Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2009

Marco2

AG - går FULDSTÆNDIG GRASSAT hvis jeg oveni alt andet nu også skal til at ha' influenza......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2009

Kaufie

Mette - har lige brugt ½time på at forklare William, at Krax (sovebamsen) altså ikke er hjemme, men sover hos Gunda...hans dp....

Anmeld

7. december 2009

birgittemarie

Marco2 skriver:

AG - går FULDSTÆNDIG GRASSAT hvis jeg oveni alt andet nu også skal til at ha' influenza......

Åh nej. Fy for pokker, jeg føler med dig. Oven i den rådne, urimelige abort, så skal du da forhåbentligt ikke til at have influenza!!

Stort trøsteknus fra Birgitte

Anmeld

7. december 2009

birgittemarie

Kaufie skriver:

Mette - har lige brugt ½time på at forklare William, at Krax (sovebamsen) altså ikke er hjemme, men sover hos Gunda...hans dp....

Det kan ikke have været nemt!! Stakkels William.

Håb om en fredelig søvn til ham fra vi, der ved, hvor meget Krax betyder

Anmeld

7. december 2009

Kaufie

birgittemarie skriver:

Det kan ikke have været nemt!! Stakkels William.

Håb om en fredelig søvn til ham fra vi, der ved, hvor meget Krax betyder

Tak - han har to nyere Krax i sengen - men det er den gamle, flade, forvaskede, der er den bedste.....

Anmeld

7. december 2009

birgittemarie

Kaufie skriver:

Tak - han har to nyere Krax i sengen - men det er den gamle, flade, forvaskede, der er den bedste.....

Hahahaha, nårh ja, det havde jeg da helt glemt. Så kan I lære, at lade være med at forsøge at narre ham!

Knus Birgitte - som undrer sig over, hvordan man kan føde et barn på 3½ kg., en moderkage på ½ kg. x liter fostervand og blod og så komme hjem fra hospitalet og veje det samme, som før, man fødte. Så god er hospitalsmaden altså ikke! SNYD!

Anmeld

7. december 2009

Susan1978

birgittemarie skriver:

Hahahaha, nårh ja, det havde jeg da helt glemt. Så kan I lære, at lade være med at forsøge at narre ham!

Knus Birgitte - som undrer sig over, hvordan man kan føde et barn på 3½ kg., en moderkage på ½ kg. x liter fostervand og blod og så komme hjem fra hospitalet og veje det samme, som før, man fødte. Så god er hospitalsmaden altså ikke! SNYD!

du har helt sikkert som min søster fået væske i kroppen efter fødslen.. det så mega sjovt ud..  hendes fødder blev pludselig til klumpfødder efter hun havde født..  total mærkeligt. Der gik lige et par dage før det fortog sig.

Anmeld

8. december 2009

Joan ( Smallie )

Gider ikke være syg mere og syntes det er træls med unger der står op kl 4,30

Anmeld

8. december 2009

Anja

Anja   - snart på vej på job, 2 lektioner og et kort møde er lige til at klare på sådan en december tirsdag

Anmeld

8. december 2009

Tut

Mette - Med 2 snottede unger  

Lækkert profilbillede AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.