Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2009

ka li ja

karina - er ikke stået op endnu.........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

Millebasse

Camilla - Termin om 5 uger, med en lille bette pige på 2000 gram..

Anmeld

16. december 2009

ivfmarie

Siber skriver:

Fordi du åbnede pakkekalender i går ?

LOL hahah...

Nej ikke derfor, dog... Men fordi det trænger af andre grunde (hund og børn, måske.. .)

Og nu er det gjort, og resten af stuen står skinnende ren og velduftende - nu er jeg satme godt stolt af mig selv. Og forventer lidt kærlig forkælelse fra manden når vi skl åbne den næste låge

pssst BM. der er ikke snydt en eneste dag!

Anmeld

16. december 2009

Anja

Anja  - har lige været til juletræshygge med de to yngste og deres dp og alle de andre dp i gruppen + forældre og børn. Fandt ud af, at flere folk i vores kvarter tror, vi har tvillinger !!

Anmeld

16. december 2009

Mary

Anja skriver:

Anja  - har lige været til juletræshygge med de to yngste og deres dp og alle de andre dp i gruppen + forældre og børn. Fandt ud af, at flere folk i vores kvarter tror, vi har tvillinger !!

Oplever tit at folk tror vores er tvillinger, og der er da længere tid imellem! Men vildt nok Anja, for jeg synes da Elias ser stor ud i forhold til søde lille Esther  Er det mon fordi du trisser rundt med den tvillingevogn?!

Anmeld

16. december 2009

Louise mortil4

Mary skriver:

Oplever tit at folk tror vores er tvillinger, og der er da længere tid imellem! Men vildt nok Anja, for jeg synes da Elias ser stor ud i forhold til søde lille Esther  Er det mon fordi du trisser rundt med den tvillingevogn?!

det kan også være det er drengene de mener er tvillinger?? Sys da str forskellen på Ester og Elias er alt for stor til at de kan gå for tvillinger?

Anmeld

16. december 2009

Mary

Maria - synes det er SÅ meget råhygge når sneen daler så smukt og bliver liggende på landskabet udenfor  Nyder lyden af vaskemaskinen der vasker og vaske og vasker, lysene på juletræet der får det hele til at jule, duften af hyacinterne i adventskransen, vores Arven-kat der ligger og spinder her ved siden af mig, vores nye lækre damasktæppe der er SÅ blødt på min opsvulmede krop og at der er Glamour i fjerneren nu  

Anmeld

16. december 2009

Kaufie

Mary skriver:

Maria - synes det er SÅ meget råhygge når sneen daler så smukt og bliver liggende på landskabet udenfor  Nyder lyden af vaskemaskinen der vasker og vaske og vasker, lysene på juletræet der får det hele til at jule, duften af hyacinterne i adventskransen, vores Arven-kat der ligger og spinder her ved siden af mig, vores nye lækre damasktæppe der er SÅ blødt på min opsvulmede krop og at der er Glamour i fjerneren nu  

Bort set fra Glamour-delen er jeg vildt misundelig!

Anmeld

16. december 2009

Anja

mortil4 skriver:

det kan også være det er drengene de mener er tvillinger?? Sys da str forskellen på Ester og Elias er alt for stor til at de kan gå for tvillinger?

Det er Elias og Esther, de tror er tvillinger. Men skal lige siges, at jeg har brugt tvillingevogn til dem lige fra Esther blev født for da var Elias kun 15 mdr., så måske er det fordi jeg har gået meget rundt med tvillingevognen  Det var lige inden vi skulle gå hjem, at jeg talte med en anden mor fra kvarteret. Vi har været i samme lokale i næsten 2 timer og vi var vel 30 børn og 15 - 20 forældre + dp, da hun siger, at hun ved hvor vi bor og at vi da har tvillinger, ikk ??  Så måtte jeg lige pege Elias og Esther ud for hende

Anmeld

16. december 2009

Mary

Kaufie skriver:

Bort set fra Glamour-delen er jeg vildt misundelig!

Sådan er det at gå hjemme  ....så ser man det mærkeligste tv-underholdning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.