Scanninger, hvor mange??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2009

MorTilSnartFire <3

tasse skriver:

hehe sys nu heller ikk jeg er ret gammel, jeg er 20 år

hehe det må så oss være dejligt a ha en i familien

Nej, så er du da helt sikkert også under kategorien ung mor 2010

Men er dine veninder også i den alder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2009

luckas-mor

ja ville jeg da oss mene hehe

den ene er 21 og den anden er 19,, men den første er ikk gennemtænkt,,
vi har ikk ret meget tilfælles da de helst ikk laver noget og er syge hele tiden:s hvor imod jeg er mega aktiv og ikk tar graviditet som en sygdom

Anmeld

12. december 2009

MorTilSnartFire <3

tasse skriver:

ja ville jeg da oss mene hehe

den ene er 21 og den anden er 19,, men den første er ikk gennemtænkt,,
vi har ikk ret meget tilfælles da de helst ikk laver noget og er syge hele tiden:s hvor imod jeg er mega aktiv og ikk tar graviditet som en sygdom

Griner lige Gennemtænkt... Kender det godt, jeg vil også helst holde farten og ikke alt det der med Av av , det gjorde ondt - tror vi det var en ve? Gider det ikke, tænk jer om , Det er ikke alt man behøves overveje 1000 gange, jeg er sikker på man ved hvornår det fx er en ve eller bare L smerter.

Nu har jeg godt nok fået bækkenløsning og skal holde mig i ro og det gør sørme også MØG ondt, men gider ikke de pusler om mig og minder mig om jeg skal passe på... Jeg ved det jo godt!

Hvornår har du termin?

Anmeld

12. december 2009

MorTilSnartFire <3

Sabrina17 skriver:

Griner lige Gennemtænkt... Kender det godt, jeg vil også helst holde farten og ikke alt det der med Av av , det gjorde ondt - tror vi det var en ve? Gider det ikke, tænk jer om , Det er ikke alt man behøves overveje 1000 gange, jeg er sikker på man ved hvornår det fx er en ve eller bare L smerter.

Nu har jeg godt nok fået bækkenløsning og skal holde mig i ro og det gør sørme også MØG ondt, men gider ikke de pusler om mig og minder mig om jeg skal passe på... Jeg ved det jo godt!

Hvornår har du termin?

Jeg kender i hvert fald forskellen på L smerter og plukveer og jeg må ikke være den eneste

Apopo plukveer, får du også mange af dem nu?

Anmeld

12. december 2009

luckas-mor

Sabrina17 skriver:

Hvornår har du termin?

ja jeg har normalt et hårdt job men er nu irriterende nok sygemeldt for 3 gang, men det er fordi de mener a vores lillemand er udsat og fordi vi troed jeg var ved a gå i fødsel han betyder alt for mig den lille så jeg gør bestemt hva der blir sagt
ellers rider jeg og går meget dagligt, og piver ikke, er bar meget plaget a plukveer og det irritere godt nok

jeg har termin d. 15/2-10 men har aftalt med ham a han gerne må komme lidt før hvis han er klar da min mutti fylder 50 d. 23 samme måned og det vil jeg jo gerne fejre med hende

hvad med dig==??

Anmeld

12. december 2009

MorTilSnartFire <3

tasse skriver:

ja jeg har normalt et hårdt job men er nu irriterende nok sygemeldt for 3 gang, men det er fordi de mener a vores lillemand er udsat og fordi vi troed jeg var ved a gå i fødsel han betyder alt for mig den lille så jeg gør bestemt hva der blir sagt
ellers rider jeg og går meget dagligt, og piver ikke, er bar meget plaget a plukveer og det irritere godt nok

jeg har termin d. 15/2-10 men har aftalt med ham a han gerne må komme lidt før hvis han er klar da min mutti fylder 50 d. 23 samme måned og det vil jeg jo gerne fejre med hende

hvad med dig==??

Du skal også bare gøre hvad lægen siger, så han får det bedst muligt - også dig selvfølgelig

Jeg er også plaget af mange plukveer, får dem dagligt og får mellem 4-6 plukveer lige efter hinanden om natten ! Lige når man har den sødeste søvn, så får man dem der... Tja, det hører jo nok med

Det forstår jeg godt du gerne vil ! Men du kunne også aftale han skulle komme, så det blev en slags fødselsdagsgave

Men jeg har også sagt til Bassemand han bare skal komme, når han er helt færdig med at lege derinde, for mor og far er klar til ham

Jeg har termin d. 3 marts

Anmeld

12. december 2009

luckas-mor

Sabrina17 skriver:

Du skal også bare gøre hvad lægen siger, så han får det bedst muligt - også dig selvfølgelig

Jeg er også plaget af mange plukveer, får dem dagligt og får mellem 4-6 plukveer lige efter hinanden om natten ! Lige når man har den sødeste søvn, så får man dem der... Tja, det hører jo nok med

Det forstår jeg godt du gerne vil ! Men du kunne også aftale han skulle komme, så det blev en slags fødselsdagsgave

Men jeg har også sagt til Bassemand han bare skal komme, når han er helt færdig med at lege derinde, for mor og far er klar til ham

Jeg har termin d. 3 marts

gør jeg også har fået besked på a holde mig fuldstændig afslappet og ikke stresse det mindste,,

mine kommer meget om dagen,, enten som nogen der niver lidt eller som nogle jeg knap nok mærker,, de kommer hele døgnet rundt og puu de er ikk sjove,, men min krop forbereder sig bare godt hehe

okai så er det ikke ret langt fra min termin jo:p

Anmeld

12. december 2009

MorTilSnartFire <3

tasse skriver:

gør jeg også har fået besked på a holde mig fuldstændig afslappet og ikke stresse det mindste,,

mine kommer meget om dagen,, enten som nogen der niver lidt eller som nogle jeg knap nok mærker,, de kommer hele døgnet rundt og puu de er ikk sjove,, men min krop forbereder sig bare godt hehe

okai så er det ikke ret langt fra min termin jo:p

Nej, kunne også se du skriver uge 30

Ja, de er ikke sjove, men det hører med for de fleste at de kommer. 

Er du ellers ved at være klar til han skal komme?

Anmeld

12. december 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Sabrina17 skriver:

Hej

Jeg ville bare høre om der er nogen som ved hvor mange scanninger, man egentlig kommer til?

Jeg har været til NF i uge 12. og MD i uge 18. Og en ekstra i uge 10., men det var fordi vi troede jeg var længere henne.

Jeg hører hele tiden at nu har de været til den scanning og den scanning og jeg føler lidt snydt?

Er det rigtigt jeg ikke skal til flere scanninger? Jeg er i uge 29. nu

Knus Sabrina 28+3

Jeg var til 2 scanninger. NF og MD...

Anmeld

12. december 2009

Hanan <3

jeg har også kun fået 2 scanninger  NF og MD og får ik flere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.