Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2009

ka li ja

så er der sgu handlet ind til koteletter i fad i aften uhmmmmmmmmm

og de har lige ringet at mine foto på lærrede er kommet hjem, så jeg kan hente dem i morgen jubiii

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

birgittemarie

ivfmarie skriver:

LOL hahah...

Nej ikke derfor, dog... Men fordi det trænger af andre grunde (hund og børn, måske.. .)

Og nu er det gjort, og resten af stuen står skinnende ren og velduftende - nu er jeg satme godt stolt af mig selv. Og forventer lidt kærlig forkælelse fra manden når vi skl åbne den næste låge

pssst BM. der er ikke snydt en eneste dag!

Utroligt... Imponeret og misundelig på din store energi!!

Anmeld

16. december 2009

ka li ja

birgittemarie skriver:

Utroligt... Imponeret og misundelig på din store energi!!

hun er sgu da også monster laberså har man da max mere energi til sex!!!!

Anmeld

16. december 2009

birgittemarie

Mary skriver:

Maria - synes det er SÅ meget råhygge når sneen daler så smukt og bliver liggende på landskabet udenfor  Nyder lyden af vaskemaskinen der vasker og vaske og vasker, lysene på juletræet der får det hele til at jule, duften af hyacinterne i adventskransen, vores Arven-kat der ligger og spinder her ved siden af mig, vores nye lækre damasktæppe der er SÅ blødt på min opsvulmede krop og at der er Glamour i fjerneren nu  

Også misundelig på Glamour delen! Jeg har lige genoptaget mit Glamourkiggeri og var svært utilfreds over at gå glip af det i dag pga en uopsættelig og pludseligt opstået bleskifts nødvendighed.

Anmeld

16. december 2009

birgittemarie

Nadi skriver:

Jeg tror det er helt anderledes anden gang man ammer, jeg har ihvertfald høje forventninger

Det tror jeg også.

Men det gjorde lige så ondt i starten som sidst.

Anmeld

16. december 2009

birgittemarie

ka li ja skriver:

Det kan der være noget om... Havde helt glemt, hvordan det føles.

Anmeld

16. december 2009

Lise

Lise - Har været en tur på fødegangen og fået kørt strimmel pga manglende liv. Men for sulan knægten kunne sparke fra sig da jeg lå dér, og jordemoder sagde at han lød SÅ fin og havde en fin størrelse  Beroliget for nu...

Anmeld

16. december 2009

Lise

Lise - har gang i stort bageprojekt idag (havde slet ikke tid til at sidde og kukkelure 1½ time på fødegangen i formiddag) - bager sundt fiberbrød til det stoppede system der er under påvirkning af graviditet og jerntilskud  og kage og pebernødder til arbejdet imorgen, og boller til imorgen tidligt. Burde læse til den eksamen jeg skal til om fem dage, men det har jeg jo slet ikke tid til..

Anmeld

16. december 2009

birgittemarie

Lise skriver:

Lise - Har været en tur på fødegangen og fået kørt strimmel pga manglende liv. Men for sulan knægten kunne sparke fra sig da jeg lå dér, og jordemoder sagde at han lød SÅ fin og havde en fin størrelse  Beroliget for nu...

Fyha! Det var da slet ikke sjovt! Godt, der var liv i ham, da du kom ind!

Pudsigt nok lå Albert også meget stille, når jeg havde storebagedage, så jeg også overvejede, om han nu var der eller ej...

Mon ikke, det enten er, fordi man har for travlt til at mærke efter eller han bare sover, fordi han vugges så godt i søvn af al den rundt-fisning?

Knus Birgitte

Anmeld

16. december 2009

ivfmarie

ka li ja skriver:

og du ka sgu også få en omgang din frække sukkermor!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.