Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2009

ivfmarie

Mary skriver:

Maria - har idag gået en lang tur med Annika på kælken, og tog den lige på røven i et sving da jeg ikke kunne trække guldklumpen opad pga det glatte fortov  - og som skovlede sne og saltede da vi kom hjem! Hvad gør man dog ikke for at få lov at mærke livmoderen jobbe lidt?! 

Ha.. så kan den lære det! Hva så? Er der tegn på noget i dag - ellers må du ud og fælde et juletræ eller to - med økse!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

ivfmarie

Marie - nyder en kop kaffe i ro og mag imens fridagens obligatoriske to-do liste vokser sig større og større....

...Og guitarerne er til grand prix indslaget til morgendagens julefrokost... Det bliver SÅ godt! MuhahaHAmuha

Anmeld

17. december 2009

Hyner

Henriette - nu med en fridag ekstra før juleferien sætter ind..

Anmeld

17. december 2009

ka li ja

ivfmarie skriver:

Du fortjener det sgu!

tak sødeog du kan tro jeg hygger mig

Anmeld

17. december 2009

ivfmarie

Marie - side 100 er tæt på

Anmeld

17. december 2009

Kaufie

Mette, med frosne baller efter en times ventetid i glasbur uden døre.....

.....Thank you DSB!!!

Anmeld

17. december 2009

Susan1978

ivfmarie skriver:

Marie - nyder en kop kaffe i ro og mag imens fridagens obligatoriske to-do liste vokser sig større og større....

...Og guitarerne er til grand prix indslaget til morgendagens julefrokost... Det bliver SÅ godt! MuhahaHAmuha

hvilke sange valgte du så?

Anmeld

17. december 2009

Louise mortil4

Louise netop hjemvent efter en god gå tur i gennem sneen op til DP, havde godt set der var meget sne, men at barnevognen kunne strande på maven var jeg sgu ikke lige forberedt på, tror vi skal ha fat i en eller 3 kælke, det skal da udnyttes at der endelig er lidt sne. Erfarede forresten at Lærke og Liv ihvertfald ikke kunne li snedriver sikke en hyle koncert, men frem kom vi da

Anmeld

17. december 2009

Tut

Mette - synes det er hyggeligt at manden arbejder hjemme i dag. Det tog ham 30 minutter at høre 1½ km på motorvejen pga. kø, så han vendte om  Hyggeligt

Anmeld

17. december 2009

ka li ja

karina - skulle ha været i horsens efter gaver... men tør ikke.

tog turen fra Århus til odder her til formiddag. det var vildt nok. 40 km/t på landevejen... på sommerdæk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.