jo længere jeg er kommet hen i graviditeten og jo mere han er begyndt at vænne sig til at han skal være far og ikke mindst de billeder han har set af 3d/4d scanninger så kunne han heller ikke dy sig...smiler...nu glæder han sig også vildt, og på en eller anden måde tro jeg også at faren får lidt mere indblik og forhold til barnet....det har vi mødre jo selvsagt;-)

Min kæreste har stået og filmet hvergang vi har været til scanning...smiler.....;-)

det er jo ikke bare det at den lille kommer snart, det er jo minder for altid, det er jo sjovt når de bliver større at se billeder af da de lå i mavsen;-)

knus jill

Anmeld

14. december 2009

jillkolsbjerg

tasse skriver:

hehe,, sys lilleprinsen ligner en lukas,, men det er jo ikk helt til a sige i nu.. du kan lii se

nåhhhh hvor sødt...smiler. puha nu er der længe til onsdag;-)

knus jill 24+6

Anmeld

14. december 2009

luckas-mor

jillkolsbjerg skriver:

nåhhhh hvor sødt...smiler. puha nu er der længe til onsdag;-)

knus jill 24+6

mange tak 

hehe jeg sys der var laaang tid til vi sku ha lavet vores og vi fik endda en hurtig tid fordi jeg var i sidste uge det ku lade sig gøre,,

men glæd dig det er helt utroligt,, har aldrig set noget mer fantastisk, og når jeg sidder og ser dvd'en begynder jeg a græde fordi det var så fantastisk

Anmeld

14. december 2009

MorTilSnartFire <3

tasse skriver:

Nej hvor bliver jeg bare misunderlig nu ! Hvor ser han dejlig ud Men han ligner en snorker Hihi...

Neeej, hvor er det fint !!

Anmeld

14. december 2009

MorTilSnartFire <3

jillkolsbjerg skriver:

Hehe ja meget kan næsten heller ikke vente;-) Min kæreste syntes også første at det var noget pjat at bruge penge på....men jo længere jeg er kommet hen i graviditeten og jo mere han er begyndt at vænne sig til at han skal være far og ikke mindst de billeder han har set af 3d/4d scanninger så kunne han heller ikke dy sig...smiler...nu glæder han sig også vildt, og på en eller anden måde tro jeg også at faren får lidt mere indblik og forhold til barnet....det har vi mødre jo selvsagt;-)

Min kæreste har stået og filmet hvergang vi har været til scanning...smiler.....;-)

det er jo ikke bare det at den lille kommer snart, det er jo minder for altid, det er jo sjovt når de bliver større at se billeder af da de lå i mavsen;-)

knus jill

Jamen du har fuldstændig ret Må lige prikke til ham herhjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.