Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
birgittemarie skriver: Birgitte, hvis modermælk fungerer!!!! Babyet har taget 200 g på på 5 dage, jubiiii! Det tog den stakkels Nova Maria 3 uger...
Birgitte, hvis modermælk fungerer!!!! Babyet har taget 200 g på på 5 dage, jubiiii!
Det tog den stakkels Nova Maria 3 uger...
Jeg tror det er helt anderledes anden gang man ammer, jeg har ihvertfald høje forventninger
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mette, har lige fået nyheden om en graviditet i min IRL mødregruppe - glæder mig på hendes vegne, men..... bliver alligevel lidt trist....
Nadi skriver: Nadi - som lige har sat en hvid kogevask over og opdaget at hun har glemt et viskestykke
Nadi - som lige har sat en hvid kogevask over og opdaget at hun har glemt et viskestykke
Maria - synes Nadi burde læse Se & Hør eller spille på Oddset (Tænker på de der sindsoprivende reklamer med glemte ringbind i kælderen og "Savner du spænding i hverdagen?" )
Maria - nægter at lade sig blive utålmodig, men HOLD NU OP hvor jeg glæder mig til at skifte den bærbare ud med et spædbarn her ovenpå maven Hygge hygge!
Marie - skal rense gulvtæppe i morgen... Woop woop
Maria- der har været til zumba og nu sumper for an kuk kassen...igen.
Måske man skulle gå tidligt i seng og læse lidt.
Susan som pt har pakket 18 julekort og stadig mangler en 5-10 stykker.
Trine - Burde lave ALT mulig andet end at sidde her...
ivfmarie skriver: Marie - skal rense gulvtæppe i morgen... Woop woop
Fordi du åbnede pakkekalender i går ?
Rikke - har skrive krampe, de julekort de julekort!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128