Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2009

Lise

birgittemarie skriver:

Fyha! Det var da slet ikke sjovt! Godt, der var liv i ham, da du kom ind!

Pudsigt nok lå Albert også meget stille, når jeg havde storebagedage, så jeg også overvejede, om han nu var der eller ej...

Mon ikke, det enten er, fordi man har for travlt til at mærke efter eller han bare sover, fordi han vugges så godt i søvn af al den rundt-fisning?

Knus Birgitte

Jeg var nu slet ikke gået igang med bagningen endnu - til gengæld havde jeg ligget stille flere gange for at mærke efter, og indtaget et meget koldt glas vand efterfulgt af mere stilleligning, men uden reaktion fra det dovne drengebarn. Men godt at han bare havde taget rigeligt med lur, og at der trods alt stadig var lidt spræl i ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

ka li ja

ivfmarie skriver:

og du ka sgu også få en omgang din frække sukkermor!

hehehe jamen jeg siger da ikke nej tak til dig marolleselvom jeg lige pt ikke savner noget

Anmeld

16. december 2009

ivfmarie

ka li ja skriver:

hehehe jamen jeg siger da ikke nej tak til dig marolleselvom jeg lige pt ikke savner noget

Du fortjener det sgu!

Anmeld

16. december 2009

Tynen

Trine - Rah-rah-ah-ah-ah Roma-Roma-ma GaGa, Ohh la la Want your bad romance....

ARGH! Just get out of my head, LadyGAGA

Anmeld

16. december 2009

Louise mortil4

Louise som idag har præsteret at sive 1½ time til middag, jeg ville bare lige ha 20 min ups, men har alligevel fået bagt rugbrød og pebernødder (igen) og manden har bagt klejner, skal da lige love for det går for sig på bage fronten for tiden. Her til aften fik jeg så også lige vasket alle skabs låger af i køkkenet, fåårrrkk de trænkte, i mogen står den på fjernelse af spindelvæv eller måske vaske vinduer, alt efter vejret

Anmeld

16. december 2009

ivfmarie

Marie - må hellere komme i gang med pap-guitarerne

Anmeld

16. december 2009

linemus

Line - der slet ikke kan overskue at få ferie på fredag, mens jeg samtidig glæder mig som en sindssyg. Der er bare så meget på job, jeg gerne vil have færdig inden jul, da jeg skal igang med noget andet efter jul, og så går der lige en halv dag imorgen med at køre til Aalborg... men juhuu, jeg skal til scanning - spændende spændende!

Line - der sikkert ikke vil gå tidligt i seng for 4. aften i træk, døjer så meget med bækkenet at jeg i dag havde ondt hele dagen, og som er lige ved at falde ned af stolen af træthed, men må nedenunder og ordne m.m. Skal filme en skole-jule-forestilling imorgen, og må hellere sætte mig ind i sagerne, så det ikke ender med to timer sort skærm 

Anmeld

16. december 2009

linemus

ivfmarie skriver:

Marie - må hellere komme i gang med pap-guitarerne

Que??

Anmeld

16. december 2009

Siber

Rikke - har et barn med brille, et andet der kaster op, en mand der er træt og jeg selv tæller ned 3 arb dage til juleferie!

Anmeld

16. december 2009

Mary

Maria - har idag gået en lang tur med Annika på kælken, og tog den lige på røven i et sving da jeg ikke kunne trække guldklumpen opad pga det glatte fortov  - og som skovlede sne og saltede da vi kom hjem! Hvad gør man dog ikke for at få lov at mærke livmoderen jobbe lidt?! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.