Scanninger, hvor mange??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2009

MorTilSnartFire <3

sparre skriver:

tror altså ikke der er nogen der får flere end 2 "uden grund"! Jeg har fået tid til 4 ialt, NF og MD + 2 hjertescanninger fordi jeg selv havde en hjertefejl, så det ville de tjekke fosteret/barnet for! Så synes bare du skal være glad for at de ikke ser "en grund" til at du skal have flere

Jeg er skam glad for min dreng ikke fejler noget!! Helt sikkert.. Men jeg undrer mig bare over nogle får flere scanninger tilbudt end andre får, hvis der selvfølgelig ikke er en grund.. Jeg kender bare nogle stykker som i hvert fald har fået en scanning efter uge 30, uden der var noget grund for det.. På samme sygehus som jeg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2009

MorTilSnartFire <3

Blev Mor den 30/10/09!<3 skriver:

man kan også få flere ang sin alder jeg fik mange fordi jeg er ung og spurgt dem hvorfor!
og de sage fordi nogles foster vokser ikk ornlig når man rr ung! sage de til miig

Jamen jeg er kun 18, så det betragter jeg da for ungt og jeg har stadig ikke fået tilbudt flere af den grund?

Anmeld

12. december 2009

LinLin

Sabrina17 skriver:

Jeg er skam glad for min dreng ikke fejler noget!! Helt sikkert.. Men jeg undrer mig bare over nogle får flere scanninger tilbudt end andre får, hvis der selvfølgelig ikke er en grund.. Jeg kender bare nogle stykker som i hvert fald har fået en scanning efter uge 30, uden der var noget grund for det.. På samme sygehus som jeg..

Der er jo nogle der får ekstra scanninger senere hen hvis de er bange for at der er noget i vejen, fordi de fx ikke har mærket barnet x stykke tid... Ellers kan det fx være hjerne- og hjerte-scanningereller hvis barnet skønnes for lille

Anmeld

12. december 2009

LinLin

Men det er da en god idé at købe sig til scanning(er) - for det ER længe at vente fra MD til fødsel! :-)

Anmeld

12. december 2009

MorTilSnartFire <3

sparre skriver:

Der er jo nogle der får ekstra scanninger senere hen hvis de er bange for at der er noget i vejen, fordi de fx ikke har mærket barnet x stykke tid... Ellers kan det fx være hjerne- og hjerte-scanningereller hvis barnet skønnes for lille

Ok !

Så må jeg jo bare vente og se ham igen, når han er i mine arme

Anmeld

12. december 2009

MorTilSnartFire <3

sparre skriver:

Men det er da en god idé at købe sig til scanning(er) - for det ER længe at vente fra MD til fødsel! :-)

JA ! Jeg venter også bare på at manden kommer hjem, så jeg kan få ham overtalt til en 3/4 d scanning Tror nu egentlig ikke der skal så meget overtalelse til - han glæder sig også så meget til han kommer Så jeg må bare fingre for han siger ja med det samme så vi ikke kommer for langt hen, inden vi får en tid

Anmeld

12. december 2009

luckas-mor

Sabrina17 skriver:

Hmm, for mig virker det jo besynderligt I ikke får de samme scanninger som din veninde får, når nu der heldigvis ikke er noget galt, men er på samme hospital

For hvis det var noget de lige var begyndt på, så burde du jo også, når nu i ikke er så meget længere fra hinanden

Og hvor må det være skønt at have en veninde, som venter samtidigt

Kram Sabrina 28+3

jah har to en med termin 3dage før mig og en med termin 3 uger efter mig, + en a min kærestes venners kæreste ska ha 3-4uger efter os

Anmeld

12. december 2009

MorTilSnartFire <3

tasse skriver:

jah har to en med termin 3dage før mig og en med termin 3 uger efter mig, + en a min kærestes venners kæreste ska ha 3-4uger efter os

Hold da op... Du får da din helt egen mødregruppe der

Jeg har desværre ingen veninder der venter sig - men nu er jeg heller ikke så gammel igen, så det undre mig ikke Men min storebror får til april.. Lone - min storebrors kæreste er faktisk også herinde.. Men det er også det..

Men hvor jeg dog glæder mig til han kommer, det er helt vildt

Anmeld

12. december 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Sabrina17 skriver:

Jamen jeg er kun 18, så det betragter jeg da for ungt og jeg har stadig ikke fået tilbudt flere af den grund?

har dy ret i min den besked fik jeg bare

Anmeld

12. december 2009

luckas-mor

Sabrina17 skriver:

Hold da op... Du får da din helt egen mødregruppe der

Jeg har desværre ingen veninder der venter sig - men nu er jeg heller ikke så gammel igen, så det undre mig ikke Men min storebror får til april.. Lone - min storebrors kæreste er faktisk også herinde.. Men det er også det..

Men hvor jeg dog glæder mig til han kommer, det er helt vildt

hehe sys nu heller ikk jeg er ret gammel, jeg er 20 år

hehe det må så oss være dejligt a ha en i familien

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.