Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2009

Helle30

- Helle, der lige har erfaret, at det ikke er noget fis, det der med vinterdækkene. Hentede Sofie til middag i legestuen og kørte så henover en omgang fygesnask på vejen hjem. Pyhh mand - godt jeg bevarede fatningen og huskede min kontradrejningslærdom. og jeg kørte ikke engang 50 kmt... Nu har manden værsgo at få skiftet de sutter i aften. Den er jo ganske utilregnelig den bil.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

BK

Helle30 skriver:

- Helle, der lige har erfaret, at det ikke er noget fis, det der med vinterdækkene. Hentede Sofie til middag i legestuen og kørte så henover en omgang fygesnask på vejen hjem. Pyhh mand - godt jeg bevarede fatningen og huskede min kontradrejningslærdom. og jeg kørte ikke engang 50 kmt... Nu har manden værsgo at få skiftet de sutter i aften. Den er jo ganske utilregnelig den bil.

så rigtigt... Vi kører også på sommer dæk...

Anmeld

17. december 2009

Susan1978

Helle30 skriver:

ei ja forhelvede Helle...

har set billeder fra Nørre Alslev hvor en bus er kørt i grøften.. så vi er jo ik gået helt fri på Nordfalster.

det tog 50 min at komme på arbejde i morges og jeg gruer for lang tid det tager at komme hjem.

godt i er god behold.

Anmeld

17. december 2009

Kaufie

Klock skriver:

så rigtigt... Vi kører også på sommer dæk...

Klock fik æren af at lave indlæg nr 1000!!!

Anmeld

17. december 2009

Muffinmus

Maria- der BARE synes det er skide koldt idag...og som ikke fik æren af indlæg nr 1000, og som vil hygge sig i aften og fejre sig selv

Anmeld

17. december 2009

bette

Helle30 skriver:

jeg skøjter også rundt derude i min bette bil med sommerdæk
men det er da gået okay indtil nu.. tager det stille og roligt.. jeg vil nemlig hellere komme frem end slet ikke komme frem..

Anmeld

17. december 2009

Mary

Maria's postkasse er frosset til i låsen  

Anmeld

17. december 2009

ivfmarie

Mary skriver:

Maria's postkasse er frosset til i låsen  

osse min.. og jeg venter endda en særlig pakke ...

Mon en forlængerledning og en føntørrer er løsningen?

Anmeld

17. december 2009

Stumpen

ivfmarie skriver:

osse min.. og jeg venter endda en særlig pakke ...

Mon en forlængerledning og en føntørrer er løsningen?

Er der lidt baronesse over dig??

Anja -nu en rodbehandling og en tand rigere..

Anmeld

17. december 2009

Susan1978

Kaufie skriver:

Klock fik æren af at lave indlæg nr 1000!!!

hvor ser du det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.